Dit is het en beter gaat het niet worden onder deze trainer.quote:Op zondag 21 september 2025 15:26 schreef vul_maar_in het volgende: De middelmatige gifbeker moet weer tot de bodem leeg.
Maar ja, Sjon denkt: "Had een goede kans, dus speelt top!"quote:Op zondag 21 september 2025 15:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
Die Godst is gewoon een islamitische eendagsvlieg.
Ik had verwacht dat Sutalo zodra die fit was, meteen naast Itakura gezet zou worden.. Maar nee.. tactisch wonder Sjon...quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Helaas nog vrij lang gezien heitinga itakura en baas in het centrum wilt laten staan.
Baas doet het daar ook uitstekend, dus ergens snap ik het. Alleen niet als het alternatief Wijndal is op de lbquote:Op zondag 21 september 2025 15:33 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Sutalo zodra die fit was, meteen naast Itakura gezet zou worden.. Maar nee.. tactisch wonder Sjon...
En Sjon was lyrisch toen hij tegen de nummer laatst van de competitie scoorde!quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar ja, Sjon denkt: "Had een goede kans, dus speelt top!"
Met deze stand zit je voorlopig nog aan Sjon vast.quote:Op zondag 21 september 2025 15:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Deze stand is zeer is zeer misleidend voor het spelbeeld.
Sjon zijn manier van voetballen is een sportief gebaar naar iedere tegenstander toe.quote:Op zondag 21 september 2025 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sportief gebaar van John toen Bommel langs kwam hinkelen. Mooi om te zien.
zeg ik ook altijd als ik geen zin heb om een nieuwe te openenquote:Op zondag 21 september 2025 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh sloot ik het topic? Niet gezien.
Oh sloot ik het topic? Niet gezien.quote:
Jup, maar Sjon weet natuurlijk dat Wijndal wel 50% van het beste duo op links was..quote:Op zondag 21 september 2025 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Baas doet het daar ook uitstekend, dus ergens snap ik het. Alleen niet als het alternatief Wijndal is op de lb
Misschien kunnen ze bankzitter Brobbey terugkopen in de winterquote:Op zondag 21 september 2025 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Van teveel spitsen vorig seizoen naar waar halen we ze nu vandaan
zou voor akpom gaan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze bankzitter Brobbey terugkopen in de winter
Vind het altijd bijzonder dat je Edvardsen opstelt om zijn loopvermogen en buffel borges laat gaan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zou voor akpom gaan.
Al hadden ze Mikautadze nooit mogen laten gaan
Die moet je volgens mij ook gewoon linksback zetten. Laat je de zes er tussen zakken baas het middenveld in.quote:
PSV is ook maar matig, lijkt echt op de ploeg van na de winterstop. Enorm kwetsbaar achterin, en nu Dest en Perisic niet meer op een kant spelen is het ook een stuk minder gevaarlijk.quote:
Gok dan ook dat Feyenoord kampioen gaat worden helaas.quote:Op zondag 21 september 2025 16:03 schreef SamCooke het volgende:
[..]
PSV is ook maar matig, lijkt echt op de ploeg van na de winterstop. Enorm kwetsbaar achterin, en nu Dest en Perisic niet meer op een kant spelen is het ook een stuk minder gevaarlijk.
Een fatsoenlijk spelen Ajax zou hier gewoon winnen.
Het kan verkeren in lampenland.quote:Op zondag 21 september 2025 16:03 schreef SamCooke het volgende:
[..]
PSV is ook maar matig, lijkt echt op de ploeg van na de winterstop. Enorm kwetsbaar achterin, en nu Dest en Perisic niet meer op een kant spelen is het ook een stuk minder gevaarlijk.
Een fatsoenlijk spelen Ajax zou hier gewoon winnen.
In 10 minuten meer balcontacten dan d'n Deef in 52 min.quote:Op zondag 21 september 2025 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Gloukh speelt in een vrije rol en staat goed te ballen.
Goh
Ik kan dat enge zelfvoldane glimmende hoofd van Van Persie nu al niet aanzien. Stel je voor dat hij dan ook nog eens met die schaal staat te zwaaien..quote:Op zondag 21 september 2025 16:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Gok dan ook dat Feyenoord kampioen gaat worden helaas.
Kijken wat er meer licht weerkaatst?quote:Op zondag 21 september 2025 16:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik kan dat enge zelfvoldane glimmende hoofd van Van Persie nu al niet aanzien. Stel je voor dat hij dan ook nog eens met die schaal staat te zwaaien..
De 1 weet dat die kan voetballen terwijl de ander niet verder komt dan slijmen bij de trainer.quote:Op zondag 21 september 2025 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In 10 minuten meer balcontacten dan d'n Deef in 52 min.
Gezien het afwerken van de rest snap ik Glog volledig.quote:Op zondag 21 september 2025 16:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
3 tegen 3 en dan vanaf die plek gaan schieten
PSV neemt meer risico waardoor ze kunnen counteren. Er is er maar 1 die wil winnen.quote:Op zondag 21 september 2025 16:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Ajax begint wel wat meer te voetballen.goeie sinaasappel partjes in de rust.
Sjon luistert naar jequote:Op zondag 21 september 2025 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Werd tijd dat Wijndal eruit gaat
Valt prima in.quote:Op zondag 21 september 2025 16:01 schreef papert het volgende:
Wat is Gloukh goed zeg. Weer een wereldpass.
Vloeken in de kerk maar Sjon moet naar 4-4-2 overschakelen.quote:Op zondag 21 september 2025 16:13 schreef Bofjijff het volgende:
Oscar laat zien waarom hij basis moet staan
Zeker daar kan Sjon niet meer omheen.. Of tenminste... Het blijft Sjon..quote:Op zondag 21 september 2025 16:13 schreef Bofjijff het volgende:
Oscar laat zien waarom hij basis moet staan
het zijn wijvenquote:Op zondag 21 september 2025 16:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Achterin blijft het een puinhoop.
Dat krijg je zonder WijndalGODquote:Op zondag 21 september 2025 16:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Achterin blijft het een puinhoop.
Lijkt wel alsof je er conditioneel afgaat.quote:Op zondag 21 september 2025 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je verliest vooral de slag op het middenveld waardoor je uit de posities staat. Mauro mag daar natuurlijk nooit de bal vrij voorgeven
Volgens een paar mokerdomme fans genaamd kale en kokkie trainen sommige spelers al buiten de club om .quote:Op zondag 21 september 2025 16:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je er conditioneel afgaat.
Dat is kleedkamer 2.quote:Op zondag 21 september 2025 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens een paar mokerdomme fans genaamd kale en kokkie trainen sommige spelers al buiten de club om .
Die speelt prima. Ziet ook de ruimtes.quote:
Nooit meer op de vleugel vastplakken.quote:Op zondag 21 september 2025 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die speelt prima. Ziet ook de ruimtes.
laten we het hopenquote:Op zondag 21 september 2025 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal hij vanaf nu een basisplaats krijgen?
Pas maar op. Straks gaat hij weer handgebaartjes doen als hij weer eens scoort tegen een laagvlieger over een paar maandenquote:Op zondag 21 september 2025 16:29 schreef Makamba_ het volgende:
Ik las dat Ajax miljoenen kon krijgen voor Godts, wie heeft dat tegengehouden?
denk qua 100% kansen wellicht ook nog welquote:Op zondag 21 september 2025 16:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Daar mag men in Amsterdam niet over klagen dunkt me.
Duurt nog wel een tijdje voor onze debiel op de bank dit ook inzietquote:Op zondag 21 september 2025 16:35 schreef Bofjijff het volgende:
Terecht gelijkspel wel. Glouck basis in een vrije rol gaat al schelen.
Die moet gewoon op 10 met twee andere middenvelders DIE HET GRAS OPVRETEN. Maar die balans is er nog niet helaas.quote:Op zondag 21 september 2025 16:35 schreef Bofjijff het volgende:
Terecht gelijkspel wel. Glouck basis in een vrije rol gaat al schelen.
Mwa, met een gekleurde bril dacht ik ook even dat Ajax net zoveel kansen had. Als ik even objectief nadenk had PSV meer grote kansen, en komt Ajax goed weg.quote:Op zondag 21 september 2025 16:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
denk qua 100% kansen wellicht ook nog wel
Mwoah psv heeft er ook 3-4 voor alleen de keeper over gemaaid.quote:Op zondag 21 september 2025 16:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
denk qua 100% kansen wellicht ook nog wel
Altijd strijdbaar die joden, zo zie je maar weer.quote:Op zondag 21 september 2025 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De jood heeft zijn hachje gered.
McConnell is een goed ventje.quote:Op zondag 21 september 2025 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die moet gewoon op 10 met twee andere middenvelders DIE HET GRAS OPVRETEN. Maar die balans is er nog niet helaas.
Dat ze dat niet doen is dan ook puur gebrek aan kwaliteit daar.quote:Op zondag 21 september 2025 16:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mwoah psv heeft er ook 3-4 voor alleen de keeper over gemaaid.
jamaar ze staan er wel :pquote:Op zondag 21 september 2025 16:39 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat ze dat niet doen is dan ook puur gebrek aan kwaliteit daar.
Fitz Jim is totaal niet stabiel. Snap nu ook weer niet waarom je hem dan brengt ipv McConnell of Mokioquote:Op zondag 21 september 2025 16:37 schreef SamCooke het volgende:
Fitz-Jim, manmanman. Zó slecht ingevallen vandaag.
Mooi dat Gloukh op gegeven moment maar overal gaat lopen en helemaal loskomt.
Benen, denk ik.quote:Op zondag 21 september 2025 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fitz Jim is totaal niet stabiel. Snap nu ook weer niet waarom je hem dan brengt ipv McConnell of Mokio
Die zien we even niet meer.quote:
Zo hebben we Brobbey ook lang de hand boven het hoofd gehouden. Als je ze niet afmaakt heb je er helemaal niets aan.quote:
Van zijn armen hoeft ie het in ieder geval niet te hebben ...quote:
Volgens mij is hij milder geworden voor zijn doen.quote:Op zondag 21 september 2025 16:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die jongen leeft wel in een alternatieve realiteit...
Van zijn Y-chromosoom ook niet.quote:Op zondag 21 september 2025 16:50 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Van zijn armen hoeft ie het in ieder geval niet te hebben ...
Taylorquote:Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef Black-Death het volgende:
Had de goal van Gloukh gemist. Wie gaf de assist?
Ah, geen idee ik kom niet meer op BNW en in NWS durft ie niet meerquote:Op zondag 21 september 2025 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgens mij is hij milder geworden voor zijn doen.
I stand corrected.quote:Op zondag 21 september 2025 16:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zo hebben we Brobbey ook lang de hand boven het hoofd gehouden. Als je ze niet afmaakt heb je er helemaal niets aan.
Dat zei verder niemand.quote:
Hij zoekt het niet echt meer op en dus reageert er niemand. En volgens mij bevalt hem dat wel.quote:Op zondag 21 september 2025 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgens mij is hij milder geworden voor zijn doen.
Mokio heeft 3 benenquote:
Oh jawel.quote:Op zondag 21 september 2025 16:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat zei verder niemand.
Ik ben voor PSV en had een 3-2 verwacht met veel fouten aan beide kanten. Beetje een zuur gevoel dat we die 2-1 niet over de streep trekken, maar we zijn ook erg slordig geweest en kansen missen is ook een gebrek aan kwaliteit.
Dat is heel verwarrend voor Sjonnie, dus zet ie Mokio op de bank.quote:
Voordeel is dat als je dat oplost het verder wel goed staat. Misschienquote:Op zondag 21 september 2025 17:45 schreef PicoMMP het volgende:
Wel heel zorgelijk dat de laatste vier goals allemaal kopkansen waren die vrij werden ingekopt.
Ik ben altijd objectief wat Ajax betreft.quote:Op zondag 21 september 2025 16:36 schreef papert het volgende:
[..]
Mwa, met een gekleurde bril dacht ik ook even dat Ajax net zoveel kansen had. Als ik even objectief nadenk had PSV meer grote kansen, en komt Ajax goed weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die schijnen ze met geen mogelijkheid fit te krijgen. Ik snap dat hij even moet acclimatiseren met al meal deals in de Britse fastfood cultuur. Vijf pond voor Döner met drankje is geen geld natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2025 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brubs nul minuten bij Sunderland vandaag @:Zipportal
quote:Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef Shreyas het volgende:
Ajax pakt hier een punt waar ik, en vele met mij, totaal niet op hadden gerekend.
PSV heeft letterlijk op iedere positie een betere speler. Wat speelde Perisic weer fantastisch, wat was Saibari goed en dan Schouten en Pepi nog, deze vier spelers hebben samen meer voetbalkwaliteit dan de gehele Ajax selectie bij elkaar.
En dan Gasiorowski, een nietszeggende naam blijk een schot in de roos. De scouting van PSV is echt tien keer beter dan die van Ajax, waar de ene naar de andere miskoop zwaar teleurstelt.
Maar de Eindhovense arrogantie levert Ajax dan toch een punt op, want de gehele tweede helft gooide PSV er met de pet naar. En dan nog kwamen ze er bijna mee weg. Maar dit keer bleef hun hoogmoed niet onbestraft en dit kost ze nu twee punten. Al zullen ze hier wellicht nauwelijks wakker van liggen, want dit PSV wordt echt met gemak kampioen. Zoveel kwaliteit, daar kan geen club in Nederland tegen op.
Wij moeten hopen dat we derde worden, boven Feyenoord eindigen met deze selectie is kansloos, maar ook eindigen boven AZ wordt lastig zat.
Enige dat ik hoop dat Sjon concludeert dat hij met Taylor/Gloukh/Regeer moet beginnen. Godts/Dolberg/Edvardsen ervoor stel Sutalo op en wissel Wijndal in godsnaam voor Baas.quote:Op zondag 21 september 2025 18:51 schreef Tarado het volgende:
Eerste 30 minuten dacht ik echt dat het 5-0 zou worden, maar even in je handen spugen en de wereld ziet er weer anders uit.
Al met al een uitslag waar ik mee kan leven omdat PSV ondanks het veldoverwicht dat ze af en toe hadden, het niet zo goed uitspeelden.
Kortom, zij zijn ook niet zo goed, dus het wordt tegen de kleintjes beslist.
Waarom werd Dolberg gewisseld?quote:Op zondag 21 september 2025 20:08 schreef Wotte het volgende:
Als u vandaag goed hebt opgelet zag u mijn voorspelling over de juiste puzzelstukjes vinden uitkomen. Die Gloukh als valse negen. Een 532 op papier maar met een valse spits in de praktijk.
Sjon kraakt de code.
Hij heeft het slechtste schot van de gehele selectie. Younes kon nog beter schieten.quote:Op zondag 21 september 2025 19:53 schreef William_Papadin het volgende:
Godts mag wel leren afmaken zeg. Wat was die vandaag matig in de afronding. Lijkt ook stijf rechts te zijn.
Omdat Sjonnie een tacticus pur sang is hij wisselde Dolberg voor Gloukh. Schijnbaar niet eens op deze variant getraind maar met Gloukh als valse negen kwamen ze de tweede helft wel aan voetballen toe. Op een gegeven moment had PSV weer een antwoord hierop maar de tweede helft zou de burger moed moeten geven. Het zou mij niks verbazen dat ze hier op voortborduren en proberen een variant met Weghorst, Dolberg en Gloukh als valse negen uit te dokteren. Dan is het ook nog eens logisch om een type Klaassen op te stellen.quote:
Die speelt naar vermogen gewoon goed, probleem is dat hij niet echt beter kan, maar prima om erbij te hebben.quote:Op zondag 21 september 2025 20:28 schreef Makamba_ het volgende:
Edvardsen is best oke trouwens of niet? Is overal te vinden, verzaakt niet en speelt de bal af aan de juiste partij.
(Alles wat een buitenspeler niet moet doen overigens)
Dat schijnt Bosz gedaan te hebbenquote:Op zondag 21 september 2025 20:31 schreef Wotte het volgende:
Het leven is een aaneenschakeling van toevalligheden. Ten Hag heeft zijn hele carrière te danken aan Schöne per ongeluk als zes op te stellen.
Ik dacht hetzelfde maar het is onder Bosz eigenlijk gebeurd, dat hij samen met Frenkie een gouden duo was in 2019 heeft ons waarschijnlijk op het verkeerde been gezet.quote:Op zondag 21 september 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ten Hag ook erg zoekende was en met Schöne de oplossing vond.
Klopt ook wel, ja. Die werd toen door Mourinho vrij succesvol geneutraliseerd. Speelde toen ook in een vergelijkbare rol.quote:Op zondag 21 september 2025 20:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde maar het is onder Bosz eigenlijk gebeurd, dat hij samen met Frenkie een gouden duo was in 2019 heeft ons waarschijnlijk op het verkeerde been gezet.
Normaal sta je gewoon 3-0 achter na een halfuur.quote:Op zondag 21 september 2025 21:19 schreef Black-Death het volgende:
De 2-1 was wel echt heel slecht verdedigd, stonden er nog 2 van PSV vrij.
Gloukh nu wel basis neem ik aan.
En wat heeft Mokio misdaan?
En Taylor verzaakte bij de 1-0.
Het was van allebei echt slecht, waarbij Ajax denk ik wel het meest tevreden mag zijn met een punt gezien de wedstrijd. Maar allebei hadden ze hem flink kunnen winnen of verliezen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Normaal sta je gewoon 3-0 achter na een halfuur.
In de tweede helft was er wel een fase dat Ajax op 1-2 had kunnen/moeten komen, toen was PSV het echt helemaal kwijt. Geen idee wie er vandaag meer mogelijkheden heeft verprutst, Godts of Saibari.
Saibari inderdaad, de teringquote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de tweede helft was er wel een fase dat Ajax op 1-2 had kunnen/moeten komen, toen was PSV het echt helemaal kwijt. Geen idee wie er vandaag meer mogelijkheden heeft verprutst, Godts of Saibari.
Ja, een punt uit bij PSV is natuurlijk prima voor dit Ajax. Toch heeft Ajax wel echt enorme kansen gehad. Kon beide kanten op vallen. 2-2 is terecht.quote:Op zondag 21 september 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was van allebei echt slecht, waarbij Ajax denk ik wel het meest tevreden mag zijn met een punt gezien de wedstrijd. Maar allebei hadden ze hem flink kunnen winnen of verliezen.
Het gaat gebeuren boys. Ik ben te boeken voor feesten en partijen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie allen met grote vrees vrezen maar ik heb vannacht een visioen gekregen. Heitinga gaat de puzzelstukjes op zijn plek leggen. Minimaal kwartfinale Champions League, beker en kampioen.
Ik heb het gezien.
En als je je kansen maakt, staat het in de 60ste 3-3.quote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou hem best wel eens willen op de plek van Godts. Verwacht dat hij effectiever is dan onze Belgische vriend namelijk.quote:Op zondag 21 september 2025 20:28 schreef Makamba_ het volgende:
Edvardsen is best oke trouwens of niet? Is overal te vinden, verzaakt niet en speelt de bal af aan de juiste partij.
(Alles wat een buitenspeler niet moet doen overigens)
Maakte vorig jaar ook al een paar nuttige goals, in tegenstelling tot Godts is zijn afwerking wel op orde.quote:Op maandag 22 september 2025 05:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik zou hem best wel eens willen op de plek van Godts. Verwacht dat hij effectiever is dan onze Belgische vriend namelijk.
Met hangen en wurgen een gelijkspel tegen PSV en de vlag kan uit bij wottequote:Op maandag 22 september 2025 00:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren boys. Ik ben te boeken voor feesten en partijen.
Als je met de Baas en Sutalo centraal achterin speelt, Ikatura op 6, dan kan Mokio perfect op linksback. Dan heb je een heleboel problemen opgelost. Dit wordt in div podcasts / fora waarin mensen zitten die echt wel wat weten over tactiek en zich verdiept hebben in waar spelers al gespeeld hebben, enz... ook al wekenlang aangegeven.quote:Op zondag 21 september 2025 21:19 schreef Black-Death het volgende:
De 2-1 was wel echt heel slecht verdedigd, stonden er nog 2 van PSV vrij.
Gloukh nu wel basis neem ik aan.
En wat heeft Mokio misdaan?
En Taylor verzaakte bij de 1-0.
Klasse Schönequote:Op zondag 21 september 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ten Hag ook erg zoekende was en met Schöne de oplossing vond.
Liever naïve dan depressief maatquote:Op maandag 22 september 2025 07:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Met hangen en wurgen een gelijkspel tegen PSV en de vlag kan uit bij wotte
Oh My Godtsquote:Op maandag 22 september 2025 00:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En als je je kansen maakt, staat het in de 60ste 3-3.
Godts. The fuck man.
Kerel die had 2 ballen moeten afleggen. Wat een eikel.quote:Op zondag 21 september 2025 19:53 schreef William_Papadin het volgende:
Godts mag wel leren afmaken zeg. Wat was die vandaag matig in de afronding. Lijkt ook stijf rechts te zijn.
In de 2de helft dat uitverdedigen door het midden heen en dan echt direct de bal verspelen.quote:Op maandag 22 september 2025 08:51 schreef dimmak het volgende:
Die achterlijke debiel van een Wijndal moet zsm naar de bank toe. Wat haalt die gast af en toe uit joh?
De Frank de Boer special.quote:Op maandag 22 september 2025 08:32 schreef TheVulture het volgende:
Het zal me niks verbazen dat na gisteren het elftal door toevalligheden in elkaar gaat vallen en dat het gaat lopen... wat normaal zou gebeuren als je als goede trainer je spelers uberhaupt op hun logische positie neerzet.
Het gevaar bij hem is vooral dat hij denkt dat hij goed is, en dingen probeert die hij niet kan. Als hij naar zijn beperkingen zou spelen, en zijn eigen zwakke punten zou kennen, zou het minder gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 09:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
In de 2de helft dat uitverdedigen door het midden heen en dan echt direct de bal verspelen.
Wat een tering kneus zeg, die mag van mij echt op de bank in kleedkamer 2. Die kan er echt geen kut van.
Ja, ik irriteer me hier mateloos aan. Net als dat duo Koeman en Depay.quote:Op maandag 22 september 2025 10:22 schreef papert het volgende:
[..]
Het gevaar bij hem is vooral dat hij denkt dat hij goed is, en dingen probeert die hij niet kan. Als hij naar zijn beperkingen zou spelen, en zijn eigen zwakke punten zou kennen, zou het minder gevaarlijk zijn.
Gewoon een miskoop, nog een Overmarsje trouwens met een supercontract, begrijp hem nog wel dat hij niet zomaar weggaat.quote:Op maandag 22 september 2025 10:22 schreef papert het volgende:
[..]
Het gevaar bij hem is vooral dat hij denkt dat hij goed is, en dingen probeert die hij niet kan. Als hij naar zijn beperkingen zou spelen, en zijn eigen zwakke punten zou kennen, zou het minder gevaarlijk zijn.
Ik wil die McConnell wel eens zien spelen in de basis.quote:Op maandag 22 september 2025 12:29 schreef Black-Death het volgende:
Jaros
Gaaei/Rosa - Itakura - Sutalo - Baas
Taylor - Gloukh - Mokio
Edvarsen - Dolberg - Moro
Ja dat mag ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil die McConnell wel eens zien spelen in de basis.
quote:PSV oriënteert zich na het horrornieuws over Ruben van Bommel - die dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie komt - op de transfervrije spelersmarkt. Dat schrijft Jeroen Kapteijns maandag namens De Telegraaf. De journalist brengt de Eindhovenaren daarna meteen in verband met Hakim Ziyech.
De Marokkaanse technicus is nog altijd transfervrij na zijn vertrek uit Qatar. "Een van de mogelijk interessante opties is voormalig Ajacied Ziyech", schrijft Kapteijns. "Hij zit zonder club na zijn periode bij Al-Duhail. Ziyech is een oude bekende van PSV-trainer Peter Bosz."
De twee kennen elkaar van hun gezamenlijke periode bij Ajax, waar Ziyech een van de blikvangers was in de succesvolle Europa League-campagne van het seizoen 2016/17.
Daarom idd, legde er bij Go Ahead ook aardig wat in.quote:Op maandag 22 september 2025 07:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maakte vorig jaar ook al een paar nuttige goals, in tegenstelling tot Godts is zijn afwerking wel op orde.
Gaaei - Itakura - Sutalo - Baasquote:Op maandag 22 september 2025 12:29 schreef Black-Death het volgende:
Jaros
Gaaei/Rosa - Itakura - Sutalo - Baas
Taylor - Gloukh - Mokio
Edvarsen - Dolberg - Moro
Zoiets wel. Puntje bij paaltje die tweede helft, buiten zwak verdedigen bij de 1-2, ben ik niet geheel ontevreden.quote:Op maandag 22 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:
Met de spelers die er zijn zou ik toch eerder 3-4-3 of 3-5-2 doen
Sutalo-Itakura-Baas
Regeer-Taylor
Klaassen-Gloukh
Moro/Berghuis-Dolberg-Godts/Moro
Aan de bal best aardig inderdaad, maar 4 kopgoals tegen in 2 wedstrijden kan niet.quote:Op maandag 22 september 2025 19:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zoiets wel. Puntje bij paaltje die tweede helft, buiten zwak verdedigen bij de 1-2, ben ik niet geheel ontevreden.
Gloukh in de spits is een vondst.
Gloukh in de spits heb je alleen wat aan als je tegen een goede tegenstander speelt. Tegen een slechte tegenstander mis je een echte spits in de 16.quote:Op maandag 22 september 2025 19:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zoiets wel. Puntje bij paaltje die tweede helft, buiten zwak verdedigen bij de 1-2, ben ik niet geheel ontevreden.
Gloukh in de spits is een vondst.
Voordeel is wel dat Godts een bal ook niet voor krijgt. Kopsterke spits is lood om oud ijzer.quote:Op maandag 22 september 2025 20:35 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Gloukh in de spits heb je alleen wat aan als je tegen een goede tegenstander speelt. Tegen een slechte tegenstander mis je een echte spits in de 16.
Dat klopt. Godts heeft geen schot en geen voorzet, alleen een steekbal.quote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat Godts een bal ook niet voor krijgt. Kopsterke spits is lood om oud ijzer.
Lijkt me toch trainbaar?quote:Op maandag 22 september 2025 20:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat klopt. Godts heeft geen schot en geen voorzet, alleen een steekbal.
Ja, dit lijkt mij ook niet gek. Al zie ik zelf Edvardsen wel graag spelen hoor. Is zeker niet minder dan Moro/Berghuisquote:Op maandag 22 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:
Sutalo-Itakura-Baas
Regeer-Taylor
Klaassen-Gloukh
Oeuvre prijs voor beste linker kantquote:Op maandag 22 september 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Snap niets van die Ballon d'or.
Hoe kunnen die zichzelf nou serieus nemen als Wijndal geen nominatie heeft
Als Wijndal niet genomineerd is en als Dumfries boven Haaland eindigt dan kun je de hele competitie wel in de prullenbak gooien.quote:Op maandag 22 september 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Snap niets van die Ballon d'or.
Hoe kunnen die zichzelf nou serieus nemen als Wijndal geen nominatie heeft
The instructions? “Go where you want.”quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
The instructions? “Go where you want.”
Dit zei mijn oude buurvrouw vaak. Ik mis haar.
Sjon hep mazzel dat Bosz ook geen plan b heeft en dat Flamingo een matige speler isquote:
Het plan A was ook niet om aan te gluren van beide kanten. Wat een foutenfestival zeg.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjon hep mazzel dat Bosz ook geen plan b heeft en dat Flamingo een matige speler is
Plan A van Peter Boosz werkte acceptabel tot aan die dommige pingel en dat iedereen een beetje geraakt was door de blessure van Bommeltje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het plan A was ook niet om aan te gluren van beide kanten. Wat een foutenfestival zeg.
Het was verschrikkelijk, beide hadden Plan A als in het opstellen van 11 spelers.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het plan A was ook niet om aan te gluren van beide kanten. Wat een foutenfestival zeg.
Zo wordt je over je flanken gigantisch geslacht. Buitenspelers verdedigen niet voldoende mee, centrumverdedigers worden naar buitengetrokken, hele centrum open.quote:Op maandag 22 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:
Sutalo-Itakura-Baas
Regeer-Taylor
Klaassen-Gloukh
Je hebt daar niet voor niks twee controlerende middenvelders lopen natuurlijk. Maar goed denk dat het defensief, afgezien van de kopgoals tegen, niet eens zo slecht staat. Zat 'm er voornamelijk in dat het spel in balbezit, traag en voorspelbaar is/was. Denk als je Gloukh laat zwerven en een voetballer ala fitz-jim op zes. Twee lopers er naast. Zou het in ieder geval een stuk dynamische zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zo wordt je over je flanken gigantisch geslacht. Buitenspelers verdedigen niet voldoende mee, centrumverdedigers worden naar buitengetrokken, hele centrum open.
Ja joh, Regeer en/of Taylor die centraal inzakken als de cv's naar de flanken worden getrokken. Dat zal wel helpen het aantal kopgoals te verminderen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt daar niet voor niks twee controlerende middenvelders lopen natuurlijk. Maar goed denk dat het defensief, afgezien van de kopgoals tegen, niet eens zo slecht staat. Zat 'm er voornamelijk in dat het spel in balbezit, traag en voorspelbaar is/was. Denk als je Gloukh laat zwerven en een voetballer ala fitz-jim op zes. Twee lopers er naast. Zou het in ieder geval een stuk dynamische zijn.
Daarom heb je juist 3 cv's staan, want je wordt maar naar 1 flank tegelijk getrokken, ideaal is het niet, maar bij gebrek aan een behoorlijke rechts en linksback lijkt me dit wel een betere oplossing.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja joh, Regeer en/of Taylor die centraal inzakken als de cv's naar de flanken worden getrokken. Dat zal wel helpen het aantal kopgoals te verminderen.
het gebrek is lengte.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom heb je juist 3 cv's staan, want je wordt maar naar 1 flank tegelijk getrokken, ideaal is het niet, maar bij gebrek aan een behoorlijke rechts en linksback lijkt me dit wel een betere oplossing.
Ik heb nergens beweerd dat Regeer en Taylor in zo'n systeem de beste keuzes zijn. Ik zei alleen dat ik snap dat je daarom twee controlerende middenvelders opstelt. Ik zou zelf voor een 442 gaan op papier maar 433 in balbezit en 532 in balverlies.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja joh, Regeer en/of Taylor die centraal inzakken als de cv's naar de flanken worden getrokken. Dat zal wel helpen het aantal kopgoals te verminderen.
Gerapporteerd voor heiligschennis.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor een 442 gaan op papier maar 433 in balbezit en 532 in balverlies.
Waarom dan een 442 op papier, henk?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef Wotte het volgende:
Ik zou zelf voor een 442 gaan op papier maar 433 in balbezit en 532 in balverlies.
Dat is gewoon om de conservatieve stromingen te stangen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom dan een 442 op papier, henk?
quote:
Nee want ze zei van de week nog dat ze nog nooit een grotere lul dan mij heeft gezienquote:Op woensdag 24 september 2025 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Trok je die conclusie toen ze dieper riep?
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee want ze zei van de week nog dat ze nog nooit een grotere lul dan mij heeft gezien
Heb je een blik Marco's opengetrokkenquote:
Dat is echt iets dat door domme mensen wordt geroepen, ongeveer zelfde type figuren dat video analyse en statische analyse niet werkt bij voetbal.quote:
Bedankt voor je goede onderbouwingquote:Op woensdag 24 september 2025 16:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is echt iets dat door domme mensen wordt geroepen, ongeveer zelfde type figuren dat video analyse en statische analyse niet werkt bij voetbal.
Krijg jij daar diarree van? Ik denk dat ik al meteen zou moeten overgeven..quote:Op woensdag 24 september 2025 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bedankt voor je goede onderbouwingAls ik de volgende keer diarree wil zien eet ik wel rauwe kip en ga ik naar de plee.
Inter had 6 veldspelers boven de 1,87 afgelopen week, Ajax 3.![]()
Geen torisashi voor black-death.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Krijg jij daar diarree van? Ik denk dat ik al meteen zou moeten overgeven..
Snel! Koop Lex Immers aan, die is kanker lang!quote:Op woensdag 24 september 2025 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bedankt voor je goede onderbouwingAls ik de volgende keer diarree wil zien eet ik wel rauwe kip en ga ik naar de plee.
2018-2019 had Ajax er één.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja en toen scoorde je er meer dan dat je er tegen kreeg, Johan.quote:
Gemiddeld minder dan één tegendoelpunt per wedstrijd in de Champions League. Schandalig. LENGTE!!!quote:Op woensdag 24 september 2025 21:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja en toen scoorde je er meer dan dat je er tegen kreeg, Johan.
Juist door Matthijs te licht*quote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen was Ajax ook wel kwetsbaar in de lucht
Zelfs met De Ligt
Ach HMFquote:Op woensdag 24 september 2025 21:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Juist door Matthijs te licht*
Als je meer balbezit hebt kan je tegenstander ook minder aanrichten he. Maar goed, blijkbaar is het je vorige week ontgaan dat de 13 cm grotere Thuram 2x met groot gemak van Klaassen won. LENGTE IS NIET BELANGRIJK!!!quote:Op woensdag 24 september 2025 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemiddeld minder dan één tegendoelpunt per wedstrijd in de Champions League. Schandalig. LENGTE!!!
De enige conclusie die we trekken is dat het jou ontgaat dat kwaliteit iets belangrijker is dan lengte.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je meer balbezit hebt kan je tegenstander ook minder aanrichten he. Maar goed, blijkbaar is het je vorige week ontgaan dat de 13 cm grotere Thuram 2x met groot gemak van Klaassen won. LENGTE IS NIET BELANGRIJK!!!
Alleen debielen praten zo met kankerquote:Op woensdag 24 september 2025 21:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Snel! Koop Lex Immers aan, die is kanker lang!
Was een lichte verwijzing naar een bekende parodie van Freek Vonk, schelden met kanker doe ik nooit.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen debielen praten zo met kanker
Bij aanvallend koppen gaat het al helemaal niet om lengte, timing en positie kiezen heeft 80% meer invloed, onderbouwing: https://blogarchive.stats(...)uate-heading-abilityquote:Op woensdag 24 september 2025 22:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je meer balbezit hebt kan je tegenstander ook minder aanrichten he. Maar goed, blijkbaar is het je vorige week ontgaan dat de 13 cm grotere Thuram 2x met groot gemak van Klaassen won. LENGTE IS NIET BELANGRIJK!!!
En laten we nu beiden niet hebben.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
De enige conclusie die we trekken is dat het jou ontgaat dat kwaliteit iets belangrijker is dan lengte.
Leuk, maar we hadden het over verdedigend koppen En daarbij bleek dat je tegen inter gewoon lengte tekort kwam.quote:Op donderdag 25 september 2025 05:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij aanvallend koppen gaat het al helemaal niet om lengte, timing en positie kiezen heeft 80% meer invloed, onderbouwing: https://blogarchive.stats(...)uate-heading-ability
Nee dat gaat over koppen in algemeen, bij verdedigend koppen bij Corners heb je geen fuck aan je lengte, daar gaat het om je fysiek dat je je niet laat wegzetten, kortom wil je daar beter in zijn, dan moet je gasten hebben die goed duels aan kunnen gaan.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Leuk, maar we hadden het over verdedigend koppen En daarbij bleek dat je tegen inter gewoon lengte tekort kwam.
Tegen Westerlo jaagt zelfs Tobias Sana ze in de kruising.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:27 schreef Wotte het volgende:
De zwarte Robben van Club Brugge ging binnen om en jaagden 'm met links strak in de kruising tegen Westerlo.
Kon er niks van volgens de 'kenners'.
Heitinga kan er ook niks van.
Trek uw conclusies.
Waar is @:Klaasweetalles eigenlijk?
'vakantie', was eventjes terug als vrouw maar die is ook alweer op weg.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:27 schreef Wotte het volgende:
De zwarte Robben van Club Brugge ging binnen om en jaagden 'm met links strak in de kruising tegen Westerlo.
Kon er niks van volgens de 'kenners'.
Heitinga kan er ook niks van.
Trek uw conclusies.
Waar is @:Klaasweetalles eigenlijk?
Je had gewoon met Mikautadze, Conceição en Forbs kunnen spelen.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Tegen Westerlo jaagt zelfs Tobias Sana ze in de kruising.
Een gofundme voor een standbeeld voor Mislintat met 2 diamanten ogen lijkt me wel een goed idee.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had gewoon met Mikautadze, Conceição en Forbs kunnen spelen.
Liever dat de Big four eens onderzoekt waarom spelers die er niets van kunnen elders wel de pannen van het dak spelen.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een gofundme voor een standbeeld voor Mislintat met 2 diamanten ogen lijkt me wel een goed idee.
Mijn opmerking was weliswaar met een knipoog, maar uiteraard helemaal eens. Er zit zo weinig voetbalverstand bij Ajax dat op alle hypes en winden wordt meegesurft. Draait de wind, dan draait ook Ajax. Diamantauge Mislintat is de nieuwe goeroe en krijgt compleet de vrije hand. Die onderschat vervolgens net als ongeveer alle buitenlanders de druk bij Nederlandse topclubs en denkt dat je met een bijeengeraapt zooitje talenten van een lager niveau maar met een behoorlijk hoog plafond en een trainer die totaal niet bij de club past op basis van niemand-weet-wat wel kampioen kunt worden. Vervolgens werkt het niet, en moet alles wat naar Mislintat ruikt er rücksichtslos uit ipv dat je nadenkt dat de combinatie van een onervaren selectie bij zo'n grote club met een kuttrainer niet werkt en zelfs onder een betere trainer met wat ervaren versterkingen eerst zelfvertrouwen moet herwinnen.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liever dat de Big four eens onderzoekt waarom spelers die er niets van kunnen elders wel de pannen van het dak spelen.
31 miljoen betaalde Villarreal voor Mikautadze. 32 miljoen betaalde Juventus voor Conceição. Forbs vertrekt straks ook weer voor vijfentwintig miljoen (schrijf die al vast maar op)
Dat is 100 miljoen transferwaarde door de wc gespoeld. Omdat vatsige analisten stront in hun ogen hebben.
Dus Klaassen had met zijn 13 cm kleiner het duel gewonnen als hij even fysiek was geweest?quote:Op donderdag 25 september 2025 07:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat gaat over koppen in algemeen, bij verdedigend koppen bij Corners heb je geen fuck aan je lengte, daar gaat het om je fysiek dat je je niet laat wegzetten, kortom wil je daar beter in zijn, dan moet je gasten hebben die goed duels aan kunnen gaan.
Maar die kunnen er geen reet van, enkel omdat ze voor veel geld nu gekocht worden betekent niet dat ze er opeens wel een reet van kunnen. Kijk even wat voor kutspelers wij voor grote bedragen verkocht hebben.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had gewoon met Mikautadze, Conceição en Forbs kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |