Maar uh, lukt het daar nog? De hele tijd ondersteboven lopen toch?quote:
Ja was even lastig maar het wentquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, lukt het daar nog? De hele tijd ondersteboven lopen toch?
Mis je huis niet als je daar zo lang zit?quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was even lastig maar het went
De enige stabiele factor in mijn leven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig is die een stabiele factor.
Soms wel ja maar meestal zijn dat maar momenten. Als ik een keer een slechte dag heb ofzo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mis je huis niet als je daar zo lang zit?
Snap zeker dat je naar huis wil als je ergens al zo lang zitquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Soms wel ja maar meestal zijn dat maar momenten. Als ik een keer een slechte dag heb ofzo.
En vaak tegen het einde als het nog maar een paar dagen is. Daarom klinkt dat vaak wel leuk om nog vakantie erachter te houden maar vaak wil ik dan eigenlijk gewoon vooral naar huis.
Hey mscholquote:
Ja helaas wel, ik las al dat je last had van een piepende binnendeurquote:Op zondag 21 september 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je was er weer vroeg bij
ik werd wakker van een huilende slaapkamer deur
Morguhquote:
quote:Op zondag 21 september 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je was er weer vroeg bij
ik werd wakker van een huilende slaapkamer deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |