Het kwam hier met bakken uit de hemel.quote:
Hier begint het langzaam op te klaren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:39 schreef chufi het volgende:
Ik zit hier inmiddels ook in het donker ...
Jij als eend hebt toch wel een waterfetish?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kwam hier met bakken uit de hemel.
Ik heb een hekel aan regen en ik heb binnen gelukkig nog genoeg te doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als eend hebt toch wel een waterfetish?
Dat is wel mooi, die zie je hier niet, Alleen twee maand terug wel tijdens het schaapsscherenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt hier zo'n herder die ze elke dag ergens laat grazen
Regent idd, hier is t net begonnen te regen.. was wel benauwd buiten..quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk ben ik blij dat ik binnen zit.
Ja dat is idd alweer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, die zie je hier niet, Alleen twee maand terug wel tijdens het schaapsscheren
Hier bij een boerderij wel lakenvelders.. Ook mooie koeien..quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is idd alweer een tijdje geleden![]()
Hier zie ik ze regelmatig her en der grazen op plekken in/om Zwolle
Sowieso koeienquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier bij een boerderij wel lakenvelders.. Ook mooie koeien..
Ik klets meestal tegen mijn parkiet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik klets ook altijd met de skapies
Ik snap datquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik klets meestal tegen mijn parkiet.
Wat voor demo is dat?.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
Demo is beëindigd op last van de politie.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor demo is dat?.
Ik zag een brandende politieauto...
Geslaagd feest zo te zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |