Nou nu in deze tijd zal die toch wel een pak aan hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Jezus is meestal ook niet heel netjes gekleed eigenlijk.
Prima moment om nog even een bakje koffie te drinken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Einde der tijden en het gekozen volk wordt in 1 klap van de aarde naar de hemel gehaald. Dus dan verdwijnen er opeens allemaal mensen en de achterblijvers zijn verloren en de aarde vergaat met hun er nog op.
Ja, wel een goed idee om iets warms aan te trekken als we Jezus ergens hoog in de lucht gaan ontmoeten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
The Rapture is a Christian belief in a future event where living and dead believers will be physically "caught up" to meet Jesus Christ in the air at his Second Coming, after which they will go to heaven. The term comes from the Latin rapturo, meaning "a snatching away," derived from the Greek word harpazo used in the New Testament to describe believers being "caught up". It is often seen as a two-stage event, distinct from Christ's final return to Earth, and is a key doctrine for many American evangelical Christians.
Er zijn wel vaker van dat soort cults geweest toch?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik zie op insta dat mensen echt hun bezittingen hebben verkocht en tips and tricks filmpjes maken voor wat te doen
Ja, koekoekquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik zie op insta dat mensen echt hun bezittingen hebben verkocht en tips and tricks filmpjes maken voor wat te doen
ja toch een vestje aan hequote:Op dinsdag 23 september 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel een goed idee om iets warms aan te trekken als we Jezus ergens hoog in de lucht gaan ontmoeten.
Ja, beetje als Trump denk je?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nu in deze tijd zal die toch wel een pak aan hebben?
ja maar dan zag ik ze niet zo op instagram voorbij komenquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker van dat soort cults geweest toch?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet precies, er komt een rapture en dan gaan we allemaal naar Jezus. Als we goed zijn geweest tenminste. Dat zou vandaag al kunnen gebeuren.
Ik heb net T geZquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Prima moment om nog even een bakje koffie te drinken.
Tuurlijk! Al die evangelicals denken toch dat Trump de rapture teweegbrengt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja , zou hij ook geraptured worden?
Oeh ja ik wil eigenlijk nog zo'n gebakje scoren. Hopelijk zijn die ook to-go.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat had ik de afgelopen wekennu weer een beetje normaal eten
Al nog wel even langs de ijssaalon deze week, want die gaat na al weer zondag dicht @:CherryLips
Ahjaquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan zag ik ze niet zo op instagram voorbij komen
Ohja ik ga donderdag een lekker gebakje halen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja ik wil eigenlijk nog zo'n gebakje scoren. Hopelijk zijn die ook to-go.
Is het een ET-invasie of een Signs-invasie? Want bij die tweede moet ik wat flessen water klaarzetten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
@:recce de 25ste komt er nog es een alien invasion
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |