Je kan op veel manier racenquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:26 schreef kree het volgende:
fuck racen. echt ik snap dat er hoop dat gewelidig vinden, ik vind er geen reet aan
ja dat klopt, maar ging natuurlijk ff op de F1 uit hier met die TTquote:
Mehquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ging natuurlijk ff op de F1 uit hier met die TT
haha how geen probleem, help ik wel ff mee, DTS ervaring enzo of moet ik nog meer hebben aan ervaring ? hahaquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:28 schreef pullup het volgende:
Onze race is vandaag dit topic vol te krijgen
Nee hehe DTS praktijken doen we niet aan hoorquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha how geen probleem, help ik wel ff mee, DTS ervaring enzo of moet ik nog meer hebben aan ervaring ? haha
juist wil er van af.... althans het posten om het posten om punten, t topic loopt meestal nog wel. als er gezellige mensen zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hehe DTS praktijken doen we niet aan hoor
Welkom hoor, af en toe komt FF ook buurten maar vooral als hij zich weer misdragen heeft geloof ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:30 schreef kree het volgende:
maar serieus ik post hier omdat ik DTS beetje dus zat begin te worden.
geen idee ik heb het hele week niet gevolgd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Welkom hoor, af en toe komt FF ook buurten maar vooral als hij zich weer misdragen heeft geloof ik
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:34 schreef kree het volgende:
jullie weten ik had vroeger valkparkieten toen ik nog thuis woonde?
heb zo schattige foto nog ervan.
Oh ja dat is een heel leukequote:
zo schattig ik had toen met mijn pa heel hok gebouwd enzo en kregen ze nestjes, mss raar maarja aan dierenwinkel verkocht toen.quote:
Moet zeggen dat het enige huisdier dat ik zou willen hebben tegenwoordig een kat is, maar ik heb op 1 hoog geen tuin dus dat doe ik het beest niet aanquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:41 schreef kree het volgende:
[..]
zo schattig ik had toen met mijn pa heel hok gebouwd enzo en kregen ze nestjes, mss raar maarja aan dierenwinkel verkocht toen.
naja ouwe tijden hoor, ik denk hoewel ik zou willen, kan niet meer ben neit genoeg thuis denk.
Wel gehad ooit maar dat stond daar maar in de kamerquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:42 schreef kree het volgende:
ik zat nog te denken mss aquarium met guppy's nog leuk ofzo, naja. LOL. soms is vrijgezel zijn ook eenzaam.
nee zou het niet doen idd, zeker niet als je alleen bent.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het enige huisdier dat ik zou willen hebben tegenwoordig een kat is, maar ik heb op 1 hoog geen tuin dus dat doe ik het beest niet aan
brr aquaria..quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:42 schreef kree het volgende:
ik zat nog te denken mss aquarium met guppy's nog leuk ofzo, naja. LOL. soms is vrijgezel zijn ook eenzaam.
ja ik ook gehad, vroeger. en idd wat je zegt. Maarja. soms wil je ff wat levends zien he als je thuiskomtquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:47 schreef mschol het volgende:
[..]
brr aquaria..
genoeg van gezien in mn jeugd, weet dus hoeveel onderhoud eraan vast zit , laat maar
ik krijg daar te weinig notificaties voorquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:46 schreef pullup het volgende:
Hmm deze feature wil ik ook eigenlijk
[ afbeelding ]
oh, dat heb ik niet direct, maar dan nog zouden vissen niet mijn keuze zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook gehad, vroeger. en idd wat je zegt. Maarja. soms wil je ff wat levends zien he als je thuiskomt
nouja dat dacht ik ook. beetje guppy ofzo. kan ook nog wel simpel. iig iets wat levend is. LOL.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:52 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat heb ik niet, hooguit dat het fijn is dat ik soms niet helemaal alleen zit, maar dan zouden vissen niet mijn keuze zijn
dat herken ik welquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:55 schreef kree het volgende:
ik voel me soms beetje eenzaam he? hoewel ik het ook heerlijk vind om alleen te zijn.... naja.
nah heb het toch wel, ik kan het trouwens vullen hoor zonder probleem.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat herken ik wel
gelukkig zijn de eenzaam momenten erg zeldzaam bij mij
hmm, ik snap dat je daar behoefte aan hebt, maar dat heb ik niet echt gehad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
nah heb het toch wel, ik kan het trouwens vullen hoor zonder probleem.
Maar ik bedoel momenten als je thuis komt en iemand ff armpje om je heen slaat enzo. dat is mss ook nog ander verhaal?
snap het zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:00 schreef kree het volgende:
zeg maar niet om iets te doen voor iets, maar iemand die het gewoon leuk vind dat je thuis komt enzo.
en meer liefde als iets doen. snap je?
kan ik denk is ook voor iedereen anders., maar ik mis het soort van wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:04 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, ik snap dat je daar behoefte aan hebt, maar dat heb ik niet echt gehad.
ik denk dat jij soms gewoon een klankbord wil hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
kan ik denk is ook voor iedereen anders., maar ik mis het soort van wel.
weet je alles alleen kunnen kan wel, maarja ik mis het toch. naja. haha hoe leg ik dit nou uit.
naja denk gelijk?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat jij soms gewoon een klankbord wil hebben?
of meer een beetje "huidhonger" (wat een kut woord trouwens)
nope,quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:32 schreef kree het volgende:
naja goed alle serieuze ff voor dat wat t is?
Hebben jullie Netflix?
YouTube heb ik ook wel abo op eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nope,
heb HBO en prime maar beide overweeg ik op te zeggen, ik kijk zelden films of series meer. Ik kijk naar youtube en twitch streams
dat weiger ik, adblocker werkt gelukkig ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
YouTube heb ik ook wel abo op eigenlijk.
mijn feed laat vooralsnog geen AI zien gelukkigquote:Maargoed er is best hoop leuks. maar heb zo een dag soms en dan die shorts na scrollen. echt helft is AI. er zitten sign wel leuke bij trouwens.
quote:meer waar ik het om heb die engineering dingen en luchtvaart. noemde die mentour pilot al. dat soort dingen. maar is omdat het me echt boeit ook.
SOms kan het gebeurenquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:30 schreef pullup het volgende:
Gewoonlijk duurt een topic wel een half weekje, gisteren wonderbaarlijk snel
nicequote:Op zaterdag 20 september 2025 07:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Glansspreeuw, South Africa 2025
Thuisquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:56 schreef kree het volgende:
jij bent vaak op reis he mutske? waar zit je nu weer dan?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:00 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Wat kunnen jullie veel typen zeg 😁
ik denk de gemiddelde amerikaan kennende, dat ze zo denken idd/quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:01 schreef maily het volgende:
[..]![]()
MailybeebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Die foto's bij elkaar zijn je avondeten?quote:
Haha die Marc is altijd zo grappigquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die foto's bij elkaar zijn je avondeten?
Hij mag wel blijven maar niet omdat ik hem grappig vind.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haha die Marc is altijd zo grappig![]()
Ik zag trouwens tijdens het lopen ook zo'n modderfokking grote mier op de weg @:Domnivoor
Ah schaapjes, die liepen hier ook van het zomer..quote:
Maar wel aardig toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij mag wel blijven maar niet omdat ik hem grappig vind.![]()
Je hebt hier zo'n herder die ze elke dag ergens laat grazenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah schaapjes, die liepen hier ook van het zomer..
Als ik naar buiten kijk ben ik blij dat ik binnen zit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
De natuur is wel weer mooi zodra de herfst begintOok maar weer eens aan de wandel en foto's maken..
Why?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk ben ik blij dat ik binnen zit.
Het kwam hier met bakken uit de hemel.quote:
Hier begint het langzaam op te klaren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:39 schreef chufi het volgende:
Ik zit hier inmiddels ook in het donker ...
Jij als eend hebt toch wel een waterfetish?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kwam hier met bakken uit de hemel.
Ik heb een hekel aan regen en ik heb binnen gelukkig nog genoeg te doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als eend hebt toch wel een waterfetish?
Dat is wel mooi, die zie je hier niet, Alleen twee maand terug wel tijdens het schaapsscherenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt hier zo'n herder die ze elke dag ergens laat grazen
Regent idd, hier is t net begonnen te regen.. was wel benauwd buiten..quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk ben ik blij dat ik binnen zit.
Ja dat is idd alweer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, die zie je hier niet, Alleen twee maand terug wel tijdens het schaapsscheren
Hier bij een boerderij wel lakenvelders.. Ook mooie koeien..quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is idd alweer een tijdje geleden![]()
Hier zie ik ze regelmatig her en der grazen op plekken in/om Zwolle
Sowieso koeienquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier bij een boerderij wel lakenvelders.. Ook mooie koeien..
Ik klets meestal tegen mijn parkiet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik klets ook altijd met de skapies
Ik snap datquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik klets meestal tegen mijn parkiet.
Wat voor demo is dat?.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
Demo is beëindigd op last van de politie.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor demo is dat?.
Ik zag een brandende politieauto...
Geslaagd feest zo te zien.quote:
Het liep binnen een uur al uit de hand.quote:
Schandequote:
Gewoon een zooitje Fascisten die wat los gaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor demo is dat?.
Ik zag een brandende politieauto...
Heeft Geert al gereageerd?quote:
Te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een zooitje Fascisten die wat los gaan
Als je daar tegen bent dan ben je blijkbaar terrorist aldus onder meer de VVD
Het watertekort is snel aan het verdwijnenquote:
Hier niet nuquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het watertekort is snel aan het verdwijnen
Het is verdacht stil aan die kant.quote:
Hij zal het wel tot toeristisch uitstapje gaan bombarderen over een paar dagenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is verdacht stil aan die kant.
Het zijn zijn stemmersquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Edit.
Toch wel.
[ afbeelding ]
Het zijn de mensen die op hem stemmen..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Edit.
Toch wel.
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je die op wat voor manier dan ook weer tot leven wekt en vrij gaat laten dat ze even hard opnieuw uitstervenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
jij als vogelexpert. Moet de Dodo terugkomen?
Zou het? Als er niet actief op gejaagd wordt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die op wat voor manier dan ook weer tot leven wekt en vrij gaat laten dat ze even hard opnieuw uitsterven
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die op wat voor manier dan ook weer tot leven wekt en vrij gaat laten dat ze even hard opnieuw uitsterven
Ik dacht dat het uitsterven kwam omdat er dieren waren geïmporteerd op het eiland die makkelijk een smakelijk Dodomaaltje verkregen omdat die beesten gewoon niet wegliepenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Als er niet actief op gejaagd wordt?
Mensen, ratten en varkensquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat het uitsterven kwam omdat er dieren waren geïmporteerd op het eiland die makkelijk een smakelijk Dodomaaltje verkregen omdat die beesten gewoon niet wegliepen
Nou ja vrij laten rondlopen zal lastig worden dusquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen, ratten en varkens
Maar daar kan je ze tegen beschermen.
Nou ja, tegen mensen niet waarschijnlijk
Het lukt in Nieuw-Zeeland ook met de kiwiquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja vrij laten rondlopen zal lastig worden dus
Ja maar een dodo heet geloof ik niet voor niets zo, of in ieder geval zal hun gedrag aan die spreekwijze hebben bijgedragenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lukt in Nieuw-Zeeland ook met de kiwi
Zo zijn er meer dieren he, de kiwi wijkt echt niet zoveel af.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar een dodo heet geloof ik niet voor niets zo, of in ieder geval zal hun gedrag aan die spreekwijze hebben bijgedragenZe schijnen echt suffig te zijn geweest
Zoiets zal wel moeten in het begin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:08 schreef pullup het volgende:
Je kan een soort dierentuin populatie opstarten
Ik lees nu dat ze vrijwel oneetbaar zijn, echt smerig taaiquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo zijn er meer dieren he, de kiwi wijkt echt niet zoveel af.
[..]
Zoiets zal wel moeten in het begin.
Ze schijnen ergens in een lab vrij ver te zijn met het idee uitvoerenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:17 schreef pullup het volgende:
Ik vind het overigens wel een leuk idee hoor maar is wel lastig te doen dus
Dik Avocadoquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben niey gek, ik ben een Avocado.
[ afbeelding ]
Meestal zijn dat soort jolijtige gasten Nederlands, ik geloof deze zowaar een keer nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben niey gek, ik ben een Avocado.
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog even bedenken wat ik ga eten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef RedShoe het volgende:
Hapje eten zode oven staat al aan.
Ik heb kippiequote:Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef RedShoe het volgende:
Hapje eten zode oven staat al aan.
Nou moet ik kiezen tussen kip of shoarma.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb kippie
En ga er een soort kapu schoteltje omheen brouwen
Kipshoarma.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou moet ik kiezen tussen kip of shoarma.
Hoe komt dat?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Rollercoaster van gevoelens na overlijden vader denk ik
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat kan ik mij voorstellen, ik hoop dat je het een plaatsje kan geven.
Ik mag zeker geen voorstel doenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou moet ik kiezen tussen kip of shoarma.
Ovenschotel met aardappelen en bloemkoolquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb kippie
En ga er een soort kapu schoteltje omheen brouwen
Ja dat mag jij idd niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag zeker geen voorstel doen
Ligt aan de soort vogelquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
Is vogelstoten nou een echte sport of dierenmishandeling? 🤔
Aha. Hier spreekt een kennerquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt aan de soort vogel
Bij de ene is het sport, bij de andere dierenmishandeling en bij weer een ander een vorm van genade
Niet gaan dodo stoten hoorquote:
Een soort Captains diner.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:03 schreef pullup het volgende:
Goed bij het kippie kapucijners gemaakt met uien prutje, augurkjes, appelcompote en mosterd mayo
Ja ik miste eigenlijk alleen nog de spekjesquote:
https://www.nu.nl/317591/(...)kt-wereldrecord.htmlquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
Ik geloof het eigenlijk niet zo heur. Dan wil ik zien dat ze hem onder water houden met zijn hoofd en hem er dan ook echt 30 min later weer uit halen
19 Oktober pas toch ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:43 schreef pullup het volgende:
Maar ik las hier al dat men morgen op de dam ook al plannen scheen te hebben
Oh jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
19 Oktober pas toch ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:42 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)ordelijk-voor-rellen
Wtf Hooligans? Racistische extreem rechtse hordes zullen ze bedoelen
En heel toevallig hadden ze allemaal NSB vlaggen meequote:
Valt mee denk ik, deze organisatie ligt niet echt lekker in de markt. Veel mensen denken dat het hun om de centen gaat.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jaNou dat zal een feest worden
We gaan het zien, ze hebben in ieder geval gebruik gemaakt van goedkope AIquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee denk ik, deze organisatie ligt niet echt lekker in de markt. Veel mensen denken dat het hun om de centen gaat.
Tikkie Tinus zit hier achter.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze hebben in ieder geval gebruik gemaakt van goedkope AI
Hmm zegt me niet veelquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tikkie Tinus zit hier achter.
[ afbeelding ]
Bekend van corona protesten.
Ik ken hem al wat langer, van de reptielenhobby.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tikkie Tinus zit hier achter.
[ afbeelding ]
Bekend van corona protesten.
De verhalen dat het Romeo's en Antifa waren doen nu ook al de ronde.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:59 schreef pullup het volgende:
Maar goed ook de Volkskrant maakt er een potje van
https://bsky.app/profile/volkskrant.nl/post/3lzbjryaggb22
Betogers tegen immigratie![]()
Volkskrant, noem godverdomme die mensen bij hun echte naam. Het zijn rechts-radicale en fascistoïde relschoppers die hun gelijke alleen kennen in de Duitse Sturmabteilung van de jaren 20 in de vorige eeuw.
Het zijn géén betogers tegen immigratie.
SBE kent hem ook al. Ook weleens een straatkrant bij hem gekocht ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken hem al wat langer, van de reptielenhobby.
Ja dat is wel rustigerquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:10 schreef chufi het volgende:
Ik kijk liever mooie beelden van Ijsland
Ik zag hem destijds wel eens bij de AH staan met de straatkrant.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SBE kent hem ook al. Ook weleens een straatkrant bij hem gekocht ?
Ik heb ook 2 vrienden die daar nu zo aan het rond rijden zijn, zelfs eigen busje in zo'n container schip meegenomen geloof ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
ff F5 en de drone beelden checken
Komt net op het journaal voorbijquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:17 schreef pullup het volgende:
Ondertussen in Utrecht
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ord-en-tegen-censuur
Daar dacht hij ook even een graantje mee te kunnen pikken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag hem destijds wel eens bij de AH staan met de straatkrant.
Bij de coronaprotesten bij Waku Waku een paar jaar geleden kwam ik hem ook tegen.
Daar heb ik wel sympathie voor.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:17 schreef pullup het volgende:
Ondertussen in Utrecht
En vast geen rellen ? Hier sta ik wel achter.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:17 schreef pullup het volgende:
Ondertussen in Utrecht
Zulke mooie beelden , deze gasten rijden vnl off-road en dus door de minder bekende gebieden ... Je waant je soms echt op de Maan of welke andere planeet dan ook ...quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 vrienden die daar nu zo aan het rond rijden zijn, zelfs eigen busje in zo'n container schip meegenomen geloof ik
Elsje Elsje toch.quote:
quote:
Het Gouden Uur op NPO seizoen 2 kijk ik, Best een goede serie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Tig zenders en streaming kanalen. Niets wat leuk lijkt om te kijken
Ik denk dat Elsje even fijn op vakantie gaat. Er zijn vast nog wel centjes over van de 20.000 euro. Even de boel laten overwaaien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzbvntict22w
Dat helpt ook niet hequote:
Zit er over te denken ja ...quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan kun je beter gewoon naar bed gaan
Eljse weet er nadat ze oor zichzelf alle schuld heeft afgewimpeld nog wel te melden dat er onderkoffer Antifa wasquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat Elsje even fijn op vakantie gaat. Er zijn vast nog wel centjes over van de 20.000 euro. Even de boel laten overwaaien.
Deze kwam ik trouwens ook net tegen, echt vreedzame mensen hoor.
[ x ]
En hier laat ik het maar bij, wat een volk.
Ben er nu ook wel even klaar mee.quote:
Wie gaat die houden?quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
om 21h00 een persco over de rellen, jullie kunnen verder vieren
Okquote:
Hoef je er niet heen? Of geen roeiers van jou?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:03 schreef pullup het volgende:
Volgende week het WK roeien maar in Shanghai en daardoor zitten er veel races op onmogelijke tijden voor ons om het te volgen helaas
Hele hordes roeiers van me van dit jaar daar nu. Ik vond het te ver om te gaan kijken en begeleid de nationale equipe ook niet dus ik zie het wel op de streams als ze op wat normalere tijden roeien dan de komende dagen. Sta er niet om 3.30 voor op in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoef je er niet heen? Of geen roeiers van jou?
Ik hoorde dat er een plek vrij was gekomen in de NL trainers equipe of is die al weer gevuld ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele hordes roeiers van me van dit jaar daar nu. Ik vond het te ver om te gaan kijken en begeleid de nationale equipe ook niet dus ik zie het wel op de streams als ze op wat normalere tijden roeien dan de komende dagen. Sta er niet om 3.30 voor op in ieder geval
Juist een mooie trip en dan ga je nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele hordes roeiers van me van dit jaar daar nu. Ik vond het te ver om te gaan kijken en begeleid de nationale equipe ook niet dus ik zie het wel op de streams als ze op wat normalere tijden roeien dan de komende dagen. Sta er niet om 3.30 voor op in ieder geval
Ja maar zijn de streams dan al wel live ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist een mooie trip en dan ga je niet
Jij doet dat begeleiden vast wel beter dan die nationale kootsen.
3h30 is toch een uurtje eerder opstaan voor jou
Er is heel veel gewisseld dit jaarquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een plek vrij was gekomen in de NL trainers equipe of is die al weer gevuld ?
Geen zin in, hakt toch compleet in je dagquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist een mooie trip en dan ga je niet
Jij doet dat begeleiden vast wel beter dan die nationale kootsen.
3h30 is toch een uurtje eerder opstaan voor jou
Nog geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zijn de streams dan al wel live ?
Om correct te blijven etc etc ...quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is heel veel gewisseld dit jaarAls er nog eentje bijkomt denk ik dat het een vrouw zal moeten worden. Daar zijn er erg weinig van op dit moment in de nationale coach staf
Dagen zijn overrated?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen zin in, hakt toch compleet in je dag
Die van mij niet hoorquote:
Daar doen ze wel hun best voor ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Om correct te blijven etc etc ...
Agressieve makkersquote:
Hier vond ik hem wel grappig.quote:
Hij schijnt ook al wat ontspoord te zijn begreep ik,vond hem ook altijd wel grappigquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier vond ik hem wel grappig.
[ afbeelding ]
Ik vind snoop heel vaak grappig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier vond ik hem wel grappig.
[ afbeelding ]
Wie is tegenwoordig niet ontspoord.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij schijnt ook al wat ontspoord te zijn begreep ik,vond hem ook altijd wel grappig
Gelukkig zijn die er nog welquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie is tegenwoordig niet ontspoord.
Gelukkig wel alleen kom ik ze niet zo vaak tegen.quote:
Best wel een ruig volkquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef pullup het volgende:
Voor bij de IJslandse streams van Chufi
Bekijk deze YouTube-video
Baudet, Wilders, Yesildingens en vd Plas duidelijk niet. De rest wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn parkiet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig is die een stabiele factor.quote:
Dan gaan we die minister president makenquote:
quote:
Maar uh, lukt het daar nog? De hele tijd ondersteboven lopen toch?quote:
Ja was even lastig maar het wentquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, lukt het daar nog? De hele tijd ondersteboven lopen toch?
Mis je huis niet als je daar zo lang zit?quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was even lastig maar het went
De enige stabiele factor in mijn leven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig is die een stabiele factor.
Soms wel ja maar meestal zijn dat maar momenten. Als ik een keer een slechte dag heb ofzo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mis je huis niet als je daar zo lang zit?
Snap zeker dat je naar huis wil als je ergens al zo lang zitquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Soms wel ja maar meestal zijn dat maar momenten. Als ik een keer een slechte dag heb ofzo.
En vaak tegen het einde als het nog maar een paar dagen is. Daarom klinkt dat vaak wel leuk om nog vakantie erachter te houden maar vaak wil ik dan eigenlijk gewoon vooral naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |