Er is heel veel gewisseld dit jaarquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een plek vrij was gekomen in de NL trainers equipe of is die al weer gevuld ?
Geen zin in, hakt toch compleet in je dagquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist een mooie trip en dan ga je niet
Jij doet dat begeleiden vast wel beter dan die nationale kootsen.
3h30 is toch een uurtje eerder opstaan voor jou
Nog geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zijn de streams dan al wel live ?
Om correct te blijven etc etc ...quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is heel veel gewisseld dit jaarAls er nog eentje bijkomt denk ik dat het een vrouw zal moeten worden. Daar zijn er erg weinig van op dit moment in de nationale coach staf
Dagen zijn overrated?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen zin in, hakt toch compleet in je dag
Die van mij niet hoorquote:
Daar doen ze wel hun best voor ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Om correct te blijven etc etc ...
Agressieve makkersquote:
Hier vond ik hem wel grappig.quote:
Hij schijnt ook al wat ontspoord te zijn begreep ik,vond hem ook altijd wel grappigquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier vond ik hem wel grappig.
[ afbeelding ]
Ik vind snoop heel vaak grappig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier vond ik hem wel grappig.
[ afbeelding ]
Wie is tegenwoordig niet ontspoord.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij schijnt ook al wat ontspoord te zijn begreep ik,vond hem ook altijd wel grappig
Gelukkig zijn die er nog welquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie is tegenwoordig niet ontspoord.
Gelukkig wel alleen kom ik ze niet zo vaak tegen.quote:
Best wel een ruig volkquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef pullup het volgende:
Voor bij de IJslandse streams van Chufi
Bekijk deze YouTube-video
Baudet, Wilders, Yesildingens en vd Plas duidelijk niet. De rest wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn parkiet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig is die een stabiele factor.quote:
Dan gaan we die minister president makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |