Ze is de laatste tijd veel emotioneler...quote:Op maandag 22 september 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
is ze soms zwanger ofzo
dat kattengejank
Last van een tikkende kl*tquote:Op maandag 22 september 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
is ze soms zwanger ofzo
dat kattengejank
Die laatste zin kan weggelaten wordenquote:Op maandag 22 september 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
Fabio is een klootzak
omdat hij met 2 vrouwen wat heeft gedaan
Volgens Erik wel.quote:
Juliaquote:
Maar niets tegen Roma hoor, dat was gewoon toeval.quote:Op maandag 22 september 2025 19:38 schreef DilanoNirvana het volgende:
Fatima heeft gewoon haar behoeftes en met drank op doet ze dat gewoon.
Joe, Alex, de Tonner en de Looser 4 stuks ?quote:Op maandag 22 september 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia
Peter
Geert(?) wat ik net hoorde?
er is er al 1 weg
winnaar
en ?
Marlene?quote:Op maandag 22 september 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia
Peter
Geert(?) wat ik net hoorde?
er is er al 1 weg
winnaar
en ?
quote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat doet die griet vervelend
Sorry dat ik hier benquote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat doet die griet vervelend
Demi zwelgt wel in de slachtofferrol, het komt van 2 kantenquote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
Manipulator en wanna be pooier bespeeld weer schaamteloos.
Dit is een vies spelletje hoor. Kunnen ze niet ingrijpen nu bij die feboquote:Op maandag 22 september 2025 19:43 schreef StephanL het volgende:
Oh eerst is het genoeg, nu kruipt die weer tegen haar aan
Kleine ruimte en met te veel mensen per m², en je nergens ff terug kan trekken.quote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef schetterklep het volgende:
Sorry dat ik er benWat een zelfmedelijden zeg. Ze was zelf degene die had moeten zeggen bekijk het maar. Wat een toxicity
En Miep mag ff op schoot om getroost te worden door pappiequote:Op maandag 22 september 2025 19:43 schreef StephanL het volgende:
Oh eerst is het genoeg, nu kruipt die weer tegen haar aan
ja het ligt aan de mannen daarquote:Op maandag 22 september 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
we hebben gezoend
ennnnnn
de rest Fatima
oww is niet erggg zegt Roma
wel van Fabio
niet van Fatima![]()
Geert durft er geen einde aan te makenquote:Op maandag 22 september 2025 19:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dit is een vies spelletje hoor. Kunnen ze niet ingrijpen nu bij die febo
dat dusquote:Op maandag 22 september 2025 19:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geert durft er geen einde aan te maken
Die staat op straat.quote:Op maandag 22 september 2025 19:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geert durft er geen einde aan te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |