Schandequote:
Veiligheid in de wijk en dan de boel slopen om je statement te maken.quote:
Gewoon een zooitje Fascisten die wat los gaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor demo is dat?.
Ik zag een brandende politieauto...
Heeft Geert al gereageerd?quote:
Te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een zooitje Fascisten die wat los gaan
Als je daar tegen bent dan ben je blijkbaar terrorist aldus onder meer de VVD
Het watertekort is snel aan het verdwijnenquote:
Hier niet nuquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het watertekort is snel aan het verdwijnen
Het is verdacht stil aan die kant.quote:
Hij zal het wel tot toeristisch uitstapje gaan bombarderen over een paar dagenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is verdacht stil aan die kant.
Het zijn zijn stemmersquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Edit.
Toch wel.
[ afbeelding ]
Het zijn de mensen die op hem stemmen..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Edit.
Toch wel.
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je die op wat voor manier dan ook weer tot leven wekt en vrij gaat laten dat ze even hard opnieuw uitstervenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
jij als vogelexpert. Moet de Dodo terugkomen?
Zou het? Als er niet actief op gejaagd wordt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die op wat voor manier dan ook weer tot leven wekt en vrij gaat laten dat ze even hard opnieuw uitsterven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |