Met deze stand zit je voorlopig nog aan Sjon vast.quote:Op zondag 21 september 2025 15:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Deze stand is zeer is zeer misleidend voor het spelbeeld.
Sjon zijn manier van voetballen is een sportief gebaar naar iedere tegenstander toe.quote:Op zondag 21 september 2025 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sportief gebaar van John toen Bommel langs kwam hinkelen. Mooi om te zien.
zeg ik ook altijd als ik geen zin heb om een nieuwe te openenquote:Op zondag 21 september 2025 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh sloot ik het topic? Niet gezien.
Oh sloot ik het topic? Niet gezien.quote:
Jup, maar Sjon weet natuurlijk dat Wijndal wel 50% van het beste duo op links was..quote:Op zondag 21 september 2025 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Baas doet het daar ook uitstekend, dus ergens snap ik het. Alleen niet als het alternatief Wijndal is op de lb
Misschien kunnen ze bankzitter Brobbey terugkopen in de winterquote:Op zondag 21 september 2025 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Van teveel spitsen vorig seizoen naar waar halen we ze nu vandaan
zou voor akpom gaan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze bankzitter Brobbey terugkopen in de winter
Vind het altijd bijzonder dat je Edvardsen opstelt om zijn loopvermogen en buffel borges laat gaan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zou voor akpom gaan.
Al hadden ze Mikautadze nooit mogen laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |