Kwam uurtje terug een groep tegen die op weg was naar Malieveld. Coke en bier voetbal tuigquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:42 schreef Caland het volgende:
https://x.com/Daarbenikweer3/status/1969366185994031421/video/1
En het rellen is begonnen
Het UWV kijkt meequote:Op zaterdag 20 september 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die heeft de kruk zo te zien niet meer nodig
We zien hier in beeld wie Nederland gaan redden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die heeft de kruk zo te zien niet meer nodig
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:02 schreef Glazenmaker het volgende:
BESTEMPEL Z EALS TERORISTE SE STAAN OP DE SNELWEG!
Onnozelheid kan ook heel puur zijn. De demonstratie zwaar aangeschoten promoten terwijl ze een 30 jaar oudere Jan Roos liefdestikjes geeft als een onzekere puber was mijn eerste kennismaking met Els.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Els is ontzettend moedig. Wat je er ook van vindt, iedereen kan iets leren van haar onverstoorbaarheid en vastberadenheid. Gewoon heel puur. Meen ik oprecht.
Waar kan ik die beelden vindenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Onnozelheid kan ook heel puur zijn. De demonstratie zwaar aangeschoten promoten terwijl ze een 30 jaar oudere Jan Roos liefdestikjes geeft als een onzekere puber was mijn eerste kennismaking met Els.
Dit is een beetje project X dus.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Onnozelheid kan ook heel puur zijn. De demonstratie zwaar aangeschoten promoten terwijl ze een 30 jaar oudere Jan Roos liefdestikjes geeft als een onzekere puber was mijn eerste kennismaking met Els.
Zoals altijd op rechtser dan het CDA is het doe zoals ik zeg, niet hoe ik mij gedraag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Wel echt een domme actie van ze zeg.
Hahahaha, in geen velden of wegen. De pure onnozelheid en onschuldigheid zat in Project X.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is een beetje project X dus.
Zouden deze jongens met een digitale boerka tegen boerka's zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alkmaar ook onderweg. Een hoop jongens hebben alvast een denkbeeldige paraplu vast omdat het gaat regenen.
Ach uiteindelijk zijn dit wel degene die de loopgraven in gaan als de Russen komenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:10 schreef Aberkullie het volgende:
Kunnen we deze werklozen niet 24/7 bij de grens zetten onder het mom van “controle”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |