Ik ook.quote:
Spider-man al gespeeld?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog niet toe om een trui aan te trekken hoor.
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb superlekkere truien bij de C&A gekocht, wil ze eigenlijk in elke kleur wel.
Nee. Ik heb de laatste paar sets allemaal overgeslagen.quote:
Iedere dag van de week een andere kleurquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb superlekkere truien bij de C&A gekocht, wil ze eigenlijk in elke kleur wel.
Mannen vinden vrouwen die roze dragen maar eng.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De roze was uitverkocht in mijn maat.
Bestellen en vervolgens hier mopperen op PostNL.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De roze was uitverkocht in mijn maat.
had ik gisteren ook alquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan neem je rust vandaag.
geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen vinden vrouwen die roze dragen maar eng.
Vreemde mannen dan...quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan staat je wat te wachten deze winter.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is uitverkochtquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestellen en vervolgens hier mopperen op PostNL.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan staat je wat te wachten deze winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |