Dit is het en beter gaat het niet worden onder deze trainer.quote:Op zondag 21 september 2025 15:26 schreef vul_maar_in het volgende: De middelmatige gifbeker moet weer tot de bodem leeg.
Maar ja, Sjon denkt: "Had een goede kans, dus speelt top!"quote:Op zondag 21 september 2025 15:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
Die Godst is gewoon een islamitische eendagsvlieg.
Ik had verwacht dat Sutalo zodra die fit was, meteen naast Itakura gezet zou worden.. Maar nee.. tactisch wonder Sjon...quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Helaas nog vrij lang gezien heitinga itakura en baas in het centrum wilt laten staan.
Baas doet het daar ook uitstekend, dus ergens snap ik het. Alleen niet als het alternatief Wijndal is op de lbquote:Op zondag 21 september 2025 15:33 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Sutalo zodra die fit was, meteen naast Itakura gezet zou worden.. Maar nee.. tactisch wonder Sjon...
En Sjon was lyrisch toen hij tegen de nummer laatst van de competitie scoorde!quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar ja, Sjon denkt: "Had een goede kans, dus speelt top!"
Met deze stand zit je voorlopig nog aan Sjon vast.quote:Op zondag 21 september 2025 15:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Deze stand is zeer is zeer misleidend voor het spelbeeld.
Sjon zijn manier van voetballen is een sportief gebaar naar iedere tegenstander toe.quote:Op zondag 21 september 2025 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sportief gebaar van John toen Bommel langs kwam hinkelen. Mooi om te zien.
zeg ik ook altijd als ik geen zin heb om een nieuwe te openenquote:Op zondag 21 september 2025 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh sloot ik het topic? Niet gezien.
Oh sloot ik het topic? Niet gezien.quote:
Jup, maar Sjon weet natuurlijk dat Wijndal wel 50% van het beste duo op links was..quote:Op zondag 21 september 2025 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Baas doet het daar ook uitstekend, dus ergens snap ik het. Alleen niet als het alternatief Wijndal is op de lb
Misschien kunnen ze bankzitter Brobbey terugkopen in de winterquote:Op zondag 21 september 2025 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Van teveel spitsen vorig seizoen naar waar halen we ze nu vandaan
zou voor akpom gaan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze bankzitter Brobbey terugkopen in de winter
Vind het altijd bijzonder dat je Edvardsen opstelt om zijn loopvermogen en buffel borges laat gaan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zou voor akpom gaan.
Al hadden ze Mikautadze nooit mogen laten gaan
Die moet je volgens mij ook gewoon linksback zetten. Laat je de zes er tussen zakken baas het middenveld in.quote:
PSV is ook maar matig, lijkt echt op de ploeg van na de winterstop. Enorm kwetsbaar achterin, en nu Dest en Perisic niet meer op een kant spelen is het ook een stuk minder gevaarlijk.quote:
Gok dan ook dat Feyenoord kampioen gaat worden helaas.quote:Op zondag 21 september 2025 16:03 schreef SamCooke het volgende:
[..]
PSV is ook maar matig, lijkt echt op de ploeg van na de winterstop. Enorm kwetsbaar achterin, en nu Dest en Perisic niet meer op een kant spelen is het ook een stuk minder gevaarlijk.
Een fatsoenlijk spelen Ajax zou hier gewoon winnen.
Het kan verkeren in lampenland.quote:Op zondag 21 september 2025 16:03 schreef SamCooke het volgende:
[..]
PSV is ook maar matig, lijkt echt op de ploeg van na de winterstop. Enorm kwetsbaar achterin, en nu Dest en Perisic niet meer op een kant spelen is het ook een stuk minder gevaarlijk.
Een fatsoenlijk spelen Ajax zou hier gewoon winnen.
In 10 minuten meer balcontacten dan d'n Deef in 52 min.quote:Op zondag 21 september 2025 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Gloukh speelt in een vrije rol en staat goed te ballen.
Goh
Ik kan dat enge zelfvoldane glimmende hoofd van Van Persie nu al niet aanzien. Stel je voor dat hij dan ook nog eens met die schaal staat te zwaaien..quote:Op zondag 21 september 2025 16:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Gok dan ook dat Feyenoord kampioen gaat worden helaas.
Kijken wat er meer licht weerkaatst?quote:Op zondag 21 september 2025 16:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik kan dat enge zelfvoldane glimmende hoofd van Van Persie nu al niet aanzien. Stel je voor dat hij dan ook nog eens met die schaal staat te zwaaien..
De 1 weet dat die kan voetballen terwijl de ander niet verder komt dan slijmen bij de trainer.quote:Op zondag 21 september 2025 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In 10 minuten meer balcontacten dan d'n Deef in 52 min.
Gezien het afwerken van de rest snap ik Glog volledig.quote:Op zondag 21 september 2025 16:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
3 tegen 3 en dan vanaf die plek gaan schieten
PSV neemt meer risico waardoor ze kunnen counteren. Er is er maar 1 die wil winnen.quote:Op zondag 21 september 2025 16:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Ajax begint wel wat meer te voetballen.goeie sinaasappel partjes in de rust.
Sjon luistert naar jequote:Op zondag 21 september 2025 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Werd tijd dat Wijndal eruit gaat
Valt prima in.quote:Op zondag 21 september 2025 16:01 schreef papert het volgende:
Wat is Gloukh goed zeg. Weer een wereldpass.
Vloeken in de kerk maar Sjon moet naar 4-4-2 overschakelen.quote:Op zondag 21 september 2025 16:13 schreef Bofjijff het volgende:
Oscar laat zien waarom hij basis moet staan
Zeker daar kan Sjon niet meer omheen.. Of tenminste... Het blijft Sjon..quote:Op zondag 21 september 2025 16:13 schreef Bofjijff het volgende:
Oscar laat zien waarom hij basis moet staan
het zijn wijvenquote:Op zondag 21 september 2025 16:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Achterin blijft het een puinhoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |