Ja dat lijkt me wel een zware blessurequote:
Er zit wat op je hoofd vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij dit jaar al pepernoten gekocht?quote:Op zondag 21 september 2025 15:18 schreef R-woud93 het volgende:
Van Bommel kan de kerstboom optuigen
Tijd voor het WK DRT.quote:Op zondag 21 september 2025 15:18 schreef R-woud93 het volgende:
Van Bommel kan de kerstboom optuigen
quote:Op zondag 21 september 2025 15:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er zit wat op je hoofd vriend.We moesten stoppen van de moderators. Waarom ga jij dan door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die koop ik nooit.quote:Op zondag 21 september 2025 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij dit jaar al pepernoten gekocht?
Dat kun je niet zo zeggen. Timber heeft nog een paar minuten meegespeeld toch?quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef Meister1984 het volgende:
Kruisband was die niet zo weggelopen
Mijn vriendin doet de boodschappen, credits gaan dan ook naar haar.quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo verstandig?
Ik heb 2 keer een zware knieblessure gehad, de eerste 10 minuten valt nog mee, daarna wordt het stijf en de volgende dag kan je er niet eens op staan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef SurpriseGirl het volgende:
Volgens mij kon hij nog gewoon nog met 2 benen lopen. Ik denk een lichte blessure.
Maar hij drinkt Amstel.quote:Op zondag 21 september 2025 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo verstandig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |