Ik vind dit ook altijd bijzonder om te lezen. In feite onderschrijf je daarmee de lezing van extremistische moslims van de islam en ontken je het bestaan van de vele redelijke moslims die hun geloof niet wezenlijk anders beleven als de gemiddelde christen hier.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:59 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie de islam dan ook niet primair als religie maar als een maatschappelijk totaalconcept. Is allemaal terug te lezen in de Koran.
Ben heel benieuwd of er nu ook moties ingediend gaan worden om andere clubjes te markeren als terroristische organisaties.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:11 schreef Bluesdude het volgende:
Weer reltrappers op het Malieveld. Nu over asiel.
Bah.. toch ... verbieden die antifaclubDe zweep erover.
Helft van moslims ziet zelden een moskee van binnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook altijd bijzonder om te lezen. In feite onderschrijf je daarmee de lezing van extremistische moslims van de islam en ontken je het bestaan van de vele redelijke moslims die hun geloof niet wezenlijk anders beleven als de gemiddelde christen hier.
Leer eens het verschil tussen het oude en het nieuwe testament. Ik zie jezus/christus geen homo's stenigen hoor. En uit welk testament komt het christendom voort ? Nou zegt de naam dus al hé ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de bijbel staat dat je homo's mag stenigen. Wat vind je daarvan? Weet je wel wat allemaal in de Bijbel staat?
Inderdaad, al snap ik het idee erachter wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bij mijn christelijke basisschool van weleer werd daar niet moeilijk over gedaan eigenlijk. Ook gewoon yoga en meditatie-oefeningen gedaan tijdens de gymlessen, wat in sommige protestantse kringen wel gevoelig ligt. Wel een keer Pokemonkaarten verscheurd zien worden op een kinderfeestje. Dat vond ik toen wel tamelijk bizar
We schrijven 2002 ofzo.
Geert is niet zo'n fan van Els.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:31 schreef DrMarten het volgende:
Wat goed dat Geert Wilders het extreemrechtse geweld van vanmiddag direct heeft veroordeeld he?
Oh wacht.......
Els zal wel denken dat hij haar niet bedoelt. Gestoorde fangirl.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geert is niet zo'n fan van Els.
[ x ]
Puur opportunisme van hem, van deze Jan Huzen fan. De fan van burgermilities (waar hijzelf graag aan mee zou willen doen)quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geert is niet zo'n fan van Els.
[ x ]
Ook het Nieuwe Testament is tamelijk gewelddadig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Leer eens het verschil tussen het oude en het nieuwe testament. Ik zie jezus/christus geen homo's stenigen hoor. En uit welk testament komt het christendom voort ? Nou zegt de naam dus al hé ?
NWS / [Livetopic] Elsfest 20-09 #1: met een afwezige Geertquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
lijkt wel oorlog daar, ik zie een brandje in een politieauto
ow ik wist niet daar een speciale topic voor wasquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
NWS / [Livetopic] Elsfest 20-09 #1: met een afwezige Geert
Het lijkt Montreuil wel man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Er bestaat geen christelijke wetgeving of sharia. En een veel groter aantal moslims hangt een orthodoxe stroming aan ivm dat handjevol bevindelijk gereformeerden in Rijssen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de bijbel staat dat je homo's mag stenigen. Wat vind je daarvan? Weet je wel wat allemaal in de Bijbel staat?
Waarom is Islam een totaalconcept en christendom niet?
In feite volg jij gewoon Wilders hier, in feite is dit een extreem-rechtse opvatting.
WTF is daar aan de handquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
Ik heb alles gemistquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
gewone demonstratie op een regenachtige zaterdag, niet zoveel bijzonders
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er bestaat geen christelijke wetgeving of sharia.
Nee.quote:En een veel groter aantal moslims hangt een orthodoxe stroming aan ivm dat handjevol bevindelijk gereformeerden in Rijssen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |