quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:00 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Wat kunnen jullie veel typen zeg 😁
ik denk de gemiddelde amerikaan kennende, dat ze zo denken idd/quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:01 schreef maily het volgende:
[..]![]()
MailybeebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Die foto's bij elkaar zijn je avondeten?quote:
Haha die Marc is altijd zo grappigquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die foto's bij elkaar zijn je avondeten?
Hij mag wel blijven maar niet omdat ik hem grappig vind.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haha die Marc is altijd zo grappig![]()
Ik zag trouwens tijdens het lopen ook zo'n modderfokking grote mier op de weg @:Domnivoor
Ah schaapjes, die liepen hier ook van het zomer..quote:
Maar wel aardig toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij mag wel blijven maar niet omdat ik hem grappig vind.![]()
Je hebt hier zo'n herder die ze elke dag ergens laat grazenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah schaapjes, die liepen hier ook van het zomer..
Als ik naar buiten kijk ben ik blij dat ik binnen zit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
De natuur is wel weer mooi zodra de herfst begintOok maar weer eens aan de wandel en foto's maken..
Why?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk ben ik blij dat ik binnen zit.
Het kwam hier met bakken uit de hemel.quote:
Hier begint het langzaam op te klaren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:39 schreef chufi het volgende:
Ik zit hier inmiddels ook in het donker ...
Jij als eend hebt toch wel een waterfetish?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kwam hier met bakken uit de hemel.
Ik heb een hekel aan regen en ik heb binnen gelukkig nog genoeg te doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als eend hebt toch wel een waterfetish?
Dat is wel mooi, die zie je hier niet, Alleen twee maand terug wel tijdens het schaapsscherenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt hier zo'n herder die ze elke dag ergens laat grazen
Regent idd, hier is t net begonnen te regen.. was wel benauwd buiten..quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk ben ik blij dat ik binnen zit.
Ja dat is idd alweer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, die zie je hier niet, Alleen twee maand terug wel tijdens het schaapsscheren
Hier bij een boerderij wel lakenvelders.. Ook mooie koeien..quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is idd alweer een tijdje geleden![]()
Hier zie ik ze regelmatig her en der grazen op plekken in/om Zwolle
Sowieso koeienquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier bij een boerderij wel lakenvelders.. Ook mooie koeien..
Ik klets meestal tegen mijn parkiet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik klets ook altijd met de skapies
Ik snap datquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik klets meestal tegen mijn parkiet.
Wat voor demo is dat?.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
Demo is beëindigd op last van de politie.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor demo is dat?.
Ik zag een brandende politieauto...
Geslaagd feest zo te zien.quote:
Het liep binnen een uur al uit de hand.quote:
Schandequote:
Veiligheid in de wijk en dan de boel slopen om je statement te maken.quote:
Gewoon een zooitje Fascisten die wat los gaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor demo is dat?.
Ik zag een brandende politieauto...
Heeft Geert al gereageerd?quote:
Te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een zooitje Fascisten die wat los gaan
Als je daar tegen bent dan ben je blijkbaar terrorist aldus onder meer de VVD
Het watertekort is snel aan het verdwijnenquote:
Hier niet nuquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het watertekort is snel aan het verdwijnen
Het is verdacht stil aan die kant.quote:
Hij zal het wel tot toeristisch uitstapje gaan bombarderen over een paar dagenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is verdacht stil aan die kant.
Het zijn zijn stemmersquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Edit.
Toch wel.
[ afbeelding ]
Het zijn de mensen die op hem stemmen..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Edit.
Toch wel.
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je die op wat voor manier dan ook weer tot leven wekt en vrij gaat laten dat ze even hard opnieuw uitstervenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
jij als vogelexpert. Moet de Dodo terugkomen?
Zou het? Als er niet actief op gejaagd wordt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die op wat voor manier dan ook weer tot leven wekt en vrij gaat laten dat ze even hard opnieuw uitsterven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |