Klopt ben eigenaar van dr fantopicquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:25 schreef Caland het volgende:
@:paul mag in dit topic ook niet ontbreken als Els-volger van het eerste uur.
@:littlerabbit al een tijdje niet gezien
'Minuut stilte voor slachtoffers asielbeleid Charlie Kirk'quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Minuut stilte voor slachtoffers asielbeleid Charlie Kirk'
Had die pipo dat ook nog op z'n kerfstok
Els heeft ruim 20K opgehaald voor deze demonstratie dus neem aan dat er groot wordt uitgepaktquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:01 schreef ISVV het volgende:
Els Rechtsprima dat je je als (fatsoenlijk) rechts wil gaan organiseren en je geluid wil laten horen. Helaas zal dit veel gekkies aantrekken, net als aan de linkerkant. Els als uithangbord moet je ook niet willen natuurlijk. Denk dat de opkomst wel mee zal vallen, mannetje of 400 of zo.
20k voor een podium op een grasveldquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Els heeft ruim 20K opgehaald voor deze demonstratie dus neem aan dat er groot wordt uitgepakt
Misschien wel een reuzenrad en een schminkstand waarbij je de Luxemburgse vlag op je gezicht kan laten zetten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
20k voor een podium op een grasveld
Ze WeRdEn TeGeNgEwErKt!!!quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:21 schreef Aberkullie het volgende:
Dus die meid is idolaat van de PVV en gaat nu demonstreren tegen beleid wat afgelopen jaar door een PVV minister is gevoerd. Ja dit is ongeveer wel hoe ik de gemiddelde intelligentie van PVV fans zou inschatten.
Denk dat er 20 mensen komenquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:01 schreef ISVV het volgende:
Els Rechtsprima dat je je als (fatsoenlijk) rechts wil gaan organiseren en je geluid wil laten horen. Helaas zal dit veel gekkies aantrekken, net als aan de linkerkant. Els als uithangbord moet je ook niet willen natuurlijk. Denk dat de opkomst wel mee zal vallen, mannetje of 400 of zo.
Fakenewsquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Haags het volgende:
Het schijnt echt een compleet gekkenhuis te zijn, Den Haag centraal helemaal vol, de snelwegen lopen vast. Trams bomvol!!!
Opkomst zal echt tegen de 10 miljoen mensen zijn.
Gewoon de nacht opeisen, dan haal je zo 5 ton op, waar je dan een huis voor kooptquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef vosss het volgende:
20k opgehaald?
Voor dit?
Hoog tijd dat ik ook eens een crowdfunding opzet met als enige doel zelfverrijking.
Boh!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon de nacht opeisen, dan haal je zo 5 ton op, waar je dan een huis voor koopt
Leuk schoolreisje weer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Sta je met je biertje en je vlaggetje
Daar is mn lieverdquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het verloochenen van onze taal is ook al begonnen.
Mwah als ze 13 is misschien. Tis gewoon een volwassen vrouw die een klein kind acteert.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Els is ontzettend moedig. Wat je er ook van vindt, iedereen kan iets leren van haar onverstoorbaarheid en vastberadenheid. Gewoon heel puur. Meen ik oprecht.
Ergens in het voorjaar toevallig?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lentekriebels pakken mij ieder jaar nog.
Vaak in de lente.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ergens in het voorjaar toevallig?
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat dit soort vermenigvuldigt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:29 schreef De_Kraam het volgende:
Wordt er ook nog geneukt op Elsfest of hoe zit dat?
Els heeft denk ik een volle agenda vanavond.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:29 schreef De_Kraam het volgende:
Wordt er ook nog geneukt op Elsfest of hoe zit dat?
Wordt er vuurwerk naar die paarden gegooid of wat was die knalquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:42 schreef Caland het volgende:
https://x.com/Daarbenikweer3/status/1969366185994031421/video/1
En het rellen is begonnen
Teringhondenquote:Terwijl zij de weg de stad in en uit bezet houden, schreeuwt de groep ‘Wij zijn Nederland’. Ze bestormen paarden die wegrennen en slaan op ze in en gooien vuurwerk
Walgelijk inderdaadquote:
Kwam uurtje terug een groep tegen die op weg was naar Malieveld. Coke en bier voetbal tuigquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:42 schreef Caland het volgende:
https://x.com/Daarbenikweer3/status/1969366185994031421/video/1
En het rellen is begonnen
Het UWV kijkt meequote:Op zaterdag 20 september 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die heeft de kruk zo te zien niet meer nodig
We zien hier in beeld wie Nederland gaan redden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die heeft de kruk zo te zien niet meer nodig
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:02 schreef Glazenmaker het volgende:
BESTEMPEL Z EALS TERORISTE SE STAAN OP DE SNELWEG!
Onnozelheid kan ook heel puur zijn. De demonstratie zwaar aangeschoten promoten terwijl ze een 30 jaar oudere Jan Roos liefdestikjes geeft als een onzekere puber was mijn eerste kennismaking met Els.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Els is ontzettend moedig. Wat je er ook van vindt, iedereen kan iets leren van haar onverstoorbaarheid en vastberadenheid. Gewoon heel puur. Meen ik oprecht.
Waar kan ik die beelden vindenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Onnozelheid kan ook heel puur zijn. De demonstratie zwaar aangeschoten promoten terwijl ze een 30 jaar oudere Jan Roos liefdestikjes geeft als een onzekere puber was mijn eerste kennismaking met Els.
Dit is een beetje project X dus.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Onnozelheid kan ook heel puur zijn. De demonstratie zwaar aangeschoten promoten terwijl ze een 30 jaar oudere Jan Roos liefdestikjes geeft als een onzekere puber was mijn eerste kennismaking met Els.
Zoals altijd op rechtser dan het CDA is het doe zoals ik zeg, niet hoe ik mij gedraag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Wel echt een domme actie van ze zeg.
Hahahaha, in geen velden of wegen. De pure onnozelheid en onschuldigheid zat in Project X.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is een beetje project X dus.
Zouden deze jongens met een digitale boerka tegen boerka's zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alkmaar ook onderweg. Een hoop jongens hebben alvast een denkbeeldige paraplu vast omdat het gaat regenen.
Ach uiteindelijk zijn dit wel degene die de loopgraven in gaan als de Russen komenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:10 schreef Aberkullie het volgende:
Kunnen we deze werklozen niet 24/7 bij de grens zetten onder het mom van “controle”.
Gelukkig is dit spandoek ook een aanval op de Engelse taal. Man man man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het verloochenen van onze taal is ook al begonnen.
Nou die zullen bibberen van angst van een paar vlaggen en cobra’s.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk zijn dit wel degene die de loopgraven in gaan als de Russen komen
Geertje wel. Vandaar dat hij er op het laatste moment tussenuit piepelde. Slimme vent die zijn niet zo slimme achterban goed kent.quote:
Kansloos. Ik erger me er ook dood aan dat beide kanten van het politieke spectrum zo dom ermee omgaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gelukkig is dit spandoek ook een aanval op de Engelse taal. Man man man.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:13 schreef GGMM het volgende:
Dit was allemaal niet nodig geweest als er niet zoveel asielzoekers waren.
Onvoorstelbaar hoeveel last je eigenlijk van die mensen hebt
BVNL en een andere nieuwe partij vonden het wel een goed idee om present te zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geertje wel. Vandaar dat hij er op het laatste moment tussenuit piepelde. Slimme vent die zijn niet zo slimme achterban goed kent.
Wat een gekkenquote:
Iedereen is welkom is tenminste nog een kloppende zin. Wel onverwacht dat nationalisten kiezen voor een slecht Engelse slogan terwijl de internationals voor welkom kiezen. Verder is het allemaal dom ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kansloos. Ik erger me er ook dood aan dat beide kanten van het politieke spectrum zo dom ermee omgaan.
Iedereen is welkom, defend Netherlands, etc. Allemaal domme slogans. Je kan er niks mee.
Is er nog een midden ergens?
Timmermansquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Welke terroristen hebben de politieauto in de fik gestoken dan?
Is dat nog niet gestopt dan door de ME? Of mag dat deel van de "demonstratie" nog wel doorgaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:22 schreef Cyan9 het volgende:
Blijkbaar staat er nu toch een FvD-er op het podium. Gewoon doorgaan, nothing to see here.
Ja, is veel effectiever.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
Als XR de volgende keer weer de snelweg blokkeert gewoon een blik hooligans opentrekken dus
Extreem rechts heeft volgens mij twee grote doelgroepen die ik graag chargeer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
BVNL en een andere nieuwe partij vonden het wel een goed idee om present te zijn.
Volgens Malou, de Telegraaf journaliste ter plaatse, wordt er nog steeds gesproken op het podium.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat nog niet gestopt dan door de ME? Of mag dat deel van de "demonstratie" nog wel doorgaan
Ik geef mijn ongelijk voor de vorige post toe.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:22 schreef Cyan9 het volgende:
Blijkbaar staat er nu toch een FvD-er op het podium. Gewoon doorgaan, nothing to see here.
Mie mie mie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:27 schreef epicbeardman het volgende:
Zoals de democraten in Amerika zeggen tijdens de BLM/Antifa rellen, het is gewoon een vredevol protest.
De vlogs van Politievlogger jan-Willem hebben bijna alleen maar ondertiteling nodig want 95% van de overlast komt van 'bezoekers' iddquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:13 schreef GGMM het volgende:
Dit was allemaal niet nodig geweest als er niet zoveel asielzoekers waren.
Onvoorstelbaar hoeveel last je eigenlijk van die mensen hebt
Dat is eenvoudig te ontkrachten als ik die inteelthoofden zie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zodra alles rustig is zal men wel weer zeggen dat de relschoppers eigenlijk undercover linksen waren oid.
Dat zegt men in dit topic al lolquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zodra alles rustig is zal men wel weer zeggen dat de relschoppers eigenlijk undercover linksen waren oid.
Ik schakel net in en al 2 glaasjes sterke drank achteroverquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Alleen deze rare. Met heel veel echo. Ik vind zo snel geen andere.
Bekijk deze YouTube-video
Gaan ze straks nog met elkaar knokken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wel mooi dat er ook rekening wordt gehouden met het eredivisieprogramma van dit weekend
Hopelijk gaan ze straks nog met elkaar op de vuistquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wel mooi dat er ook rekening wordt gehouden met het eredivisieprogramma van dit weekend
Ondertussen gezellige muziek op de achtergrondquote:
Geert Milders, daar is ie weer!!quote:
Soms ben ik het gewoon met hem eens. Niet erg vaak overigensquote:
En is het wachten op de users die lopen te schuimbekken op XRquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:35 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Mensen die op de A12 staan, grrrr!
Niet de bedoeling dat iemand anders in de spotlight staat natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Cyan9 het volgende:
Geert heeft het duidelijk niet zo op Els. Hij is eens een keer tijdig bij.
Is dit een parodieaccount?quote:
opsporing verzocht heeft weer 4 weken lang content.quote:
Iedereen en zijn oma behalve extreem rechts natuurlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:30 schreef Momo het volgende:
Is de politie nu onderdeel van Antifa?
Femke Halsema zal hier wel achter zittenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:47 schreef Cyan9 het volgende:
Het is allemaal de schuld van die dekselse Antifa!
[ x ]
[ x ]
Geen probleem dus als deze mensen worden opgepakt voor deelnemen aan een terroristische organisatie?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:47 schreef Cyan9 het volgende:
[ x ]
[ x ]
En de sprekers gaan met goede moed door. Wat weer een vreemde gewaarwording.quote:
Hahaha Hannesz1956, die zit al meer dan 10 jaar in zijn fakenewsfuikje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:47 schreef Cyan9 het volgende:
[ x ]
[ x ]
Heel goed. Ben wel benieuwd waar die Els die 20k aan heeft besteed.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:48 schreef Caland het volgende:
Demonstratie is beindigd
2 uur te vroeg
Antifa at vroeger ook hun huiswerk opquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:47 schreef Cyan9 het volgende:
[ x ]
[ x ]
Een spa dag voor de paarden die zijn lastiggevallen hoop ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Heel goed. Ben wel benieuwd waar die Els die 20k aan heeft besteed.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik nomineer dit wel als het meest treurige van de dag hoor.
Foto van de NOS.quote:
Die zijn kapot... En vervangen door nieuwe.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Evangelion het volgende:
Konden ze deze wagen niet inzetten?
[ afbeelding ]
Starhoppert zal je uitlachen met je gebroken schedel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Paspoort afpakken en t land uitquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:52 schreef Starhopper het volgende:
Als je niets aan de maatschappij bijdraagt moet je oprotten. Wat gaan ze met die witte extreemrechtse relschoppers doen dan?![]()
Dat zijn ze niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef Red_85 het volgende:
Klootzakken.
Ga je niet verlagen tot dat niveau. Wees beter dan xr en antifa.
Dit is nog erger dan antifa en het nederland van 2025quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef Red_85 het volgende:
Klootzakken.
Er zijn twee van die wagens. Wel opletten he.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Extreemrechts is veel slechter. Dit topic vol voorbeelden is daar een prima voorbeeld vanquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef Red_85 het volgende:
Klootzakken.
Dit gaat geheid gebeuren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gewoon deze gasten laten vechten tegen de pro pallie's, mist het land niets aan.
Noh.. uni's slopen vind ik ook wat van hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet.
Insert pikachu face
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die sprekers doen mij een beetje denken aan die violisten op de titanic.
Antifa was ook aanwezig dus je weet t niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Zwansen het volgende:
Weer uit deze rechtse contreien. Zal eens niet.
Zowel extreem links als rechts zijn even fout en gevaarlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Extreemrechts is veel slechter. Dit topic vol voorbeelden is daar een prima voorbeeld van
Er is/was een waterkanon. Of 2quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Die waren er niet, gaven alleen aan te komen maar schitterden in afwezigheidquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Antifa was ook aanwezig dus je weet t niet.
Zou nou echt niemand de ironie zien?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ze roepen ook jodenquote:
Extremisten aan beide kanten zijn er genoeg van helaas.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Extreemrechts is veel slechter. Dit topic vol voorbeelden is daar een prima voorbeeld van
Zielig voor de paarden. Stomme losers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ene Rinus Jansen die FvD fanboy is volgt iemand die siegbeil (siegheil zou er wel niet doorkomen) in zijn TikTok naam heeft?quote:
Denk dat Den Haag dan wel zal aanvoelen waar dit gaat plaatsvindenquote:
Bron?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Antifa was ook aanwezig dus je weet t niet.
Volop traangas hierquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:43 schreef Starhopper het volgende:
Livestream!
Kankerjoden is een vrij algemene term bij meerdere voetbalclubs. Eigenlijk was ook vrijwel iedere voetbalclub in Nederland (behalve de joden) aanwezig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze roepen ook jodenZijn die pro joodse nazi's ofzo?
De opsporingsdiensten zullen deze stream meerdere malen bekijkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:43 schreef Starhopper het volgende:
Livestream!
XR heeft nog nooit politieagenten aangevallen of politieautos in brand gestoken. Dus ze gaan ver onder dat niveau heenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef Red_85 het volgende:
Klootzakken.
Zelfde niveauquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Noh.. uni's slopen vind ik ook wat van hoor.
Zelfde idiote niveau.
Als ik zeg dat antifa er ook is dan heb ik bewijs.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren er niet, gaven alleen aan te komen maar schitterden in afwezigheid
Jezus wat een mongolen hahaha. Wie is die streamer? Zit ie zo helemaal ingepakt omdat ie bang is dat mensen zijn huidskleur zien?quote:
Wat is je bewijs dan? De woorden van een lelijke kutkop die zogenaamd achterna gefietst werd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ik zeg dat antifa er ook is dan heb ik bewijs.
[ x ]
https://twitter.com/FelixWoudenberg/status/1969370934357168519
[ x ]
https://x.com/baldest_fraud/status/1969348507682083063
Goed bewijs hoorquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ja het was wel vermakelijk zo achter de computer en met een mandarijntje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:01 schreef asco het volgende:
Nou, vanmorgen in het zonnetje, vanmiddag ff wat rellen gekeken en nu ga ik maar eens omkleden voor mijn pokeravond.
Die durft wel ja om tussen de nazi's te lopenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jezus wat een mongolen hahaha. Wie is die streamer? Zit ie zo helemaal ingepakt omdat ie bang is dat mensen zijn huidskleur zien?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:06 schreef StephanL het volgende:
Kunnen ze meteen het Binnenhof verbouwen
Merkwaardige wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:59 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ x ]
DIT IS ELS de organisator van dit spektakel
Ze legt even uit waarom baudet en wilders niet aanwezig zijn vanmorgen
Antifa lid Koffieplanter ziet dat het goed is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ah, gelukkig. Nober van FVD webcare is gearriveerd.
Nog wat complotjes bedacht dit weekend?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Antifa lid Koffieplanter ziet dat het goed is.
Ja, leuk!quote:
Waarom vind jij dat grappig?quote:
Hopelijk kijkt de politie mee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:07 schreef Starhopper het volgende:
Ze zijn op slooptocht door de stad
Staat er zelf bij wss.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat grappig?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat grappig?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
quote:
Sorry vriendinnen.quote:
Welke stream kijken we nu?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jezus ze zijn flink aan het slopen op de stream.
Oh nee capitoolbestorming. Zal Wilders van twitter worden gekankerstraalt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hooligans naar het binnenhof
Volgens @:nober antifa
Van die marrokaan ofzo. Je hoorde allemaal dingen gegooid worden, glas gerinkel enzo.quote:
Kleine groepquote:
Dtquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
“Wij zijn Nederland!” Scanderen de tokkies.
Nou, als dit Nederland is dan wil ik daar niet bij horen.
Ik hoor hier in Zoetermeer ook de politiesirenequote:Op zaterdag 20 september 2025 15:13 schreef SurpriseGirl het volgende:
keihard weglopen want politie komt eraan
En deze Felix Woudenberg?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zal even ook een tweetje maken. Foto van m'n blauwe vinger waarbij ik roep dat ik die enge vogel terug naar Extresamstraat gejaagd heb, gewoon als 'bewijs' dat er voornamelijk muppets liepen..
Ach zo erg is het ook nog niet joh.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
“Wij zijn Nederland!” Scanderen de tokkies.
Nou, als dit Nederland is dan wil ik daar niet bij horen.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit gaat rechts stemmen kosten 29 oktober. Een hoop mensen die dit zien willen hier niet bij horen. Gelukkig maar.
ik denk het ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit gaat rechts stemmen kosten 29 oktober. Een hoop mensen die dit zien willen hier niet bij horen. Gelukkig maar.
?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh nee capitoolbestorming. Zal Wilders van twitter worden gekankerstraalt?
Gaat echt 0 stemmen voor ze kosten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |