kan ik denk is ook voor iedereen anders., maar ik mis het soort van wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:04 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, ik snap dat je daar behoefte aan hebt, maar dat heb ik niet echt gehad.
ik denk dat jij soms gewoon een klankbord wil hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
kan ik denk is ook voor iedereen anders., maar ik mis het soort van wel.
weet je alles alleen kunnen kan wel, maarja ik mis het toch. naja. haha hoe leg ik dit nou uit.
naja denk gelijk?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat jij soms gewoon een klankbord wil hebben?
of meer een beetje "huidhonger" (wat een kut woord trouwens)
nope,quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:32 schreef kree het volgende:
naja goed alle serieuze ff voor dat wat t is?
Hebben jullie Netflix?
YouTube heb ik ook wel abo op eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nope,
heb HBO en prime maar beide overweeg ik op te zeggen, ik kijk zelden films of series meer. Ik kijk naar youtube en twitch streams
dat weiger ik, adblocker werkt gelukkig ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
YouTube heb ik ook wel abo op eigenlijk.
mijn feed laat vooralsnog geen AI zien gelukkigquote:Maargoed er is best hoop leuks. maar heb zo een dag soms en dan die shorts na scrollen. echt helft is AI. er zitten sign wel leuke bij trouwens.
quote:meer waar ik het om heb die engineering dingen en luchtvaart. noemde die mentour pilot al. dat soort dingen. maar is omdat het me echt boeit ook.
SOms kan het gebeurenquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:30 schreef pullup het volgende:
Gewoonlijk duurt een topic wel een half weekje, gisteren wonderbaarlijk snel
nicequote:Op zaterdag 20 september 2025 07:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Glansspreeuw, South Africa 2025
Thuisquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:56 schreef kree het volgende:
jij bent vaak op reis he mutske? waar zit je nu weer dan?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:00 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Wat kunnen jullie veel typen zeg 😁
ik denk de gemiddelde amerikaan kennende, dat ze zo denken idd/quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:01 schreef maily het volgende:
[..]![]()
MailybeebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Die foto's bij elkaar zijn je avondeten?quote:
Haha die Marc is altijd zo grappigquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die foto's bij elkaar zijn je avondeten?
Hij mag wel blijven maar niet omdat ik hem grappig vind.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haha die Marc is altijd zo grappig![]()
Ik zag trouwens tijdens het lopen ook zo'n modderfokking grote mier op de weg @:Domnivoor
Ah schaapjes, die liepen hier ook van het zomer..quote:
Maar wel aardig toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij mag wel blijven maar niet omdat ik hem grappig vind.![]()
Je hebt hier zo'n herder die ze elke dag ergens laat grazenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah schaapjes, die liepen hier ook van het zomer..
Als ik naar buiten kijk ben ik blij dat ik binnen zit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
De natuur is wel weer mooi zodra de herfst begintOok maar weer eens aan de wandel en foto's maken..
Why?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk ben ik blij dat ik binnen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |