Stomquote:
oke dan is het misschien wel te doenquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Luctor moet uitrusten want die heeft competitie. Dan moet je juist niet voor hem gaan!
Braaf!quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan is het misschien wel te doen
Mooi, scheelt weer geknoei met pepperspray.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt als een negatieve rode vlag op ons libido.
alle vrouwen gaan nu massaal roze dragenquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, scheelt weer geknoei met pepperspray.
Maar toen ben ik wel gaan badmintonnen.quote:
Ik weet niet hoe Marokkanen over roze denken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, scheelt weer geknoei met pepperspray.
Het is vast vuig en zondig.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Marokkanen over roze denken.
volgens mij hebben ze er geen problemen meequote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje een overload op het moment.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de laatste paar sets allemaal overgeslagen.
Daarnaast trekt spider-man mij niet echt.
Hoax want jij weet alles.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een keer bij een halve ex op de bank beland en haar hele (maar dan echt alles) huis was roze, je zag alleen twee zwevende hysterische ogen.
Die US en CL toch.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds blij met m'n roze muren.
in welke sportquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgen competitie.Dus ik ga zaterdag pas weer.
miste ze haar onder of bovenlichaam?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een keer bij een halve ex op de bank beland en haar hele (maar dan echt alles) huis was roze, je zag alleen twee zwevende hysterische ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |