Ja, maar dat was buitenbandquote:Op zondag 21 september 2025 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo zeggen. Timber heeft nog een paar minuten meegespeeld toch?

Heitinga vroeger zelfs een helft.quote:Op zondag 21 september 2025 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo zeggen. Timber heeft nog een paar minuten meegespeeld toch?

GROTE BEK ACHTER HET HEK!1!1quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
We moesten stoppen van de moderators. Waarom ga jij dan door?

Ja klopt andere clubs hebben nooit blessuresquote:Op zondag 21 september 2025 15:17 schreef FL_Freak het volgende:
Dit moet altijd weer gebeuren bij PSV

Deze jongen heeft altijd een vreemde, glazige blik in zijn ogen.quote:

Ik heb gehoord dat andere clubs ook gewoon de helft van de wedstrijden thuis speelt.quote:Op zondag 21 september 2025 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja klopt andere clubs hebben nooit blessures

Type die lachend zijn huisdieren verrot schopt.quote:Op zondag 21 september 2025 15:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze jongen heeft altijd een vreemde, glazige blik in zijn ogen.
Ik word er ongemakkelijk van.

quote:Op zondag 21 september 2025 15:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat andere clubs ook gewoon de helft van de wedstrijden thuis speelt.

Tegen wie moet Ajax dan spelen om beter te worden?quote:Op zondag 21 september 2025 15:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wens die jongen niks dan goeds maar ik hoop dat PSV failliet gaat.

Ik zou psv eenzelfde lot gunnen, maar niet als het moet gaan door dit soort verschrikkelijke blessures.quote:Op zondag 21 september 2025 15:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wens die jongen niks dan goeds maar ik hoop dat PSV failliet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |