Dit is een beetje project X dus.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Onnozelheid kan ook heel puur zijn. De demonstratie zwaar aangeschoten promoten terwijl ze een 30 jaar oudere Jan Roos liefdestikjes geeft als een onzekere puber was mijn eerste kennismaking met Els.
Zoals altijd op rechtser dan het CDA is het doe zoals ik zeg, niet hoe ik mij gedraag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Wel echt een domme actie van ze zeg.
Hahahaha, in geen velden of wegen. De pure onnozelheid en onschuldigheid zat in Project X.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is een beetje project X dus.
Zouden deze jongens met een digitale boerka tegen boerka's zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alkmaar ook onderweg. Een hoop jongens hebben alvast een denkbeeldige paraplu vast omdat het gaat regenen.
Ach uiteindelijk zijn dit wel degene die de loopgraven in gaan als de Russen komenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:10 schreef Aberkullie het volgende:
Kunnen we deze werklozen niet 24/7 bij de grens zetten onder het mom van “controle”.
Gelukkig is dit spandoek ook een aanval op de Engelse taal. Man man man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het verloochenen van onze taal is ook al begonnen.
Nou die zullen bibberen van angst van een paar vlaggen en cobra’s.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk zijn dit wel degene die de loopgraven in gaan als de Russen komen
Geertje wel. Vandaar dat hij er op het laatste moment tussenuit piepelde. Slimme vent die zijn niet zo slimme achterban goed kent.quote:
Kansloos. Ik erger me er ook dood aan dat beide kanten van het politieke spectrum zo dom ermee omgaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gelukkig is dit spandoek ook een aanval op de Engelse taal. Man man man.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:13 schreef GGMM het volgende:
Dit was allemaal niet nodig geweest als er niet zoveel asielzoekers waren.
Onvoorstelbaar hoeveel last je eigenlijk van die mensen hebt
BVNL en een andere nieuwe partij vonden het wel een goed idee om present te zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geertje wel. Vandaar dat hij er op het laatste moment tussenuit piepelde. Slimme vent die zijn niet zo slimme achterban goed kent.
Wat een gekkenquote:
Iedereen is welkom is tenminste nog een kloppende zin. Wel onverwacht dat nationalisten kiezen voor een slecht Engelse slogan terwijl de internationals voor welkom kiezen. Verder is het allemaal dom ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kansloos. Ik erger me er ook dood aan dat beide kanten van het politieke spectrum zo dom ermee omgaan.
Iedereen is welkom, defend Netherlands, etc. Allemaal domme slogans. Je kan er niks mee.
Is er nog een midden ergens?
Timmermansquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Welke terroristen hebben de politieauto in de fik gestoken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |