Ik snap nog steeds niet waarom Ajax hem überhaupt heeft aangeschaft.quote:
Als AZ supporter dacht ik:quote:Op zondag 21 september 2025 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Ajax hem überhaupt heeft aangeschaft.
Maar jij vond het echt een strafschop? Laat staan een VAR strafschop.quote:Op zondag 21 september 2025 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De standaard AZ speler die er buiten die sekte geen reet van kan.
Net zoals Kerkez zekerquote:Op zondag 21 september 2025 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De standaard AZ speler die er buiten die sekte geen reet van kan.
Kansen voor Feyenoord.quote:Op zondag 21 september 2025 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ondertussen staat Heerenveen ook voor op NEC.
Tot zover het beste voetbal van Nederland.
Dick Schreuder ball was weer leuk voor 3 weken.quote:Op zondag 21 september 2025 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ondertussen staat Heerenveen ook voor op NEC.
Tot zover het beste voetbal van Nederland.
Schoolvoorbeeld pingel toch. Komt van achter, trapt op zijn hak, duwt in rug en speelt geen balquote:Op zondag 21 september 2025 15:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar jij vond het echt een strafschop? Laat staan een VAR strafschop.
De NEC hypetrain is ook wel ontspoord.quote:Op zondag 21 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
NEC gaat trouwens ook gewoon richting rechterrijtje met kamikaze-Schreuder
Ik hoor het Pierre en Rafael nog zeggen : top 4quote:Op zondag 21 september 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De NEC hypetrain is ook wel ontspoord.
Hebben nu ook wel heel veel blessures.quote:Op zondag 21 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
NEC gaat trouwens ook gewoon richting rechterrijtje met kamikaze-Schreuder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |