Ja, dat kan ook niet genoeg worden benadrukt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:40 schreef capricia het volgende:
[..]
En Schoof heeft de motie ook nog ontraden. Waarna de twee regeringspartijen alsnog voor stemden. Dat is ook heel bijzonder.
Dat is natuurlijk niet volledig waar (al is idioot iets subjectiefs). Oekraïne is het beste voorbeeld waar de partijen vrij lijnrecht tegenover elkaar staan. Eerdmans heb ik nog nooit zo woedend gezien toen die PVV'er gevangenen maar staand op een cel wilde laten slapen. JA21 stemt vóór moties als die van Ceder waar het COA meer geld krijgt om gemeenten tot meer asielopvang over te laten gaan en tegen moties van Markuszower om alle islamieten buiten te sluiten. Usw.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze zijn niks gematigder maar verkopen het enkel als zodanig. Inhoudelijk is het echt net zo idioot als de PVV.
Wat mij betreft is het experiment met een premier van buiten zonder partij of backing dan ook mislukt. Totaal geen gewicht in de schaal.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Schoof is dan ook op geen enkele manier de leider van dit kabinet. En nooit geweest ook.
Dat zeg ik, iets gematigder voor de bühnequote:Op zaterdag 20 september 2025 08:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet volledig waar (al is idioot iets subjectiefs). Oekraïne is het beste voorbeeld waar de partijen vrij lijnrecht tegenover elkaar staan. Eerdmans heb ik nog nooit zo woedend gezien toen die PVV'er gevangenen maar staand op een cel wilde laten slapen. JA21 stemt vóór moties als die van Ceder waar het COA meer geld krijgt om gemeenten tot meer asielopvang over te laten gaan en tegen moties van Markuszower om alle islamieten buiten te sluiten. Usw.
Dat lag ook wel aan de persona, of daarmee het hele concept in de prullenbak kan weet ik niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het experiment met een premier van buiten zonder partij of backing dan ook mislukt. Totaal geen gewicht in de schaal.
Mwah, Eerdmans is niet verblind door immigrantenhaat.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat zeg ik, iets gematigder voor de bühne.
Yep, een goedbedoelende zetbaas; voor iedereen namens niemand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Schoof is dan ook op geen enkele manier de leider van dit kabinet. En nooit geweest ook.
Is wel een heel lastig mandaat hoor. Als je geen partij of überhaupt 1 stem achter je hebt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat lag ook wel aan de persona, of daarmee het hele concept in de prullenbak kan weet ik niet.
Op het moment dat Yesilgoz begon te stoken was dit eigenlijk al zichtbaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:32 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, het is geen beleid, maar het is wel een fucking kanarie met neonverlichting in de kolenmijn.
Grappige is dat Kozu en Ozturk van Denk ooit opperden om heel Groningen te evacueren en in andere steden onder te brengen, om daar volop te boren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Eerdmans denk je soms van oh dat is nog een beetje fatsoenlijk rechts tot hij weer met wartaal aan komt zetten. Bijvoorbeeld dat boren in Groningen. Daar win je echt niets mee maar dan is het opeens zijn unique selling point. Of dus zijn periode bij de wappies van FvD.
Dat boren/produceren kan niet meer veilig. Shell gaat zich daar niet aan branden en andere maatschappijen ook niet. Ze kunnen wel zo veel willen in Den Haag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Eerdmans denk je soms van oh dat is nog een beetje fatsoenlijk rechts tot hij weer met wartaal aan komt zetten. Bijvoorbeeld dat boren in Groningen. Daar win je echt niets mee maar dan is het opeens zijn unique selling point. Of dus zijn periode bij de wappies van FvD.
Ach, die wil ook gewoon een volledige asielstop en actieve remigratie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Eerdmans is niet verblind door immigrantenhaat.
Hij heeft dat natuurlijk altijd al gevonden; hij blijft er alleen nu over doorgaan nu het onderwerp al water under the bridge is (en echt een blunder van jewelste), dan wordt het op een gegeven moment wel wat kansloos.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Eerdmans denk je soms van oh dat is nog een beetje fatsoenlijk rechts tot hij weer met wartaal aan komt zetten. Bijvoorbeeld dat boren in Groningen. Daar win je echt niets mee maar dan is het opeens zijn unique selling point.
Een minderheidskabinet kan helemaal niet zonder semi-structurele gedoogpartners en wordt elke keer sec geopperd alsof dat een realistisch alternatief is - in de formatie van Rutte IV bleek dat ook weer niet het geval te zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, dat is het zeer zeker niet.
De kans op een minserheidskabinet met alleen CDA, Gl-PvdA en D66 is nog veel groter dan dat CDA en vooral Bontenbal en de rest van de top van de CDA lijst (kijk gewoon eens na wie daar staan, stuk voor stuk fel tegen samenwerking met de PVV en stuk voor stuk linkser dan het CDA was tijdens Rutte I) met de PVV in zee gaan.
Kijk gewoon naar de feiten.
quote:Op maandag 20 november 2023 20:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Juist bij Omtzigt schat ik het ongeveer op 0%. En Yeşilgöz staat er ook bepaald niet om te trappelen, die haalt alleen de band met PVV aan om sterker te staan in de onderhandelingen met Timmermans.
Ach, dan koopt de staat toch gewoon de NAMquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat boren/produceren kan niet meer veilig. Shell gaat zich daar niet aan branden en andere maatschappijen ook niet. Ze kunnen wel zo veel willen in Den Haag.
Ai, als dat zo is lijkt me dat politiek gezien niet zo handig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat die vrijheidsbelasting van Bontenbal gewoon een BTW verhoging is?
Dat is nog niet in de peilingen te zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ai, als dat zo is lijkt me dat politiek gezien niet zo handig.
Ik verwacht ook niet dat het géén poging tot een opstap is. Het volgende kabinet zal de doorslag gevenquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat aangenomen moties YOLO niet uitgevoerd worden.
Nee, maar niemand kent de implementatie van die vrijheidstax. Ik denk dat mensen het nog eerder pikken wanneer het van het inkomen wordt afgeroomd dan dat de boodschappen duurder dreigen te worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:03 schreef V. het volgende:
[..]
Dat is nog niet in de peilingen te zien.
is het erg als het wad dan wad zakt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja. Dat raakt de lagere inkomens veel harder. En die zullen dan weer gecompenseerd moeten worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ai, als dat zo is lijkt me dat politiek gezien niet zo handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |