Extreemrechts is veel slechter. Dit topic vol voorbeelden is daar een prima voorbeeld vanquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef Red_85 het volgende:
Klootzakken.
Ga je niet verlagen tot dat niveau. Wees beter dan xr en antifa.
Dit gaat geheid gebeuren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gewoon deze gasten laten vechten tegen de pro pallie's, mist het land niets aan.
Noh.. uni's slopen vind ik ook wat van hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet.
Insert pikachu face
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die sprekers doen mij een beetje denken aan die violisten op de titanic.
Antifa was ook aanwezig dus je weet t niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Zwansen het volgende:
Weer uit deze rechtse contreien. Zal eens niet.
Zowel extreem links als rechts zijn even fout en gevaarlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Extreemrechts is veel slechter. Dit topic vol voorbeelden is daar een prima voorbeeld van
Er is/was een waterkanon. Of 2quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Evangelion het volgende:
Konden ze deze wagen niet inzetten?
[ afbeelding ]
Die waren er niet, gaven alleen aan te komen maar schitterden in afwezigheidquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Antifa was ook aanwezig dus je weet t niet.
Zou nou echt niemand de ironie zien?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wel mooi dat er ook rekening wordt gehouden met het eredivisieprogramma van dit weekend
Ze roepen ook jodenquote:
Extremisten aan beide kanten zijn er genoeg van helaas.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Extreemrechts is veel slechter. Dit topic vol voorbeelden is daar een prima voorbeeld van
Zielig voor de paarden. Stomme losers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ene Rinus Jansen die FvD fanboy is volgt iemand die siegbeil (siegheil zou er wel niet doorkomen) in zijn TikTok naam heeft?quote:
Denk dat Den Haag dan wel zal aanvoelen waar dit gaat plaatsvindenquote:
Bron?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Antifa was ook aanwezig dus je weet t niet.
Volop traangas hierquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:43 schreef Starhopper het volgende:
Livestream!
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |