Nou, dat was een topaflevering die 500ste, en volgende maand nog meer feest, bier en tieten want 2 jarig bestaan van dit showgrammaatje! Fatima zou zo door de casting van De Gouden Kooi gekomen zijn en Julia ook met die slabekken van ze. Kon er geen touw aan vastknopen waar het om ging; om snacks maar de verwijten over en weer, dat valt niet te ondertitelen blijkbaar, en dat doen ze dan ook niet bij de FEBO. Maar ik denk dat dit voor de kijker ook niet na te lezen valt want dat gaat zo snel!
Lekker dat die Fleuris met zijn bondje door de mand viel, lekker weer met beide poten op de Lelystadse klei. Hopelijk vertrekt hij deze cyclus zonder 60.000 euro...Hij gaat maar lekker op de zak van Senna leven, als dat geld inmiddels al niet op is.
Erik, onze Witte Chinees doet het nog 1x voor hoe je moet tafeltennissen. Jammer dat het net te weinig was voor die 250 punten.
Die Fabio en Fatima ook, nu doet ze hetzelfde als met El Che en Roma heeft weer het nakijken. Ik vraag me af of er veel gebeurd is, beetje viezelevozen maar keiharde nooksex hebben wij als kijker in ieder geval niets van gezien. Stukje duiding had tijdens de montage wel mogen overleven, laten wel elkaar geen mietje noemen FEBO!
Erik gaat het kader van zijn 'coach' in wording even haarfijn uitleggen aan Fatima hoe de wereld in elkaar zit. Met andere woorden, hij had graag in de plaats van Fabio aangerand willen worden door haar...

Maandag de ontknoping of Fatima de subtiele hint hierin mee krijgt