Wie is die plofkop?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht krijgt een nieuwe definitie
ik of hij?quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nabetaling bij Johny ophalen?
Klopt, heb er zelf ook een tijdje met plezier gewoondquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zonder die Tokkie is Arnhem best okay
Nimmaquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, heb er zelf ook een tijdje met plezier gewoond
(Allen de Nijmegenaar in mij laat zich niet tegen houden om er af en toe eens plagerig over te doen)
ai ai aiquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, heb er zelf ook een tijdje met plezier gewoond
(Allen de Nijmegenaar in mij laat zich niet tegen houden om er af en toe eens plagerig over te doen)
Euhquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, daar is ie dan: het officiele nummer van Robert en Daantje![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het is ook echt serieus dusquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:02 schreef spapaars het volgende:
Robert klinkt als een Mongoolse keelzang.
[ afbeelding ]
Zul je zien dat ze met de helft van de tafel omhoog, tegen zichzelf moeten spelen. En dàt hebben ze NIET geoefend.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de Doordenker heeft het doorgedacht, dat er meer is tussen Hemel&Aaarde dan PingPongen..
[ afbeelding ]
Hij denkt dat die serieus genomen wordtquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:26 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Het is ook echt serieus dus
owww en ik denken dat de nadruk lag op genomenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij denkt dat die serieus genomen wordtmet de nadruk op "denkt"
Challas.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lol, je snapt er ook niks van he. Leer begrijpend lezen. Blijf me verbazen hoe sommigen in dit topic soms denken en interpreten. Prioriteiten van sommigen liggen hier soms echt héél vreemd. Kutgedrag goedpraten en normaal gedrag willen afstraffen. Lijkt wel !koF ipv Fok! soms, wereld op z’n kopMaar goed, ik ben weer lekker gone want er is altijd raar gedoe hier
Dat mag die hopenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww en ik denken dat de nadruk lag op genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |