hij leek zowaar een heeeeel klein beetje emoquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
En Erik doet het Supergoed.. Aldus Thuis
Iederéén doet het ineens Supergoed..![]()
[ afbeelding ]
Sjah, en gisteren boeide zijn ouders nog geen moer...quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij leek zowaar een heeeeel klein beetje emo
Helaas, ze gaan alweer doorquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Blijkbaar was deze emotour even nodig om de irrietatiefactoren te temmen..
verplicht hequote:Op vrijdag 19 september 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
zelfs tijdens het eten zoenen, mens is niet goed
Ze piepte alsnog...quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
verplicht he
want anders gaat ze weer piepen
we weten niet hoeveel tijd er tussen zitquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:42 schreef chufi het volgende:
Gelijk snacken na een hele pizza ... kanen
is ze goed in jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
nou
dan stook je anderen ook nog even op![]()
geweldig gezellig
Was ook wel een rare timing om te foezelen onder de lakens.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:50 schreef Soury het volgende:
Als ik op een feestje in mijn bed ga liggen vreten de rest ook gewoon door.
Slipper lag voor de deur.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ook wel een rare timing om te foezelen onder de lakens.
Allemaal de schuld van Demiquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ook wel een rare timing om te foezelen onder de lakens.
er is er altijd 1quote:
ja datquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Omg, Faat. Eerst El Che neuken en nu Fabio. Jaloers op Roma ofzo?![]()
Daar is geen hard (letterlijk) bewijs voor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Faabio speelt ook knap het "Ohhjee weet iedereen al dat ik geneukt heb"
De suggestie dat het mogelijk gebeurd is is al genoeg om zijn eggootje ter boostenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar is geen hard (letterlijk) bewijs voor.
De tijd dat het duidelijk zichtbaar was in realities ligt al ver achter ons.
Het is gewoon vergelijkbaar met een gevangenis waar ook normen en waarden vervagen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De suggestie dat het mogelijk gebeurd is is al genoeg om zijn eggootje ter boosten
sommige dingen hoef ik ook niet echt te zienquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar is geen hard (letterlijk) bewijs voor.
De tijd dat het duidelijk zichtbaar was in realities ligt al ver achter ons.
Nee, maar er was wel hard bewijs dat het echt was.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige dingen hoef ik ook niet echt te zien
ow daar twijfel ik niet overquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel hard bewijs dat het echt was.
Nu heb ik heel veel twijfels of het echt is, of gespeeld.
Dat ze allemaal als alcoholisten weer de buitenwereld ingaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet dus veel vaker, en meer drank in daar
die deed niks misquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |