SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben straks weer een prima eerste helft gezien, genot. "Je moet dan ook een beetje geluk hebben"quote:Op zondag 21 september 2025 14:59 schreef Caland het volgende:
Mokerdomme Sjon heeft de vijfsecondenregel geïntroduceerd
Helaas denken zijn spelers dat ze de bal binnen vijf seconden moeten verliezen
@Mexicanobakker en ik weten dat zo'n vroege goal van PSV weinig zegt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als die steekpasjes wat beter zouden zijn sta je al met 4-0 voor.
Het kan nare blessures opleveren, was geen opzet, maar wel een terechte denk ik.quote:
Geen geel.quote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het kan nare blessures opleveren, was geen opzet, maar wel een terechte denk ik.
Grote kans voor Dolberg. Als die erin ligt speel je een hele andere wedstrijdquote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die hebben straks weer een prima eerste helft gezien, genot. "Je moet dan ook een beetje geluk hebben"
Mjah volgens mij hebben ze voor dit soort overtredingen tegenwoordig standaard straffen.quote:
Kom je meejuichen voor Ueda vanmiddag?quote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker en ik weten dat zo'n vroege goal van PSV weinig zegt.
Ja, maar zou het ook wel snappen dat ie niet gegeven wordt.quote:
Dat was ook een overtredingquote:Op zondag 21 september 2025 15:06 schreef raptorix het volgende:
Ik zag gister die wedstrijd waar iemand in de hoek met 2 handen vol in ze rug werd geduwd en dan zou dit wel wat zijn?
Vind het wel een pingel eigenlijkquote:Op zondag 21 september 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar zou het ook wel snappen dat ie niet gegeven wordt.
Een schwalbe bedoel je?quote:Op zondag 21 september 2025 15:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Omdat het een duidelijke overtreding is?
Zelfs de meeste ajacieden niet op jou naquote:Op zondag 21 september 2025 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De PSV'ers vinden het niks
Goh
Hou toch opquote:Op zondag 21 september 2025 15:08 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Zelfs de meeste ajacieden niet op jou na
Jaquote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker en ik weten dat zo'n vroege goal van PSV weinig zegt.
Dat sowieso, maar als je hier gaat varren dan kun je elke wedstrijd wel penalty’s gaan geven. Die gozer kan gewoon op z’n poten blijven staan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:08 schreef Rambow het volgende:
Gewoon mokerdomme overtreding aangezien de bal van doel weggaat en er nog iemand naast loopt ook
Publiek uitlokkenquote:Op zondag 21 september 2025 15:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij schiet de penalty erin, heel dom idd.
Wat was hier schlemielig aan?quote:Op zondag 21 september 2025 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Uiteraard weer een schlemielige penal tegen.
Lucky psv in dat geval.quote:Op zondag 21 september 2025 15:09 schreef CR7 het volgende:
jaaaa kans dat domme Sjon mag aanblijven is weer vergroot!
Feyenoord, in De Kuip.quote:Op zondag 21 september 2025 15:10 schreef Meister1984 het volgende:
Elke andere club had deze pingel niet gehad
Wel respectquote:
Gelukkiig maken ze er meestal 3quote:Op zondag 21 september 2025 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV en de nul houden is zo'n leuke rubriek.
waar een club en de supporters klein in kunnen zijn laat je wel zienquote:Op zondag 21 september 2025 15:10 schreef Meister1984 het volgende:
Ziedendquote:Op zondag 21 september 2025 15:10 schreef Meister1984 het volgende:
Ga maar eens sprinten en geef ik je een klein duwtje, kijken of je kan blijven staanquote:Op zondag 21 september 2025 15:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je hier gaat varren dan kun je elke wedstrijd wel penalty’s gaan geven. Die gozer kan gewoon op z’n poten blijven staan.
Wie ben jij dan😅😅quote:Op zondag 21 september 2025 15:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waar een club en de supporters klein in kunnen zijn laat je wel zien
Nooit je moeder zien lullen?quote:Op zondag 21 september 2025 15:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelden een zuurdere user gezien in VBL dan Meister man
Die gast is 41quote:Op zondag 21 september 2025 15:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelden een zuurdere user gezien in VBL dan Meister man
Ja dat lijkt me wel een zware blessurequote:
Er zit wat op je hoofd vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij dit jaar al pepernoten gekocht?quote:Op zondag 21 september 2025 15:18 schreef R-woud93 het volgende:
Van Bommel kan de kerstboom optuigen
Tijd voor het WK DRT.quote:Op zondag 21 september 2025 15:18 schreef R-woud93 het volgende:
Van Bommel kan de kerstboom optuigen
quote:Op zondag 21 september 2025 15:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er zit wat op je hoofd vriend.We moesten stoppen van de moderators. Waarom ga jij dan door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die koop ik nooit.quote:Op zondag 21 september 2025 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij dit jaar al pepernoten gekocht?
Dat kun je niet zo zeggen. Timber heeft nog een paar minuten meegespeeld toch?quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef Meister1984 het volgende:
Kruisband was die niet zo weggelopen
Mijn vriendin doet de boodschappen, credits gaan dan ook naar haar.quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo verstandig?
Ik heb 2 keer een zware knieblessure gehad, de eerste 10 minuten valt nog mee, daarna wordt het stijf en de volgende dag kan je er niet eens op staan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef SurpriseGirl het volgende:
Volgens mij kon hij nog gewoon nog met 2 benen lopen. Ik denk een lichte blessure.
Maar hij drinkt Amstel.quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo verstandig?
Ja, maar dat was buitenbandquote:Op zondag 21 september 2025 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo zeggen. Timber heeft nog een paar minuten meegespeeld toch?
Heitinga vroeger zelfs een helft.quote:Op zondag 21 september 2025 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo zeggen. Timber heeft nog een paar minuten meegespeeld toch?
GROTE BEK ACHTER HET HEK!1!1quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
We moesten stoppen van de moderators. Waarom ga jij dan door?
Ja klopt andere clubs hebben nooit blessuresquote:Op zondag 21 september 2025 15:17 schreef FL_Freak het volgende:
Dit moet altijd weer gebeuren bij PSV
Deze jongen heeft altijd een vreemde, glazige blik in zijn ogen.quote:
Ik heb gehoord dat andere clubs ook gewoon de helft van de wedstrijden thuis speelt.quote:Op zondag 21 september 2025 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja klopt andere clubs hebben nooit blessures
Type die lachend zijn huisdieren verrot schopt.quote:Op zondag 21 september 2025 15:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze jongen heeft altijd een vreemde, glazige blik in zijn ogen.
Ik word er ongemakkelijk van.
quote:Op zondag 21 september 2025 15:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat andere clubs ook gewoon de helft van de wedstrijden thuis speelt.
Tegen wie moet Ajax dan spelen om beter te worden?quote:Op zondag 21 september 2025 15:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wens die jongen niks dan goeds maar ik hoop dat PSV failliet gaat.
Ik zou psv eenzelfde lot gunnen, maar niet als het moet gaan door dit soort verschrikkelijke blessures.quote:Op zondag 21 september 2025 15:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wens die jongen niks dan goeds maar ik hoop dat PSV failliet gaat.
Ik hoop nog altijd op de Super League. Ajax is veel te groot voor dit land.quote:Op zondag 21 september 2025 15:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegen wie moet Ajax dan spelen om beter te worden?
Speelt Ueda?quote:Op zondag 21 september 2025 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
10 minuten rusten.
Anders missen we AZ - Feyenoord.
Ik bied mijn excuses aan Ruben aan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik zou psv eenzelfde lot gunnen, maar niet als het moet gaan door dit soort verschrikkelijke blessures.
Daar had ik altijd zo een pleuris hekel aan, van die verdedigers die lopen te slapen en buitenspel opheffen.quote:
Het is van allebei baggerquote:Op zondag 21 september 2025 15:29 schreef Durmada het volgende:
Als psv hier een puntje uit weet te slepen, levert Bosz een wereldprestatie.
25 procent balbezit😅😅😅quote:Op zondag 21 september 2025 15:29 schreef Durmada het volgende:
Als psv hier een puntje uit weet te slepen, levert Bosz een wereldprestatie.
Hij mist Bergwijn, zonder hem is het geen beste linkerkant van Nederland meer.quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef Durmada het volgende:
Het verval van Wijndal is voor mij nog steeds een belachelijk mysterie
De standaard AZ speler die er buiten die sekte geen reet van kan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef Durmada het volgende:
Het verval van Wijndal is voor mij nog steeds een belachelijk mysterie
Ik snap nog steeds niet waarom Ajax hem überhaupt heeft aangeschaft.quote:
Als AZ supporter dacht ik:quote:Op zondag 21 september 2025 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Ajax hem überhaupt heeft aangeschaft.
Maar jij vond het echt een strafschop? Laat staan een VAR strafschop.quote:Op zondag 21 september 2025 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De standaard AZ speler die er buiten die sekte geen reet van kan.
Net zoals Kerkez zekerquote:Op zondag 21 september 2025 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De standaard AZ speler die er buiten die sekte geen reet van kan.
Kansen voor Feyenoord.quote:Op zondag 21 september 2025 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ondertussen staat Heerenveen ook voor op NEC.
Tot zover het beste voetbal van Nederland.
Dick Schreuder ball was weer leuk voor 3 weken.quote:Op zondag 21 september 2025 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ondertussen staat Heerenveen ook voor op NEC.
Tot zover het beste voetbal van Nederland.
Schoolvoorbeeld pingel toch. Komt van achter, trapt op zijn hak, duwt in rug en speelt geen balquote:Op zondag 21 september 2025 15:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar jij vond het echt een strafschop? Laat staan een VAR strafschop.
De NEC hypetrain is ook wel ontspoord.quote:Op zondag 21 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
NEC gaat trouwens ook gewoon richting rechterrijtje met kamikaze-Schreuder
Ik hoor het Pierre en Rafael nog zeggen : top 4quote:Op zondag 21 september 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De NEC hypetrain is ook wel ontspoord.
Hebben nu ook wel heel veel blessures.quote:Op zondag 21 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
NEC gaat trouwens ook gewoon richting rechterrijtje met kamikaze-Schreuder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |