Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ohh. Alsof je niks kan na twee hamburgersquote:Op donderdag 18 september 2025 20:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Direct sporten na het eten is ongezond, heb ik altijd geleerd.
Zij moet met dat uitbuiken.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohh. Alsof je niks kan na twee hamburgers
Er is volgens mij echt deze maand een groep die niet met elkaar overweg kan. Demi is wel heel erg sfeer verpestend en roept Geert er constant bij. Geert je moet het voor ons opnemen, Geeheerrt Marlene zeurt tegen mij. Brr...quote:Op donderdag 18 september 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is Malene wel eens vrolijk en content?
"Geert je moet voor me afwassen"quote:Op donderdag 18 september 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is volgens mij echt deze maand een groep die niet met elkaar overweg kan. Demi is wel heel erg sfeer verpestend en roept Geert er constant bij. Geert je moet het voor ons opnemen, Geeheerrt Marlene zeurt tegen mij. Brr...
Misschien dat de febo psycholoog gaat ingrijpenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Mag ze er aub uit????? please please
opvallend.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:25 schreef Soury het volgende:
Beter dat haar van Marco ipv dat tegenwind plakhaar. Ziet er gelijk leuk uit.
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar zijn toch wel pilletjes voor?
Geert is net zo erg, manipulatieve sociopaatquote:Op donderdag 18 september 2025 20:29 schreef Dutch_view het volgende:
Demi is gewoon een vies jankwijf. Geert dump dat gestoorde mens!
Het is niet eens leuk meer. En het wordt uitgezonden alsof het de normaalste zaak is. Lekker voorbeeld zo op tv zeg.quote:
nu was alleen maar gezeikquote:Op donderdag 18 september 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ooit hadden we nog wel eens spelletjes in de Bondgenoten.
ze heeft gespaardquote:Op donderdag 18 september 2025 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja... was het temperament van Fatima vergeten
Nou wel heerlijk irritainment kijk plezier hoor.quote:
Daar hou ik niet van, daar hou ik niet van, daar hou ik niet van enz........quote:Op donderdag 18 september 2025 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja... was het temperament van Fatima vergeten
Ja boeie, moeten ze dan een nieuwe kopen ofzoquote:Op donderdag 18 september 2025 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Pingpongtafel stond trouwens nog in de berging uit EJVJL. 1 op 1 dezelfde tafel, dus moet het om hetzelfde exemplaar gaan. Erik zal het een leuk weerzien gevonden hebben met de oude tafel waar hij menig uur heeft staan pingpongen met JW en Jeff ook zijn kunstje nog op deed.
Was reeds geconstateerdquote:Op donderdag 18 september 2025 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Nee natuurlijk niet, was gewoon een constatering.
Lol, je snapt er ook niks van he. Leer begrijpend lezen. Blijf me verbazen hoe sommigen in dit topic soms denken en interpreten. Prioriteiten van sommigen liggen hier soms echt héél vreemd. Kutgedrag goedpraten en normaal gedrag willen afstraffen. Lijkt wel !koF ipv Fok! soms, wereld op z’n kopquote:Op donderdag 18 september 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als je bewust gaat spoileren en dan ook nog eens achteraf gaat doen alsof je niks fouts hebt gedaan, blijf dan maar inderdaad weg uit dit topic.
Roma is momenteel echt niet het grootste probleemquote:Op donderdag 18 september 2025 22:09 schreef KinKiJan het volgende:
De hamvraag van vandaag; gaat Roma al richting de exit, of staat ze inmiddels al ingeschreven in Lelystad....
Heel die groep was 2 maanden terug al niet veel, niks nieuws erbij in de tussentijd, dus voor mij welquote:Op donderdag 18 september 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roma is momenteel echt niet het grootste probleem
Ping pong, daarvoor hoef je amper van je plek af te komen, gewoon je arm van links naar rechts bewegen en tegen het balletje slaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohh. Alsof je niks kan na twee hamburgers
Bedankt weer.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 3,8 Marktaandeel: 15,7 Kijkcijfer: 634.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 14
Het nadert de kijkcijfers van GTST nu zelfs in de totale eindcijfers.![]()
Ook gisteren is er veel lineair gekeken, 582.000 kijkers maar liefst.
Vanavond 500ste aflevering! En volgende maand bestaat dit showtje al weer 2 jaar.
En de Doordenker heeft het doorgedacht, dat er meer is tussen Hemel&Aaarde dan PingPongen..quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ping pong, daarvoor hoef je amper van je plek af te komen, gewoon je arm van links naar rechts bewegen en tegen het balletje slaan.
Dat snap ik ook niet waarom LLDL daar nog staat met echt de laagste cijfers ooit gemeten. Dat hebben ze eigenhandig de vernieling in gebracht. Ik kijk er nog dagelijks naar op Videoland, en misschien dat hier de kijkcijfers wel goed zijn. Lineair stelt het niets meer voor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedankt weer.
En dat zal nog wel even naar een 3e jaar gaan, afgaande op de kijkcijfers.
Jammer dat ze vooraf DBG voor die Telegraaf-programma en een reclameblok van een halfuur (Prijzenjacht) hebben gekozen.
En nu ligt "Lang Leve de Liefde" in een verdomhoekje op NET5.
slecht krijgt een nieuwe definitiequote:Op vrijdag 19 september 2025 14:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, daar is ie dan: het officiele nummer van Robert en Daantje![]()
Bekijk deze YouTube-video
Past wel in het rijtje ja !quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht krijgt een nieuwe definitie
gemiste kans van Robertquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Past wel in het rijtje ja !Wat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Haha inderdaad, duetje met eh... hoe heet ie ook al we.... Leniequote:
net zo'n blaaskaakquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad, duetje met eh... hoe heet ie ook al we.... Lenie
3/4 arnhem leegquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zonder die Tokkie is Arnhem best okay
Kleindochter woont er, de rest is niet belangrijkquote:
Wie is die plofkop?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht krijgt een nieuwe definitie
ik of hij?quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nabetaling bij Johny ophalen?
Klopt, heb er zelf ook een tijdje met plezier gewoondquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zonder die Tokkie is Arnhem best okay
Nimmaquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, heb er zelf ook een tijdje met plezier gewoond
(Allen de Nijmegenaar in mij laat zich niet tegen houden om er af en toe eens plagerig over te doen)
ai ai aiquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, heb er zelf ook een tijdje met plezier gewoond
(Allen de Nijmegenaar in mij laat zich niet tegen houden om er af en toe eens plagerig over te doen)
Euhquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, daar is ie dan: het officiele nummer van Robert en Daantje![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het is ook echt serieus dusquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:02 schreef spapaars het volgende:
Robert klinkt als een Mongoolse keelzang.
[ afbeelding ]
Zul je zien dat ze met de helft van de tafel omhoog, tegen zichzelf moeten spelen. En dàt hebben ze NIET geoefend.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de Doordenker heeft het doorgedacht, dat er meer is tussen Hemel&Aaarde dan PingPongen..
[ afbeelding ]
Hij denkt dat die serieus genomen wordtquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:26 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Het is ook echt serieus dus
owww en ik denken dat de nadruk lag op genomenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij denkt dat die serieus genomen wordtmet de nadruk op "denkt"
Challas.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lol, je snapt er ook niks van he. Leer begrijpend lezen. Blijf me verbazen hoe sommigen in dit topic soms denken en interpreten. Prioriteiten van sommigen liggen hier soms echt héél vreemd. Kutgedrag goedpraten en normaal gedrag willen afstraffen. Lijkt wel !koF ipv Fok! soms, wereld op z’n kopMaar goed, ik ben weer lekker gone want er is altijd raar gedoe hier
Dat mag die hopenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww en ik denken dat de nadruk lag op genomen
hij leek zowaar een heeeeel klein beetje emoquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
En Erik doet het Supergoed.. Aldus Thuis
Iederéén doet het ineens Supergoed..![]()
[ afbeelding ]
Sjah, en gisteren boeide zijn ouders nog geen moer...quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij leek zowaar een heeeeel klein beetje emo
Helaas, ze gaan alweer doorquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Blijkbaar was deze emotour even nodig om de irrietatiefactoren te temmen..
verplicht hequote:Op vrijdag 19 september 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
zelfs tijdens het eten zoenen, mens is niet goed
Ze piepte alsnog...quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
verplicht he
want anders gaat ze weer piepen
we weten niet hoeveel tijd er tussen zitquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:42 schreef chufi het volgende:
Gelijk snacken na een hele pizza ... kanen
is ze goed in jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
nou
dan stook je anderen ook nog even op![]()
geweldig gezellig
Was ook wel een rare timing om te foezelen onder de lakens.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:50 schreef Soury het volgende:
Als ik op een feestje in mijn bed ga liggen vreten de rest ook gewoon door.
Slipper lag voor de deur.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ook wel een rare timing om te foezelen onder de lakens.
Allemaal de schuld van Demiquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ook wel een rare timing om te foezelen onder de lakens.
er is er altijd 1quote:
ja datquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Omg, Faat. Eerst El Che neuken en nu Fabio. Jaloers op Roma ofzo?![]()
Daar is geen hard (letterlijk) bewijs voor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Faabio speelt ook knap het "Ohhjee weet iedereen al dat ik geneukt heb"
De suggestie dat het mogelijk gebeurd is is al genoeg om zijn eggootje ter boostenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar is geen hard (letterlijk) bewijs voor.
De tijd dat het duidelijk zichtbaar was in realities ligt al ver achter ons.
Het is gewoon vergelijkbaar met een gevangenis waar ook normen en waarden vervagen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De suggestie dat het mogelijk gebeurd is is al genoeg om zijn eggootje ter boosten
sommige dingen hoef ik ook niet echt te zienquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar is geen hard (letterlijk) bewijs voor.
De tijd dat het duidelijk zichtbaar was in realities ligt al ver achter ons.
Nee, maar er was wel hard bewijs dat het echt was.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige dingen hoef ik ook niet echt te zien
ow daar twijfel ik niet overquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel hard bewijs dat het echt was.
Nu heb ik heel veel twijfels of het echt is, of gespeeld.
Dat ze allemaal als alcoholisten weer de buitenwereld ingaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet dus veel vaker, en meer drank in daar
Die zat er bij als een muurbloempje die droog staatquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:25 schreef Cirilico het volgende:
Anne heeft net als Floris ook al de tranen in de ogen.
ze huilen allemaal als ze verliezenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar hij is wel af en hij is wel aan het huilen.
Hij zal in de Knock-outs wel Floorisvragen krijgen..quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:27 schreef spapaars het volgende:
Die Floris.
mocht zijn eigen bondje samenstellen, en zie nu.
Allemaal sneeuwvlokjesquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze huilen allemaal als ze verliezen
de man die opzoek was naar 25 jaar jongere meisjesquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
LOL Erik.
Val niet op jonge jongens Fatima!
Terwijl hij jaagt op twintigers.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
eric![]()
![]()
je moet echt een beetje volwassen worden tegen Fatima
Die zou toch met behulp van de FEBO wel bovenaan komenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
En de Score na pingpongen... Team Foor Nix![]()
[ afbeelding ]
Eindspel: hij weet alles binnen een marge van 2% en hij gaat door naar de finale.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zou toch met behulp van de FEBO wel bovenaan komen
De spelregels worden hier net zo verbogen als het volgens een paar de FEBO doet, is niet tegenop te lullenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eindspel: hij weet alles binnen een marge van 2% en hij gaat door naar de finale.
Dan is hij oncontroleerbaar goed.
Die FloorLul zit alles bijelkaar al bijna een jaar daar, Febo weet precies wat Floor voor vragen nodig heeft voor die knock-outsquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eindspel: hij weet alles binnen een marge van 2% en hij gaat door naar de finale.
Dan is hij oncontroleerbaar goed.
Juistquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die FloorLul zit alles bijelkaar al bijna een jaar daar, Febo weet precies wat Floor voor vragen nodig heeft voor die knock-outs
Voor een man is het andersquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Zal coach Erik het woord hypocriet ook kennen?
Niemand komt aan mijn pizza!! Ze schuift weer veel naar binnen.. letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:34 schreef freaky40 het volgende:
Fatima begint na haar rentree in de loods weer aardig chubby te worden in omvang trouwens viel me op gisteren.
die laatste is weer zwangerquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:22 schreef pingu66 het volgende:
Het wordt tijd voor een beetje reuring in de tent: een Eunice, Esther of exploderende Mexx😉.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |