Dit is het en beter gaat het niet worden onder deze trainer.quote:Op zondag 21 september 2025 15:26 schreef vul_maar_in het volgende: De middelmatige gifbeker moet weer tot de bodem leeg.
Maar ja, Sjon denkt: "Had een goede kans, dus speelt top!"quote:Op zondag 21 september 2025 15:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
Die Godst is gewoon een islamitische eendagsvlieg.
Ik had verwacht dat Sutalo zodra die fit was, meteen naast Itakura gezet zou worden.. Maar nee.. tactisch wonder Sjon...quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Helaas nog vrij lang gezien heitinga itakura en baas in het centrum wilt laten staan.
Baas doet het daar ook uitstekend, dus ergens snap ik het. Alleen niet als het alternatief Wijndal is op de lbquote:Op zondag 21 september 2025 15:33 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Sutalo zodra die fit was, meteen naast Itakura gezet zou worden.. Maar nee.. tactisch wonder Sjon...
En Sjon was lyrisch toen hij tegen de nummer laatst van de competitie scoorde!quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar ja, Sjon denkt: "Had een goede kans, dus speelt top!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |