De PVV doet naar Amerikaans en Hongaars voorbeeld gewoon hard haar best het democratische stelsel te laten ontsporen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
PVV had laatst zelf nota bene een debat aangevraagd en niemand van ze kwam opdagen. Bizar.
En VVD en BBB doen lekker mee. YOLOquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De PVV doet naar Amerikaans en Hongaars voorbeeld gewoon hard haar best het democratische stelsel te laten ontsporen.
Ik denk dat de PVV geen enkel ander doel heeft dan de PVV zelf. Al het andere is hoogstens bijzaak. Inclusief de moslimhaat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De PVV doet naar Amerikaans en Hongaars voorbeeld gewoon hard haar best het democratische stelsel te laten ontsporen.
Tuurlijk. Het gevolg is dat de belastingen naar beneden kunnen, de overheid ons weer met rust laat, het makkelijker wordt om een woning te vinden, om te ondernemen, ... zonder migratie kan de belasting sowieo al met 50% omlaag tov nu.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En heb je er ooit over nagedacht waarom dat een goed idee zou zijn? Wat is de oorzaak en wat het gevolg?
Ah, je bent dus gewoon aan het trollen. Dat zat er in.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het gevolg is dat de belastingen naar beneden kunnen, de overheid ons weer met rust laat, het makkelijker wordt om een woning te vinden, om te ondernemen, ... zonder migratie kan de belasting sowieo al met 50% omlaag tov nu.
Nee hoor, dit zijn gewoon keiharde feitenquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, je bent dus gewoon aan het trollen. Dat zat er in.
En waar heb je die vandaan gehaald?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zijn gewoon keiharde feiten
quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het gevolg is dat de belastingen naar beneden kunnen, de overheid ons weer met rust laat, het makkelijker wordt om een woning te vinden, om te ondernemen, ... zonder migratie kan de belasting sowieo al met 50% omlaag tov nu.
Volgens mij heb ik dit verhaal gisteren horen vertellen door die muts van de FVD tijdens haar optreden....nou dan weet je al dat het onzin isquote:
If you say soquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is de stijl die hij altijd hanteerde. En dat maakt hem inderdaad per definitie ongeschikt.
Ik heb geprobeerd er naar te luisteren, maar dat was lastig. Ze zal het wel een stuk beter doen dan Baudet bij de achterban. Het klinkt zo op het eerste gehoor plausibel, zonder alle neerbuigende mimiek.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:12 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit verhaal gisteren horen vertellen door die muts van de FVD tijdens haar optreden....nou dan weet je al dat het onzin is
Ik denk oprecht dat je het (onbewuste) seksisme onder de FvD achterban enorm onderschat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd er naar te luisteren, maar dat was lastig. Ze zal het wel een stuk beter doen dan Baudet bij de achterban. Het klinkt zo op het eerste gehoor plausibel, zonder alle neerbuigende mimiek.
Dat zou inderdaad goed kunnen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je het (onbewuste) seksisme onder de FvD achterban enorm onderschat.
Nadeel is dat ze dan toch allemaal naar de PVV of JA21 rennen, dus he .. potato potatoquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad goed kunnen.
Dit ja. Ik weet niet in hoeverre het gebrek aan een andere Andrew Tate-partij ervoor zorgt dat de extreemrechtse mafklapperij toch maar FvD stemt of dat ze dan maar thuisblijven, maar zetelwinst zit er niet in met een vrouw op nummer 1.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je het (onbewuste) seksisme onder de FvD achterban enorm onderschat.
Dat weet ik wel zeker. Het zijn de pratende slechtzittende pakken die dingen als "sperma emmer" roepen die idolaat zijn van fvd en vooral baudet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Denk dat dat Yesilgoz ook parten heeft gespeeld de vorige verkiezingen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe dit zich op de lange termijn ontwikkeld, tijdperk Wilders gaat namelijk langzaam maar zeker richting een einde toe dus dan is het de vraag of de PVV nog een doorstart gaat maken. En stel deze wetgeving wordt de komende kabinetsperiode ingevoerd dan loopt dat redelijk gelijk op. Nou denk ik dat Wilders de partij gewoon laat imploderen, denk dat hij zoiets heeft van ‘ik bén de PVV en je richt maar lekker zelf een partij op’.quote:
Als het écht moet, dan komt er waarschijnlijk zoiets als de SGP deed toen ze geen vrouwen meer mochten uitsluiten: een cosmetische ingreep waardoor er formeel aan de regels voldaan wordt, maar wat in praktijk nauwelijks iets voorstelt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:25 schreef vPlien het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe dit zich op de lange termijn ontwikkeld, tijdperk Wilders gaat namelijk langzaam maar zeker richting een einde toe dus dan is het de vraag of de PVV nog een doorstart gaat maken. En stel deze wetgeving wordt de komende kabinetsperiode ingevoerd dan loopt dat redelijk gelijk op. Nou denk ik dat Wilders de partij gewoon laat imploderen, denk dat hij zoiets heeft van ‘ik bén de PVV en je richt maar lekker zelf een partij op’.
Ik denk dat dit serieus geen slechte alternatief is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je zegt 10 stemmen, maar misschien is het helemaal geen slecht idee om mensen op 2 partijen te laten stemmen.
Ik denk dat deze corpsbaltypes van Vindicat en Minerva niet zozeer FvD als hun politieke voorkeur hebben. Meer JA21 of VVD.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Het zijn de pratende slechtzittende pakken die dingen als "sperma emmer" roepen die idolaat zijn van fvd en vooral baudet.
Ligt eek beetje aan de smaak. Het zijn vergelijkbare persona'squote:Op vrijdag 19 september 2025 17:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik denk dat deze corpsbaltypes van Vindicat en Minerva niet zozeer FvD als hun politieke voorkeur hebben. Meer JA21 of VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |