Ja, maar dat was buitenbandquote:Op zondag 21 september 2025 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo zeggen. Timber heeft nog een paar minuten meegespeeld toch?
Heitinga vroeger zelfs een helft.quote:Op zondag 21 september 2025 15:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo zeggen. Timber heeft nog een paar minuten meegespeeld toch?
GROTE BEK ACHTER HET HEK!1!1quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
We moesten stoppen van de moderators. Waarom ga jij dan door?
Ja klopt andere clubs hebben nooit blessuresquote:Op zondag 21 september 2025 15:17 schreef FL_Freak het volgende:
Dit moet altijd weer gebeuren bij PSV
Deze jongen heeft altijd een vreemde, glazige blik in zijn ogen.quote:
Ik heb gehoord dat andere clubs ook gewoon de helft van de wedstrijden thuis speelt.quote:Op zondag 21 september 2025 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja klopt andere clubs hebben nooit blessures
Type die lachend zijn huisdieren verrot schopt.quote:Op zondag 21 september 2025 15:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze jongen heeft altijd een vreemde, glazige blik in zijn ogen.
Ik word er ongemakkelijk van.
quote:Op zondag 21 september 2025 15:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat andere clubs ook gewoon de helft van de wedstrijden thuis speelt.
Tegen wie moet Ajax dan spelen om beter te worden?quote:Op zondag 21 september 2025 15:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wens die jongen niks dan goeds maar ik hoop dat PSV failliet gaat.
Ik zou psv eenzelfde lot gunnen, maar niet als het moet gaan door dit soort verschrikkelijke blessures.quote:Op zondag 21 september 2025 15:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wens die jongen niks dan goeds maar ik hoop dat PSV failliet gaat.
Ik hoop nog altijd op de Super League. Ajax is veel te groot voor dit land.quote:Op zondag 21 september 2025 15:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegen wie moet Ajax dan spelen om beter te worden?
Speelt Ueda?quote:Op zondag 21 september 2025 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
10 minuten rusten.
Anders missen we AZ - Feyenoord.
Ik bied mijn excuses aan Ruben aan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik zou psv eenzelfde lot gunnen, maar niet als het moet gaan door dit soort verschrikkelijke blessures.
Daar had ik altijd zo een pleuris hekel aan, van die verdedigers die lopen te slapen en buitenspel opheffen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |