Ik vind dit ook altijd bijzonder om te lezen. In feite onderschrijf je daarmee de lezing van extremistische moslims van de islam en ontken je het bestaan van de vele redelijke moslims die hun geloof niet wezenlijk anders beleven als de gemiddelde christen hier.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:59 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie de islam dan ook niet primair als religie maar als een maatschappelijk totaalconcept. Is allemaal terug te lezen in de Koran.
Ben heel benieuwd of er nu ook moties ingediend gaan worden om andere clubjes te markeren als terroristische organisaties.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:11 schreef Bluesdude het volgende:
Weer reltrappers op het Malieveld. Nu over asiel.
Bah.. toch ... verbieden die antifaclubDe zweep erover.
Helft van moslims ziet zelden een moskee van binnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook altijd bijzonder om te lezen. In feite onderschrijf je daarmee de lezing van extremistische moslims van de islam en ontken je het bestaan van de vele redelijke moslims die hun geloof niet wezenlijk anders beleven als de gemiddelde christen hier.
Leer eens het verschil tussen het oude en het nieuwe testament. Ik zie jezus/christus geen homo's stenigen hoor. En uit welk testament komt het christendom voort ? Nou zegt de naam dus al hé ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de bijbel staat dat je homo's mag stenigen. Wat vind je daarvan? Weet je wel wat allemaal in de Bijbel staat?
Inderdaad, al snap ik het idee erachter wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bij mijn christelijke basisschool van weleer werd daar niet moeilijk over gedaan eigenlijk. Ook gewoon yoga en meditatie-oefeningen gedaan tijdens de gymlessen, wat in sommige protestantse kringen wel gevoelig ligt. Wel een keer Pokemonkaarten verscheurd zien worden op een kinderfeestje. Dat vond ik toen wel tamelijk bizar
We schrijven 2002 ofzo.
Geert is niet zo'n fan van Els.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:31 schreef DrMarten het volgende:
Wat goed dat Geert Wilders het extreemrechtse geweld van vanmiddag direct heeft veroordeeld he?
Oh wacht.......
Els zal wel denken dat hij haar niet bedoelt. Gestoorde fangirl.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geert is niet zo'n fan van Els.
[ x ]
Puur opportunisme van hem, van deze Jan Huzen fan. De fan van burgermilities (waar hijzelf graag aan mee zou willen doen)quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ x ]
Ook het Nieuwe Testament is tamelijk gewelddadig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Leer eens het verschil tussen het oude en het nieuwe testament. Ik zie jezus/christus geen homo's stenigen hoor. En uit welk testament komt het christendom voort ? Nou zegt de naam dus al hé ?
NWS / [Livetopic] Elsfest 20-09 #1: met een afwezige Geertquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
lijkt wel oorlog daar, ik zie een brandje in een politieauto
ow ik wist niet daar een speciale topic voor wasquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
NWS / [Livetopic] Elsfest 20-09 #1: met een afwezige Geert
Het lijkt Montreuil wel man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Er bestaat geen christelijke wetgeving of sharia. En een veel groter aantal moslims hangt een orthodoxe stroming aan ivm dat handjevol bevindelijk gereformeerden in Rijssen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de bijbel staat dat je homo's mag stenigen. Wat vind je daarvan? Weet je wel wat allemaal in de Bijbel staat?
Waarom is Islam een totaalconcept en christendom niet?
In feite volg jij gewoon Wilders hier, in feite is dit een extreem-rechtse opvatting.
WTF is daar aan de handquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Ik heb alles gemistquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
gewone demonstratie op een regenachtige zaterdag, niet zoveel bijzonders
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er bestaat geen christelijke wetgeving of sharia.
Nee.quote:En een veel groter aantal moslims hangt een orthodoxe stroming aan ivm dat handjevol bevindelijk gereformeerden in Rijssen.
Els had een heel programma voor vandaag opgesteld met als sprekers Wilders en Baudet enzo. Maar Els begreep niet dat in tijden van verkiezingen en campagnes deze mensen hier helemaal geen zin in hebben, ivm eventuele ongeregeldheden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ x ]
Een hersenetende amoebe zou bij haar verhongeren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:16 schreef capricia het volgende:
Een beetje dom van Els. Om zo hoog van de toren te blazen.
Dat ligt helemaal aan de NPO. Hoeveel aandacht ze voor Elsfest hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:15 schreef SurpriseGirl het volgende:
Wat ik me nu afvraag gaat dit de pvv zetels opleveren of juist zetels eraf?
Wees geen Els.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Een hersenetende amoebe zou bij haar verhongeren.
Grote groepen trekken de binnenstad in.quote:15:22
Demonstratie afgelopen, noodbevel afgekondigd
'Voor de veiligheid van alle aanwezigen op het Malieveld heeft de burgemeester van Den Haag een noodbevel afgekondigd en is toestemming gegeven voor de inzet van traangas bij openlijk geweld', meldt de gemeente. 'De vreedzame demonstratie is door de organisatie beëindigd.'
15:15
Groepen betogers verspreiden door centrum
De politie heeft iedereen gevorderd het Malieveld te verlaten. Na de inzet van traangas is dat grotendeels gelukt. Wel verspreiden grote groepen betogers zich door het centrum, onder meer richting Den Haag CS en het Lange Voorhout.
Indonesisch eten is wel helemaal VOC-mentaliteit natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
Live blog Omroep West
[..]
Grote groepen trekken de binnenstad in.
Wat gaan ze doen....gezellig eten in een Indonesisch/Indisch restaurant? Indias eethuisje ?
Misschien vinden ze een syrische bakkerij en kopen wat.
Geen idee wat er eerst stond, maar ik vind dit beide toch vrij stevige teksten met duidelijke foto's:quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:31 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
De toon bij AD, NOS, NU is inderdaad nu heel anders dan de ophef rond Bob Vylan.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Geen idee wat er eerst stond, maar ik vind dit beide toch vrij stevige teksten met duidelijke foto's:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ingegooid~ab357ccf/
https://nos.nl/artikel/25(...)66-kantoor-ingegooid
men is gefrustreerd doordat de politiek geen woningen wil bouwenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:30 schreef Bluesdude het volgende:
AD
Redactie Den Haag
Laatste update: 15:26
Het geweld verspreidt zich nu door de stad. Een verslaggever van deze site ziet brand en kapotte ramen. Volgens persbureau ANP heeft ook een deel zich verzameld bij het partijkantoor van D66, waar ook ramen worden ingegooid.
Hou op met je nepnieuws, lees wat er op die spandoeken staat. Kun je gewoon ophouden met het continue vullen van dit topic met leugens?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
men is gefrustreerd doordat de politiek geen woningen wil bouwen
De straatnamencommissie gaat het nog druk krijgen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Volgens Jack zijn dit allemaal verzetsstrijders
Ik hoop het niet, eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef -XOR- het volgende:
Is er al een motie om Els Rechts te verbieden?
https://www.telegraaf.nl/(...)rtijen/91810582.htmlquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hou op met je nepnieuws, lees wat er op die spandoeken staat. Kun je gewoon ophouden met het continue vullen van dit topic met leugens?
quote:De demonstratie, die is opgezet door een fervent Twitteraar, zou zich richten
tegen het asielbeleid en voor minder immigratie, eerlijk woningbeleid
Vanwege de rellen is de demonstratie vroegtijdig stopgezet door de politie.
Duizenden mensen hebben zich verzameld op het Malieveld, veelal met Nederlandse vlaggen en spandoeken. Ook organisator '@els_rechts' is inmiddels gespot.
Wel grappig dat ze dan de verkeerde partij aanvallen, want de aftrek is een no-go voor PVV, VVD en BBBquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
men is gefrustreerd doordat de politiek geen woningen wil bouwen
De besparing van het verdwijnen van de hypotheek toeslag zou gebruikt moeten worden voor woningbouw
11 miljard dat is heel veel woningen
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze dan de verkeerde partij aanvallen, want de aftrek is een no-go voor PVV, VVD en BBB
quote:Nadat de politie de demonstratie vroegtijdig beëindigde, zijn tientallen betogers het centrum van Den Haag ingetrokken.
Ook daar wordt op straat veel schade aangericht en grijpt de politie in.
Bij het partijkantoor van D66 zijn de ruiten ingegooid. Ook staat er een kliko in brand voor het pand.
Geen antifa, he. Dus gewoon nette, hardwerkende mensen die ook hun mening mogen uiten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Geert en Caroline al gereageerd op de rellen, of hebben ze plotseling hun telefoon niet bij de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |