SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is logisch. Vorig jaar had je ons nog niet zo in je hart gesloten. Nu wel. Daardoor is het drukker in je hart en moet het harder werken![]()
Eerst nattekat toestemming vragen om uit het hart te mogenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:13 schreef Ama het volgende:
Ik ga slapen en als ik weer wakker ben dan heb je geen ban oke.
Maar ik vind het stom als je zolang weg moet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DOOOOOOOOOOOOOOOLEEEMITE
I'M A BAD MODDAFUCKA
Heb gewoon geen zin meer in mensen die me voor alles en nogwat uitmakenquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik vind het stom als je zolang weg moet.
quote:
quote:
quote:
Op veel plekken is het nog kouder. Hier is het nog maar 6 graden en vannacht heeft het aan de grond al gevroren in Twente.quote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn mooie nieuwe poster?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:40 schreef Recce het volgende:
De gouverneur van California is lekker bezig:
[ x ]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:40 schreef Recce het volgende:
De gouverneur van California is lekker bezig:
[ x ]
5de wk titel max in 2025 halen?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5de wk titel max in 2025 halen?
Ik wacht eerst singapore en nog beide McLaren tetsen er af momentje af.quote:
Dan ga ik ook echt geloven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht eerst singapore en nog beide McLaren tetsen er af momentje af.
Zou volgend raceweekend wel mooi verjaardagskado voor Max zijn als beide McLaren eraf tetsen.quote:
De bijbel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat moet de huisarts dan voorschrijven
Een duurder medicijn waar meer aan verdiend kan worden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra je 12 bent mag je wel met Trump mee naar Epstein-eiland. Dus dan kun je maar beter dat prikje hebben gehad.quote:
Mannen moeten niet aanstellen bij een griepje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
En het gaat om vrouwen hè? Die moeten gewoon niet zeuren.
De strekking was dat vrouwen zich niet zo aan moeten stellen. Lijkt me onhaalbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké iniequote:Op dinsdag 23 september 2025 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De strekking was dat vrouwen zich niet zo aan moeten stellen. Lijkt me onhaalbaar.
Nico HULKENBEEEEEEEEEEEEEEEEERGHquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
LECLERC
LECLEEEERC
LECLEEERCGGHUUUUGGGHUH
Vrouwen weten niet hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mannen moeten niet aanstellen bij een griepje.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
LECLERC
LECLEEEERC
LECLEEERCGGHUUUUGGGHUH
Wat is deze!?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nico HULKENBEEEEEEEEEEEEEEEEERGH
Hard times to be a Ferrari and a Lecerc fan.quote:
Oh diequote:
Dit was ook wel een erg domme fout toen van Mercedes.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
@:Nattekat en ik willen dit maar dan met oranje gekleurde auto's.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks gaat het wel weer over eten
Op zijn helm ja dacht ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Hebben jullie dat ook meegekregen van die unicorn sticker van Sainz?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Hebben jullie dat ook meegekregen van die unicorn sticker van Sainz?
brrrquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik loop gewoon bijna uit gewoonte in mijn shirt naar buiten
Oh ja, goed dat je het zegt. Even innemen.quote:
Gewoon standaard elke ochtend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het zegt. Even innemen.
Gewoon voor de zekerheidquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon standaard elke ochtend.
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon voor de zekerheid
DOE HET, DOE HETquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit het nu hier wel enorm te jinxen hequote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
blijft toch wel meest iconische moment.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik jinx McLaren kapot!quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zit het nu hier wel enorm te jinxen he
ga je naar de gym vandaag?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarom gebeurd het niet.
Gisteren gebeurde het.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarom gebeurd het niet.
Lekker zachte bolletjes?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
straatfeestquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
gaat dit nog over eten?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker zachte bolletjes?
Nee, ik heb morgen competitie.quote:
quote:
Ik vroeg me al af wat er gisteren was.quote:
Ik heb nog amandelen in caramelchocola liggenquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
hmm oke dan moet ik dus gaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgen competitie.Dus ik ga zaterdag pas weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |