Nee nou ja, dat zie je nu al want de concrete gevolgen van de laatste keer zijn nu al duidelijk zichtbaar, onder andere door de enorme asset bubbles, een veel grotere oorzaak van de absurde huidige huizenprijzen dan Syrische ettertjes.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het geldprintknopje zorgt helaas niet ook voor verstandig beleid.Of verstandige kiezers.
Op dit moment is een trancheringssysteem misschien nog het minst schadelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef nostra het volgende:
[..]
En daarmee hun probleem ons probleem maken? Pas ik voor.
Ik zeg niet dat ik het binnen de huidige EU een goed idee zou vinden, maar de Fransen gaan dat wel ter sprake brengen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef nostra het volgende:
[..]
En daarmee hun probleem ons probleem maken? Pas ik voor.
Gelukkig is het de Fransen inmiddels ook wel duidelijk dat Duitsland niet bepaald veel extra lasten erbij kan hebben. Hand ophouden bij de buren is niet heel realistisch meer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het binnen de huidige EU een goed idee zou vinden, maar de Fransen gaan dat wel ter sprake brengen.
Dus Eerdmans is de extreem rechtse nationalistische populist waarop je moet stemmen omdat hij het ook over andere dingen dan immigrantenhaat kan hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Eerdmans is niet verblind door immigrantenhaat.
JA21 steunde gewoon het invoeren van noodwetgeving. Regeren bij decreet. Dat is een teken aan de wand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet volledig waar (al is idioot iets subjectiefs). Oekraïne is het beste voorbeeld waar de partijen vrij lijnrecht tegenover elkaar staan. Eerdmans heb ik nog nooit zo woedend gezien toen die PVV'er gevangenen maar staand op een cel wilde laten slapen. JA21 stemt vóór moties als die van Ceder waar het COA meer geld krijgt om gemeenten tot meer asielopvang over te laten gaan en tegen moties van Markuszower om alle islamieten buiten te sluiten. Usw.
Dat geld komt niet bij de consumenten terecht, het blijft allemaal bovenin hangen. De enige dingen die daardoor duurder worden zijn aandelen en huizen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, precies. Bijzonder ook dat hier nauwelijks aandacht voor is politiek, terwijl het de hele basis van de monetaire unie in concreet gevaar brengt. Duitsland heeft zijn eigen grote problemen, die gaat echt niet inspringen. Only way out is dat Ursula weer op het geldprintknopje gaat drukken met alle gevolgen voor inflatie van dien.
Eerdmans zou volgens mij vooral zielsgelukkig zijn als hij een ministerie zou mogen bestieren. Een succesvol ministerschap en Joost kan vredig sterven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus Eerdmans is de extreem rechtse nationalistische populist waarop je moet stemmen omdat hij het ook over andere dingen dan immigrantenhaat kan hebben?
En daaraan wil jij hem wel helpen? Welk ministerie zou je hem willen zien doen? Iets ongevaarlijks dat hij op kan heffen, zoals ontwikkelingssamenwerking?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eerdmans zou volgens mij vooral zielsgelukkig zijn als hij een ministerie zou mogen bestieren. Een succesvol ministerschap en Joost kan vredig sterven.
Maar goed ook, we moeten juist leren consuminderen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat geld komt niet bij de consumenten terecht, het blijft allemaal bovenin hangen. De enige dingen die daardoor duurder worden zijn aandelen en huizen.
Net zo succesvol als zijn wethoudersbestaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eerdmans zou volgens mij vooral zielsgelukkig zijn als hij een ministerie zou mogen bestieren. Een succesvol ministerschap en Joost kan vredig sterven.
Neuh, niet noodzakelijk helpen maar volgens mij is Eerdmans vrij ongevaarlijk en prima in te kapselen. Ik denk dat hij V&J prachtig zou vinden, dan laat hij alle criminelen op het ministerie komen om hun excuses aan te laten bieden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:29 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En daaraan wil jij hem wel helpen? Welk ministerie zou je hem willen zien doen? Iets ongevaarlijks dat hij op kan heffen, zoals ontwikkelingssamenwerking?
Dan moet je op Volt stemmen, zodat ze een universeel basisinkomen in kunnen voeren en we bijklussen kunnen legaliseren. Als je rechts stemt gaat dat ten koste van het bedrijfsleven en de economie. Straks gaan mensen er zelfs voor stemmen om vrouwen weer de kans te geven voor de kinderen te zorgen, waardoor er een heleboel kinderopvanginstellingen dicht moeten en de arbeidsmarkt krimpt. Laat staan de buren helpen, die arme ZZP'ers in de zorg moeten dan wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar goed ook, we moeten juist leren consuminderen.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, van deze Trump fanboy.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:32 schreef -XOR- het volgende:
maar volgens mij is Eerdmans vrij ongevaarlijk en prima in te kapselen.
En waarom is het dan niet een veel beter idee om gewoon op een andere partij te stemmen, die ook minder extreem is?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, niet noodzakelijk helpen maar volgens mij is Eerdmans vrij ongevaarlijk en prima in te kapselen. Ik denk dat hij V&J prachtig zou vinden, dan laat hij alle criminelen op het ministerie komen om hun excuses aan te laten bieden.
Ja, ik zeg ook niet dat hij helemaal normaal is. Ter rechterzijde van het CDA zit er bij bijna iedereen wel een steekje los.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Net zo succesvol als zijn wethoudersbestaan
[ x ]
En er moest een Vestigingswet komen, om het aantal door allochtonen beheerde winkels in te perken.
https://www.ad.nl/rotterd(...)slagerijen~ab132b86/
https://jovd.nl/afdelinge(...)dernemen_af%E2%80%9D
Op JA21 stemmen zou ook nooit in mij opkomen, maar ik vind tussen JA21 en PVV nog wel een Stille Zuidzee aan beschavingstreden zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En waarom is het dan niet een veel beter idee om gewoon op een andere partij te stemmen, die ook minder extreem is?
Het recept voor een gekrenkte rechtsradicale leider.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Net zo succesvol als zijn wethoudersbestaan
[ x ]
En er moest een Vestigingswet komen, om het aantal door allochtonen beheerde winkels in te perken.
https://www.ad.nl/rotterd(...)slagerijen~ab132b86/
https://jovd.nl/afdelinge(...)dernemen_af%E2%80%9D
Eerdmans in 2005quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op JA21 stemmen zou ook nooit in mij opkomen, maar ik vind tussen JA21 en PVV nog wel een Stille Zuidzee aan beschavingstreden zitten.
2005 hè. Tegenwoordig is onze democratie zo'n efficiënte en effectieve machine, wie wil er nu een ander politiek systeem?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Eerdmans in 2005
Joost Eerdmans: ‘Het beste voor een land is een goede dictator’
Nederland is een laf land. We houden ‘de boel liever bij elkaar’ dan dat we in verzet komen. Daarom moet nieuw rechts zich verenigen en verbreden, vindt LPF-Kamerlid Joost Eerdmans. ‘Misschien moet er zelfs een oorlogskabinet geformeerd worden.’
https://www.hpdetijd.nl/n(...)s-een-goede-dictator
Dictator, oorlogskabinet... dat is toch wel erg duister.
Er zit wat mij betreft geen Stille Zuidzee aan beschavingstreden tussen, maar er ligt een volledige Mount Everest aan beschavingsvernis op.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op JA21 stemmen zou ook nooit in mij opkomen, maar ik vind tussen JA21 en PVV nog wel een Stille Zuidzee aan beschavingstreden zitten.
Hij ziet nu kansen om dat persoonlijk te gaan doen. In zijn eentje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
2005 hè. Tegenwoordig is onze democratie zo'n efficiënte en effectieve machine, wie wil er nu een ander politiek systeem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |