Je kan op veel manier racenquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:26 schreef kree het volgende:
fuck racen. echt ik snap dat er hoop dat gewelidig vinden, ik vind er geen reet aan
ja dat klopt, maar ging natuurlijk ff op de F1 uit hier met die TTquote:
Mehquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ging natuurlijk ff op de F1 uit hier met die TT
haha how geen probleem, help ik wel ff mee, DTS ervaring enzo of moet ik nog meer hebben aan ervaring ? hahaquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:28 schreef pullup het volgende:
Onze race is vandaag dit topic vol te krijgen
Nee hehe DTS praktijken doen we niet aan hoorquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha how geen probleem, help ik wel ff mee, DTS ervaring enzo of moet ik nog meer hebben aan ervaring ? haha
juist wil er van af.... althans het posten om het posten om punten, t topic loopt meestal nog wel. als er gezellige mensen zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hehe DTS praktijken doen we niet aan hoor
Welkom hoor, af en toe komt FF ook buurten maar vooral als hij zich weer misdragen heeft geloof ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:30 schreef kree het volgende:
maar serieus ik post hier omdat ik DTS beetje dus zat begin te worden.
geen idee ik heb het hele week niet gevolgd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Welkom hoor, af en toe komt FF ook buurten maar vooral als hij zich weer misdragen heeft geloof ik
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:34 schreef kree het volgende:
jullie weten ik had vroeger valkparkieten toen ik nog thuis woonde?
heb zo schattige foto nog ervan.
Oh ja dat is een heel leukequote:
zo schattig ik had toen met mijn pa heel hok gebouwd enzo en kregen ze nestjes, mss raar maarja aan dierenwinkel verkocht toen.quote:
Moet zeggen dat het enige huisdier dat ik zou willen hebben tegenwoordig een kat is, maar ik heb op 1 hoog geen tuin dus dat doe ik het beest niet aanquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:41 schreef kree het volgende:
[..]
zo schattig ik had toen met mijn pa heel hok gebouwd enzo en kregen ze nestjes, mss raar maarja aan dierenwinkel verkocht toen.
naja ouwe tijden hoor, ik denk hoewel ik zou willen, kan niet meer ben neit genoeg thuis denk.
Wel gehad ooit maar dat stond daar maar in de kamerquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:42 schreef kree het volgende:
ik zat nog te denken mss aquarium met guppy's nog leuk ofzo, naja. LOL. soms is vrijgezel zijn ook eenzaam.
nee zou het niet doen idd, zeker niet als je alleen bent.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het enige huisdier dat ik zou willen hebben tegenwoordig een kat is, maar ik heb op 1 hoog geen tuin dus dat doe ik het beest niet aan
brr aquaria..quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:42 schreef kree het volgende:
ik zat nog te denken mss aquarium met guppy's nog leuk ofzo, naja. LOL. soms is vrijgezel zijn ook eenzaam.
ja ik ook gehad, vroeger. en idd wat je zegt. Maarja. soms wil je ff wat levends zien he als je thuiskomtquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:47 schreef mschol het volgende:
[..]
brr aquaria..
genoeg van gezien in mn jeugd, weet dus hoeveel onderhoud eraan vast zit , laat maar
ik krijg daar te weinig notificaties voorquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:46 schreef pullup het volgende:
Hmm deze feature wil ik ook eigenlijk
[ afbeelding ]
oh, dat heb ik niet direct, maar dan nog zouden vissen niet mijn keuze zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook gehad, vroeger. en idd wat je zegt. Maarja. soms wil je ff wat levends zien he als je thuiskomt
nouja dat dacht ik ook. beetje guppy ofzo. kan ook nog wel simpel. iig iets wat levend is. LOL.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:52 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat heb ik niet, hooguit dat het fijn is dat ik soms niet helemaal alleen zit, maar dan zouden vissen niet mijn keuze zijn
dat herken ik welquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:55 schreef kree het volgende:
ik voel me soms beetje eenzaam he? hoewel ik het ook heerlijk vind om alleen te zijn.... naja.
nah heb het toch wel, ik kan het trouwens vullen hoor zonder probleem.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat herken ik wel
gelukkig zijn de eenzaam momenten erg zeldzaam bij mij
hmm, ik snap dat je daar behoefte aan hebt, maar dat heb ik niet echt gehad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
nah heb het toch wel, ik kan het trouwens vullen hoor zonder probleem.
Maar ik bedoel momenten als je thuis komt en iemand ff armpje om je heen slaat enzo. dat is mss ook nog ander verhaal?
snap het zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:00 schreef kree het volgende:
zeg maar niet om iets te doen voor iets, maar iemand die het gewoon leuk vind dat je thuis komt enzo.
en meer liefde als iets doen. snap je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |