Volgens Malou, de Telegraaf journaliste ter plaatse, wordt er nog steeds gesproken op het podium.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat nog niet gestopt dan door de ME? Of mag dat deel van de "demonstratie" nog wel doorgaan
Ik geef mijn ongelijk voor de vorige post toe.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:22 schreef Cyan9 het volgende:
Blijkbaar staat er nu toch een FvD-er op het podium. Gewoon doorgaan, nothing to see here.
Mie mie mie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:27 schreef epicbeardman het volgende:
Zoals de democraten in Amerika zeggen tijdens de BLM/Antifa rellen, het is gewoon een vredevol protest.
De vlogs van Politievlogger jan-Willem hebben bijna alleen maar ondertiteling nodig want 95% van de overlast komt van 'bezoekers' iddquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:13 schreef GGMM het volgende:
Dit was allemaal niet nodig geweest als er niet zoveel asielzoekers waren.
Onvoorstelbaar hoeveel last je eigenlijk van die mensen hebt
Dat is eenvoudig te ontkrachten als ik die inteelthoofden zie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zodra alles rustig is zal men wel weer zeggen dat de relschoppers eigenlijk undercover linksen waren oid.
Dat zegt men in dit topic al lolquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zodra alles rustig is zal men wel weer zeggen dat de relschoppers eigenlijk undercover linksen waren oid.
Ik schakel net in en al 2 glaasjes sterke drank achteroverquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Alleen deze rare. Met heel veel echo. Ik vind zo snel geen andere.
Bekijk deze YouTube-video
Gaan ze straks nog met elkaar knokken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wel mooi dat er ook rekening wordt gehouden met het eredivisieprogramma van dit weekend
Hopelijk gaan ze straks nog met elkaar op de vuistquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wel mooi dat er ook rekening wordt gehouden met het eredivisieprogramma van dit weekend
Ondertussen gezellige muziek op de achtergrondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |