Kan mij die aankondiging ook herinneren, programma met Rutger en ik dacht Kieft?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doet mee aan een of ander tv-programma geloof ik om nog 1x topfit te worden.
quote:In het programma gaan oud-voetballers Wesley Sneijder, Wim Kieft en Royston Drenthe terug naar de trainingsregimes van hun hoogtijdagen.
Wesley Sneijder, Wim Kieft en Royston Drenthe gaan de strijd aan met zichzelf en de kilo’s in nieuwe Powned-serie ‘Nog Eén Keer Fit’quote:Op woensdag 17 september 2025 20:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan mij die aankondiging ook herinneren, programma met Rutger en ik dacht Kieft?
Al doet die even niet meer mee.
Vind je het nou niet een beetje vroeg in het seizoen om hier nu al over te klagenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Wanneer gaat Kroes tegen Heitinga zeggen dat spelers die waarde vertegenwoordigen toch echt (meer) moeten spelen? Er zit nu 64 miljoen op de bank (Moro, Gloukh, Dolberg en Sutalo) die zo alleen maar minder waard worden.
Nope, want er is een patroon zichtbaar.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je het nou niet een beetje vroeg in het seizoen om hier nu al over te klagengeef het ff
Maar je noemt bijvoorbeeld een Dolberg. Die is er net een week bij joh. Moro heeft al paar keer gespeeld. Sutalo kwam terug van een blessure. Gloukh krijgt echt zijn kans nog welquote:Op woensdag 17 september 2025 21:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nope, want er is een patroon zichtbaar.
Gloukh moest ook even acclimatiseren in Salzburg. Schijnt dat hij nog niet verveeld is met zijn wandelingen over de wallen. Geef het ff tijd.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je noemt bijvoorbeeld een Dolberg. Die is er net een week bij joh. Moro heeft al paar keer gespeeld. Sutalo kwam terug van een blessure. Gloukh krijgt echt zijn kans nog wel
Opmerkelijk dat ze altijd wel kunnen rennen in de Champions League.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze doen wel hun stinkende best.
Champions League tegen de verliezend finalist. Al blijft het voetballend heel armoedig.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat ze altijd wel kunnen rennen in de Champions League.
Als ze nou ook eens wat meer hun best deden in de competitie.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Champions League tegen de verliezend finalist. Al blijft het voetballend heel armoedig.
Liever geen tweede NAC .quote:Op woensdag 17 september 2025 21:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ze nou ook eens wat meer hun best deden in de competitie.
Mot je uit het duel blijven is de oude wijsheid van Frank.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:37 schreef papert het volgende:
[..]
Baas redt het fysiek ook niet tegen Thuram. Is verdedigend constant aan het compenseren.
quote:
Dat gaat hij zeggen ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon gaat het gooien op ''Ja maar voor de 0-1 kregen wij ook een gigantische kans en dan wordt het toch een andere wedstrijd''
Nee joh, laten amper wat zien.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:43 schreef GwaiLow het volgende:
Tja het is gewoon te goed wat Inter laat zien
Ik geloof nooit dat domme Sjon zo'n zin kan uiten zonder in een extreme woordenbrei te verdrinkenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon gaat het gooien op ''Ja maar voor de 0-1 kregen wij ook een gigantische kans en dan wordt het toch een andere wedstrijd''
Dat zie je niet veel meer neequote:Op woensdag 17 september 2025 21:43 schreef franklop het volgende:
Worden er geen spelers meer bij een paal gezet bij corners?
De beroerte zie je al in de ogen .quote:Op woensdag 17 september 2025 21:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat domme Sjon zo'n zin kan uiten zonder in een extreme woordenbrei te verdrinken
Buiten de veel niet aankomende passes had ik het ook erger verwacht jaquote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:46 schreef Wertha het volgende:
Fijn dat onze staf er compleet verslagen bij zit na één tegentreffer. Dat geeft de burger moed.
De rondo voor de ossenworst is ook niet alles meer.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
Dat in 1x doorspelen gaat echt elke keer fout. Dat is gewoon basistechniek… trainen ze daar niet meer op?
Qua strijd en inzet niets te klagen. Qua veldspel doen we weinig. Verder helpt het dat het bij Inter ook niet loopt. Dan lijkt het spel zonder bal al snel behoorlijk.quote:
Lekker een compleet nieuwe opstelling uitproberen tegen Interquote:Op woensdag 17 september 2025 21:47 schreef Wotte het volgende:
Persoonlijk had ik Ollie linksback gezet en met drie achterop spelen.
Iedere lul snapt dat je in eerste instantie 532/352 of een variant daarop moet spelen met deze selectie.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Lekker een compleet nieuwe opstelling uitproberen tegen Inter
Of misschien gewoon je aankopen opstellen die gezamenlijk 40 miljoen hebben gekostquote:Op woensdag 17 september 2025 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Iedere lul snapt dat je in eerste instantie 532/352 of een variant daarop moet spelen met deze selectie.
Vooral een beetje onzichtbaar toch? Wat in zijn geval niet slecht is.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:57 schreef Black-Death het volgende:
Wijndal is niet slecht vandaag.
Paar goeie verdedigende acties tov Dumfries.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef papert het volgende:
[..]
Vooral een beetje onzichtbaar toch? Wat in zijn geval niet slecht is.
Omdat hij het gras opvreet. Nu de lucht nog.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom dekt kutje Klaassen de beste kopper Thuram?
Spelers sparen voor zondag.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:08 schreef LethalNinja het volgende:
Sjon doet niks, heeft geen flauw idee..
“We zijn niet minder, Inter had een gelukje met die corner, daarvoor hadden wij op 1-0 moeten komen. Ja jongens, KOM OP!!!!”quote:Op woensdag 17 september 2025 22:11 schreef The-BFG het volgende:
Wat spookt Sjon allemaal uit in de rust, stort gewoon helemaal in.
Helemaal suf lullen met slap gezever. Wazige onsamenhangende instructies waar de spelers niets mee kunnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:11 schreef The-BFG het volgende:
Ik zit heel moeilijk te kijken om te bedenken wie er boven de 1,70 is.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:14 schreef papert het volgende:
De beste verdedigende kopper zit overigens op de bank.
Spugen in de handjes en je best doen en daarna een onsamenhangende woordenbrei van 14 minutenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:11 schreef The-BFG het volgende:
Het ironische is dat het sterkste aan Slot precies het slechtste is aan Heitinga.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Spugen in de handjes en je best doen en daarna een onsamenhangende woordenbrei van 14 minuten
De rasajacied die het succes is achter Arne Slot
Hohoho tussen de breed staande centrale verdedigers heen en weer schuiven en dan de lange bal richting Weghorst. Is ook opbouwen.quote:
Dolberg brengen in een wanhoopspoging krediet te winnen bij het publiek. Sjon, je middenveld is non-existent op dit moment. Dat los je niet op met een spits.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:19 schreef Black-Death het volgende:
Domme Sjon is eraan herinnerd dat er gewisseld mag worden.
Als je opgelet had zag je dat er ook een middenvelder werd gewisseld..quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dolberg brengen in een wanhoopspoging krediet te winnen bij het publiek. Sjon, je middenveld is non-existent op dit moment. Dat los je niet op met een spits.
Heb ik gezien.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je opgelet had zag je dat er ook een middenvelder werd gewisseld..
Mijn 6 jarige kleuter kijkt nog minder melodramatisch als hij geen lollie krijgt..quote:
Missen ze Henderson?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dolberg brengen in een wanhoopspoging krediet te winnen bij het publiek. Sjon, je middenveld is non-existent op dit moment. Dat los je niet op met een spits.
Dat zou wat geholpen hebben, maar naar mijn mening mis je vooral spelers met het vermogen om er voetballend uit te komen. Er zijn nu geen combinaties op het middenveld, maar ook geen speler die kan indribbelen en daarmee ruimte creëert voor een openingspass op een vleugelspits of opkomende back.quote:
Mooi voor in het werknemersdossier.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat het onderhand wel zal gaan knellen bij Kroes en Beuker dat al die miljoenenaankopen gewoon op de bank blijven zitten
Ja maar Regeer heeft benen he, vergeet dat nietquote:Op woensdag 17 september 2025 22:28 schreef Wotte het volgende:
Het is straks alweer oktober denk dat je onderhand wel kan concluderen dat er weinig ontwikkeling in het spel zit.
Ik zou er conclusies aan verbinden.
Als De Wolf als assistent functioneert naast slot dan zal dat ook wel lukken met Domme Sjon Heitingaquote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ironische is dat het sterkste aan Slot precies het slechtste is aan Heitinga.
Regeer gaat zo de sprinter Dolberg naar voren brengen als kopman van een treintje.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Regeer heeft benen he, vergeet dat niet
Gelukkig heeft hij Ajax-DNAquote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hohoho tussen de breed staande centrale verdedigers heen en weer schuiven en dan de lange bal richting Weghorst. Is ook opbouwen.
Dit was echt bizar. Zelfs de spelers worden dommer door Sjonniequote:Op woensdag 17 september 2025 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon moet nog even bedenken wie links en rechts is.
Het is gewoon om te huilen dat Ajax geen trainer heeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit was echt bizar. Zelfs de spelers worden dommer door Sjonnie
We kunnen nog beter die inktvis van het wk voor de groep zetten.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is gewoon om te huilen dat Ajax geen trainer heeft.
Of een tekkeltje die vanaf de trap balletjes in de mand gooit met zijn snoet.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We kunnen nog beter die inktvis van het wk voor de groep zetten.
MESSIquote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of een tekkeltje die vanaf de trap balletjes in de mand gooit met zijn snoet.
Messi?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of een tekkeltje die vanaf de trap balletjes in de mand gooit met zijn snoet.
Is de Paus katholiek?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef papert het volgende:
Zal Heitinga de zwakste trainer van de eredivisie zijn? Ik denk het wel.
“Uhhh ja, kijk… uiteindelijk gaat het erom dat je de ruimtes goed benut, hè. En dan zie je vandaag dat we, uhhh ja, vooral aan de linkerkant… of nou ja, eigenlijk meer aan de rechterkant, daar kwamen we niet goed door. Uhhh ja, links ging het af en toe wel, maar ook weer niet constant genoeg. Dus dat is iets waar we naar moeten kijken.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon moet nog even bedenken wie links en rechts is.
Ook in de KKD al scheelt het niet veel met gek van Helmond Sport.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef papert het volgende:
Nou Van Persie is ook nog niet bepaald een hoogvliegerquote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef papert het volgende:
Omgelofelijk jaquote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
En weer staat Klaassen op Thuram
Pakt wel 15 punten tot nu toequote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Van Persie is ook nog niet bepaald een hoogvlieger
Een halve penis van de gemiddelde Fokkerquote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het verschil tussen Klaassen en Thurman 13 cm
Dat wel jaquote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pakt wel 15 punten tot nu toe
vPersie zijn hersenen hebben bij vlagen kortsluiting en dan neemt ie bizarre beslissingen, maar verder is het best een prima trainer.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Van Persie is ook nog niet bepaald een hoogvlieger
Ik ging kijken of Heerenveen bovenaan stondquote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pakt wel 15 punten tot nu toe
Die Thuram heeft wel een serieuze lul dan.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het verschil tussen Klaassen en Thurman 13 cm
Edje was top! Die mag vaker starten.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef papert het volgende:
Edvardsen beste man van Ajax. Gelukkig is Berghuis geblesseerd.
Ik moet daar ook nog aan wennen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ging kijken of Heerenveen bovenaan stond
Heb je vaker bij negersquote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Thuram heeft wel een serieuze lul dan.
Wedstrijd viel niet goed, vanaf nu alles winnenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
Sjon staat erbij en kijkt ernaar. Maar individueel coachen heb ik hem nog nooit zien doen.
Nee het ging veel beter in Eindhoven inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef LethalNinja het volgende:
Verspilling van een champions league ticket op deze manier. Jammer dit..
Naja als je wisselt en ze weten vervolgens niet waar ze moeten lopen. Wat zijn we in godsnaam aan het doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik heb het geloof in Heitinga en co ook wel verloren eigenlijk...
Ik hoop dat hij 18 september niet haalt.quote:
Of Klaassen echt een heel erg kleinequote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Thuram heeft wel een serieuze lul dan.
Neequote:
In Eindhoven vieren ze dan Bevrijdingsdagquote:Op woensdag 17 september 2025 22:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij 18 september niet haalt.
Zelfde uiteraard voor psvquote:Op woensdag 17 september 2025 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee het ging veel beter in Eindhoven inderdaad.
Dat is maar één aspect. Sowieso die spelhervattingen in verdedigend opzicht, zijn keuzes qua opstelling door alle nieuwe jongens 0 krediet te geven. Je hebt nu al het gevoel dat ie een flink deel van de spelersgroep kwijt is...quote:Op woensdag 17 september 2025 22:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja als je wisselt en ze weten vervolgens niet waar ze moeten lopen. Wat zijn we in godsnaam aan het doen.
Die hebben wel een coach die van te voren kan aangeven of iemand rechts of links moet staan bij een wissel.quote:
Weltrusten.quote:
Nee daar ben ik ook bang voor. Je zal toch eens goed op je bek moeten gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
De nederlaag vandaag en een kleine nederlaag tegen PSV zullen wel niet genoeg zijn voor een ontslag van Sjon vrees ik.
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef Wertha het volgende:
Klaassen 2x verslagen bij de corner.
Dat had Gloukh niet beter gedaan overigens.
Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik ben het compleet met je eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.
Verder had Ajax natuurlijk de 1-0 moeten maken, maar Godts heeft veel te weinig kwaliteit om voor Ajax te mogen spelen. Het is dat we niets beters hebben.
Tegen een clubje als PEC, met alle respect, scoort hij wel en staat hij allerlei hand gebaartjes te maken, terwijl vandaag de wedstrijd was waarin hij echt mensen de mond kon snoeren. Maar dan zie je dat het maar een heel matig aanvallertje is met een veel te grote waffel.
Goed dat je je verzetje deze week ook weer hebt gehadquote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Uhhh ja, kijk… uiteindelijk gaat het erom dat je de ruimtes goed benut, hè. En dan zie je vandaag dat we, uhhh ja, vooral aan de linkerkant… of nou ja, eigenlijk meer aan de rechterkant, daar kwamen we niet goed door. Uhhh ja, links ging het af en toe wel, maar ook weer niet constant genoeg. Dus dat is iets waar we naar moeten kijken.
Ik denk wel dat er momenten waren, zoals bij Fitz-Jim, waar je ziet dat we het wel kunnen kantelen naar de andere kant. Alleen ja, dan moet je wel weten wanneer je naar links speelt en wanneer naar rechts. En uhhh daar ontbrak soms de duidelijkheid.
Maar goed, dat is ook een proces, hè. Je moet leren als team, weten wanneer je de linkerkant… of de rechterkant… uhhh ja, benut. Uiteindelijk gaat het erom dat we dat als geheel beter gaan doen. En uhhh het publiek bleef ons steunen, links én rechts van het stadion, dus dat geeft wel vertrouwen.”
Ditquote:Op woensdag 17 september 2025 23:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik ben het compleet met je eens.
Dat weet jij wel . Op dat moment dat Edvardsen en Moro niet weten waar ze moeten lopen omdat het ze niet gezegd is.quote:
Redelijk genant wel ja Vooral als je je spelers die net binnen zijn wel hard aanpakt op één mindere potquote:
Jezus anusquote:Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat weet jij wel . Op dat moment dat Edvardsen en Moro niet weten waar ze moeten lopen omdat het ze niet gezegd is.
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot aan de 0-1 was het aardig. Voetballend beter dan vorig jaar. Alleen jammer dat je dan verder geen creativiteit hebt op het middenveld en bij hoekschoppen kinderlijk naïef verdedigt.
En als Inter het dan op slot gooit gebeurt er helemaal niets bij Ajax en bij de staf. Tja.
Voetballen zou ik het niet willen noemen , eerder op inzet en energie net overeind proberen te blijven . Voetballend gezien sloeg het nergens op.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.
Woord voor woord letterlijk, respect.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Stukje clownworld.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef LethalNinja het volgende:
Verspilling van een champions league ticket op deze manier. Jammer dit..
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
De nederlaag vandaag en een kleine nederlaag tegen PSV zullen wel niet genoeg zijn voor een ontslag van Sjon vrees ik.
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.
Tja, als ze enige zelfreflectie hadden dan hadden ze gezegd “ Dat we niet gruwelijk hard in de poeperd zijn genomen is echt al pure winst”. Maar dat uitspreken wordt ook weer niet echt gewaardeerd.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
Klopt, maar zelfs op de gebruikelijke Italiaanse 70% had ik een walk over met minimaal 3-4 doelpunten verwacht.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je altijd laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.
Dus eigenlijk zeg je dat het einde verhaal is voor dat droevige patsertje?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.
Domme sjon……..quote:Heitinga is echt veel slechter.
Is nog dommer dan we dachten.quote:John Heitinga erkent dat hij en zijn technische staf een fout hebben gemaakt in de tweede helft van Ajax – Inter (0-2). De trainer van de Amsterdammers bracht Raúl Moro in, maar de Spanjaard wist niet of hij op de rechter- of linkerflank moest spelen. “Dat kan gebeuren, toch?”, aldus Heitinga in gesprek met Ziggo Sport
Mika Kotsquote:Op woensdag 17 september 2025 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.
Verder had Ajax natuurlijk de 1-0 moeten maken, maar Godts heeft veel te weinig kwaliteit om voor Ajax te mogen spelen. Het is dat we niets beters hebben.
Tegen een clubje als PEC, met alle respect, scoort hij wel en staat hij allerlei hand gebaartjes te maken, terwijl vandaag de wedstrijd was waarin hij echt mensen de mond kon snoeren. Maar dan zie je dat het maar een heel matig aanvallertje is met een veel te grote waffel.
Deze jongen hadden ze nooit aan moeten nemen. Het is vanaf dag 1 uitstel van executie om hem te moeten ontslaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat het einde verhaal is voor dat droevige patsertje?
Ja, daarom stoppen met spelers ophemelen na Een leuke wedstrijd in de Mickey mouse competitiequote:Op donderdag 18 september 2025 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mika Kots
Als hij die bal in schiet pak je misschien wel 1 of 3 punten. Zo belangrijk, maar heeft alles te maken met kwaliteit
Het grappige is, onder slot zou Moro 100% zeker weten of z’n linker- of z’n rechterveter bij het strikken boven moet worden gelegd. Z’n assistentje, waarvan bij de aanstelling nadrukkelijk werd verwezen naar zijn leertijd onder Slot, stuurt zo’n kerel zonder enige aanwijzing waar hij zelfs maar moet staan het veld in, en zegt dan doodleuk “moet kunnen”.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Domme sjon……..
[..]
Is nog dommer dan we dachten.
Perfecte eerste tegenstander voor ajax in de Champions League om Sjon nog even op zijn plek te houdenquote:Op woensdag 17 september 2025 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.
quote:Op donderdag 18 september 2025 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mika Kots
Als hij die bal in schiet pak je misschien wel 1 of 3 punten.
Wil je alsjeblieft meer respect opbrengen voor de rasajacied die het succes achter slot bij Liverpool is?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het grappige is, onder slot zou Moro 100% zeker weten of z’n linker- of z’n rechterveter bij het strikken boven moet worden gelegd. Z’n assistentje, waarvan bij de aanstelling nadrukkelijk werd verwezen naar zijn leertijd onder Slot, stuurt zo’n kerel zonder enige aanwijzing waar hij zelfs maar moet staan het veld in, en zegt dan doodleuk “moet kunnen”.
Je hebt gelijk, Liverpool is met name kampioen geworden omdat Sjon de pionnetjes zo netjes wist neer te zetten op de training. En dan begin ik nog niet eens over de waterflessen.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft meer respect opbrengen voor de rasajacied die het succes achter slot bij Liverpool is?
Al voordat hij begonnen wasquote:Op donderdag 18 september 2025 01:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat het einde verhaal is voor dat droevige patsertje?
We kunnen er inderdaad weinig aan doen dat de enige visie die ze in Rotterdam-Zuid hebben ontwikkeld, de inzet van buurtvaders in Vogelaarwijken is.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft meer respect opbrengen voor de rasajacied die het succes achter slot bij Liverpool is?
Mwa, volgens mij ben ik niet de meest positieve Ajacied te noemen maar okquote:Op donderdag 18 september 2025 01:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, daarom stoppen met spelers ophemelen na Een leuke wedstrijd in de Mickey mouse competitie
Dat gepijp van sommigen hier hoe goed die islamitische Belg wel niet is na een wedstrijd tegen (het bijzonder matige) Zwolle![]()
En dat bedoel ik al jaren met die Ajax bril,
Om vervolgens door dit soort mensen te worden weggezet als troll.![]()
Wat denk jij van gisteren, vriend?quote:Op donderdag 18 september 2025 07:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
We kunnen er inderdaad weinig aan doen dat de enige visie die ze in Rotterdam-Zuid hebben ontwikkeld, de inzet van buurtvaders in Vogelaarwijken is.
Holy fack. Dit lijkt me genoeg voor een ontslag op staande voet.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Domme sjon……..
[..]
Is nog dommer dan we dachten.
Dat Sjonnie volgens mij te licht isquote:Op donderdag 18 september 2025 07:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat denk jij van gisteren, vriend?
Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 07:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat Sjonnie volgens mij te licht is
Is het hier een wk understatements maken?quote:Op donderdag 18 september 2025 07:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ik
Ten Hag moet nog wachten totdat zijn oprotpremie is opgesoupeerd.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
Het zal sowieso te laat zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
Beter laat dan later.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het zal sowieso te laat zijn
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetballend beter dan vorig jaar.
Lekker foeballuhquote:Op donderdag 18 september 2025 08:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.
(lol)quote:The Black Cats zouden namelijk alle moeite van de wereld hebben om Brobbey wedstrijdfit te krijgen, en intern zou men zich zelfs al afvragen of dit überhaupt mogelijk is. De spits deed dus maar een minuutje of vijftien mee aan de kant van Sunderland en het was de bedoeling dat hij energie in het elftal zou brengen, maar het tegenovergestelde was waar, klinkt het. Hij zette juist helemaal geen druk en leek ‘fysiek niet in orde te zijn’.
Bij de promovendus had men meer verwacht van hun aankoop van twintig miljoen euro, een transfersom die nog met vijf miljoen euro op kan lopen door middel van bonussen. En de noodklok klinkt dus nu al.
Brobbey brengt negatieve energie in het spelquote:
Ha, ze zijn erin getrapt.quote:
Sunderland kijk eens dom.quote:
Ajax was na die 1-o echt tenenkrommend slecht, maar ja we zeggen het ook op ons niveau. Als telstar die 1e goal maakt....quote:Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).quote:Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder? en dan speelde inter nog op 70%.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder?
Blijkbaar hebben ze genoeg kansen gehad om jou te laten denken dat Ajax mee kon komen, terwijl ze niks te vertellen hadden.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.
De eerste helft was Ajax nauwelijks in de problemen en kregen ze zelfs 1 grote kans, tweede helft was Inter duidelijk beter totdat ze het wel geloofden in minuut 75 ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjonquote:Op donderdag 18 september 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel vreemd dat op basis van gisteren mensen ineens geen vertrouwen meer hebben in Sjon.
Positie doorgeven aan de speler is klaarblijkelijk al teveel gevraagd.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.
@Da_Sandman welquote:Op donderdag 18 september 2025 09:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjon
Kan toch een keer gebeuren???quote:Op donderdag 18 september 2025 09:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Positie doorgeven aan de speler is klaarblijkelijk al teveel gevraagd.![]()
De CL-plaatsing ging natuurlijk ook voornamelijk om het geld wat er aan vast hangt. Sportief waren de verwachtingen er voor dit seizoen toch al niet echt qua CL.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit Ajax heeft niets te zoeken in de CL, dat is wel duidelijk geworden na gisteren. Je had gisteren zelfs nog wel een resultaat kunnen boeken tegen een lamlendig Inter als je niet zo naiëf was geweest bij die corners.
dit vat het wel samen idd.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De CL-plaatsing ging natuurlijk ook voornamelijk om het geld wat er aan vast hangt. Sportief waren de verwachtingen er voor dit seizoen toch al niet echt qua CL.
En nogmaals, met een fatsoenlijke coach kun je nog wel een eind komen maar Heitinga snapt er echt heel weinig van. Daar kom je dan in de eredivisie tot nu toe mee weg omdat je speelt tegen gehandicaptenteams zoals Heracles en PEC, maar als het allemaal iets sneller gaat, haakt dit Ajax af.
Uiteraard, maar waarom na een wedstrijd tegen Inter ineens je vertrouwen opzeggen in Sjon als je het wel had.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjon
Dergelijke uitspraken zijn toch niet serieus te nemenquote:Op donderdag 18 september 2025 10:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit vat het wel samen idd.
Er werd vooraf gezegd opbouw kan wel 5 jaar duren. Gaat nu wat sneller, maar een betere coach gaat helpen. Materiaal zijn we wel wat op vooruit gegaan (wel een kwestie van opstellen)
Een normale selectie zou inderdaad moeten kunnen overwinteren. We hebben bij mijn insziens een redelijk normale selectie (op de backs na al vind ik Gaaei misschien niet veel slechter dan Boilessen)quote:Op donderdag 18 september 2025 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Natuurlijk mag je wel wat verwachtingen hebben van CL. De wedstrijden waarin het moet gebeuren moeten nog komen. Marseille-uit, Galatasaray-thuis, Benfica-thuis, Qarabag-uit, Villarreal-uit en Olympiakos-thuis. Hier en daar moet je gewoon punten pakken hoor.
Inter is gewoon de CL-finalist van vorig jaar ook. Daar win je niet zomaar van, al speel je een half uur leuk mee.
je mag op zijn minst verwachten dat je spelers van dezelfde lengte bij elkaar laat lopen tijdens een corner en niet iemand van 1,78 bij iemand van 1,91.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Natuurlijk mag je wel wat verwachtingen hebben van CL. De wedstrijden waarin het moet gebeuren moeten nog komen. Marseille-uit, Galatasaray-thuis, Benfica-thuis, Qarabag-uit, Villarreal-uit en Olympiakos-thuis. Hier en daar moet je gewoon punten pakken hoor.
Inter is gewoon de CL-finalist van vorig jaar ook. Daar win je niet zomaar van, al speel je een half uur leuk mee.
Ten opzichte van vorig seizoen vind ik de selectie gebalanceerder maar inderdaad dan heb je wel een trainer nodig die kan communiceren met z'n spelers. Het is ongelooflijk dat je op Champions League-niveau een trainer hebt die blijkbaar niet tegen een speler kan zeggen; jij staat rechts.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een normale selectie zou inderdaad moeten kunnen overwinteren. We hebben bij mijn insziens een redelijk normale selectie (op de backs na al vind ik Gaaei misschien niet veel slechter dan Boilessen)
Jammer dat we een trainer hebben die niet eens even kan zeggen op welke flank Moro moet spelen
Itakura 1,88 en Weghorst 1,97.. En dan laat je Klaassen bij iemand van 1,91 staan..quote:Op donderdag 18 september 2025 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ten opzichte van vorig seizoen vind ik de selectie gebalanceerder maar inderdaad dan heb je wel een trainer nodig die kan communiceren met z'n spelers. Het is ongelooflijk dat je op Champions League-niveau een trainer hebt die blijkbaar niet tegen een speler kan zeggen; jij staat rechts.
En dan heb je ook nog assistenten die allerlei tactische aanwijzingen geven en dan is het ook niet gecommuniceerd waar die moet staan. Compleet lachwekkend. Daar gaat er een hoop mis bij de staf.
Klaassen die niet springt bij verdedigende corners zetten tegenover Thuram is ook een opmerkelijke keuze. Je hebt inderdaad te maken met een kleine selectie maar goed. Je kan ook overwegen om iemand bij eerste paal te zetten. Tsja.
quote:Op donderdag 18 september 2025 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ten opzichte van vorig seizoen vind ik de selectie gebalanceerder maar inderdaad dan heb je wel een trainer nodig die kan communiceren met z'n spelers. Het is ongelooflijk dat je op Champions League-niveau een trainer hebt die blijkbaar niet tegen een speler kan zeggen; jij staat rechts.
En dan heb je ook nog assistenten die allerlei tactische aanwijzingen geven en dan is het ook niet gecommuniceerd waar die moet staan. Compleet lachwekkend. Daar gaat er een hoop mis bij de staf.
Klaassen die niet springt bij verdedigende corners zetten tegenover Thuram is ook een opmerkelijke keuze. Je hebt inderdaad te maken met een kleine selectie maar goed. Je kan ook overwegen om iemand bij eerste paal te zetten. Tsja.
Je hoort tegenwoordig steeds vaker dat trainers door een heel HR-plan moeten voordat ze een topfunctie krijgen, en dan vraag ik me af: hoe zijn Johnny en Keizer hier überhaupt doorheen gekomen?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Itakura 1,88 en Weghorst 1,97.. En dan laat je Klaassen bij iemand van 1,91 staan..
0-2 verliezen van Inter is niet het probleem. Weer het totale gebrek aan organisatie is het probleem. Het lijkt helemaal nergens op en de achterlijke antwoorden die John uitkraamt is de kers op de taart.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar het mag geen thema worden van Heitinga. Benieuwd wanneer de eerste journalist in een persconferentie het aanblijven van Heitinga als thema gaat noemen. Aanstaande zondag?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Itakura 1,88 en Weghorst 1,97.. En dan laat je Klaassen bij iemand van 1,91 staan..
En een kwestie van je tegenstander niet analyseren. En als je kleinere spelers hebt, laat dan iemand met een beetje body bij een Thuram staan. Bij de eerste goal werd Klaassen gewoon afgetroefd op lengte én lichaamskracht. Bij die tweede goal staat hij te slapen en laat hij Thuram gewoon bij hem weglopen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Je hoort tegenwoordig steeds vaker dat trainers door een heel HR-plan moeten voordat ze een topfunctie krijgen, en dan vraag ik me af: hoe zijn Johnny en Keizer hier überhaupt doorheen gekomen?
Op Champions League-niveau moet je gewoon kunnen communiceren met je spelers en tactische keuzes duidelijk maken. Alles wat misgaat bij corners, verdedigende taken of positiespel ligt bij de staf, punt. Dit is niet een kwestie van kleine selectie of pech, dit is structureel falen op het hoogste niveau.
Heitinga is een parodie.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef papert het volgende:
[..]
Maar het mag geen thema worden van Heitinga. Benieuwd wanneer de eerste journalist in een persconferentie het aanblijven van Heitinga als thema gaat noemen. Aanstaande zondag?
Ja, precies. Heitinga zegt dat hij Chivu persoonlijk kent en daarom hoog druk wilde zetten… maar gisteren zette Inter helemaal geen hoog druk. Combineer dat met mislukte keuzes bij corners en verdedigende taken, en je ziet gewoon compleet falen van staf en trainer.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
En een kwestie van je tegenstander niet analyseren. En als je kleinere spelers hebt, laat dan iemand met een beetje body bij een Thuram staan. Bij de eerste goal werd Klaassen gewoon afgetroefd op lengte én lichaamskracht. Bij die tweede goal staat hij te slapen en laat hij Thuram gewoon bij hem weglopen.
De beste koppers en langste spelers niet op de beste koppers en langste spelers zetten van de tegenstander is zelfs op amateurbasis een fout te noemen. Mokerdomme Sjon vind het echter allemaal prima, zo lijkt het.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En een kwestie van je tegenstander niet analyseren. En als je kleinere spelers hebt, laat dan iemand met een beetje body bij een Thuram staan. Bij de eerste goal werd Klaassen gewoon afgetroefd op lengte én lichaamskracht. Bij die tweede goal staat hij te slapen en laat hij Thuram gewoon bij hem weglopen.
Kan gebeuren, hequote:Op donderdag 18 september 2025 11:33 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De beste koppers en langste spelers niet op de beste koppers en langste spelers zetten van de tegenstander is zelfs op amateurbasis een fout te noemen. Mokerdomme Sjon vind het echter allemaal prima, zo lijkt het.
Meteen winnen van Inter is een ander verhaal. Maar het zou leuk zijn als er een trainer is die wel inhoud heeft.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat je met een andere trainer met dit spelersmateriaal wel van Inter gaat winnen?
Je zegt het zelf al, dat is niet gebeurd omdat Inter het wel goed vond. We speelden de eerste helft leuk mee, omdat Inter het allemaal wel geloofde.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
deel echt de zorgen en het ongeloof over het schrikbarende amateurisme van Heitinga, maar desalniettemin ben ik niet zo ontevreden over gisteren. Ik had me voorbereid op een historische afgang en dat is het, mede omdat Inter het wel prima vond, gelukkig niet gebeurd.
Het gevoel wat beklijft is het feit dat er (veel meer) uit deze selectie te halen valt dan wat Sjon met zijn mokerdomme opmerkingen en zijn achterlijke staf op dit moment eruit halen. Na 3 maanden en een zooi wedstrijden mag je toch minimaal wel wat progressie zien, maar dat is er niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gebeurt eigenlijk alleen nog maar bij amateurs, de meeste (goede) profteams doen aan zoneverdediging bij cornersquote:Op donderdag 18 september 2025 11:33 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De beste koppers en langste spelers niet op de beste koppers en langste spelers zetten van de tegenstander is zelfs op amateurbasis een fout te noemen. Mokerdomme Sjon vind het echter allemaal prima, zo lijkt het.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat je met een andere trainer met dit spelersmateriaal wel van Inter gaat winnen?
De opluchting overheerst omdat inter het als een veredeld oefenpartijtje beschouwde ja. En dat betekent dat we eigenlijk terug zijn naar de tijden van 2010/2011 met Madrid. Pijnlijke conclusie.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
deel echt de zorgen en het ongeloof over het schrikbarende amateurisme van Heitinga, maar desalniettemin ben ik niet zo ontevreden over gisteren. Ik had me voorbereid op een historische afgang en dat is het, mede omdat Inter het wel prima vond, gelukkig niet gebeurd.
In groep 8 leren kinderen begrijpend lezen. Er staat 2012 in je username dus misschien kan ik je niks kwalijk nemen.quote:
Met dat verschil dat ik denk dat we nu wel een betere selectie hebben, waar nog wel wat rek in zit. Alleen moet je dan een coach hebben die daar mee om weet te gaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De opluchting overheerst omdat inter het als een veredeld oefenpartijtje beschouwde ja. En dat betekent dat we eigenlijk terug zijn naar de tijden van 2010/2011 met Madrid. Pijnlijke conclusie.
Dat is ook wat simpel en verouderd, zeker bij dodespelmomenten. Nieuwe mantra is progressieve mandekking. Vooral omdat zoneverdediging wat beperkt is als de tegenstander geclusterd staat.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gebeurt eigenlijk alleen nog maar bij amateurs, de meeste (goede) profteams doen aan zoneverdediging bij corners
Met dat geboortejaar moet je al in de brugklas zittenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In groep 8 leren kinderen begrijpend lezen. Er staat 2012 in je username dus misschien kan ik je niks kwalijk nemen.
Ik had enkel gehoopt dat we de hand van de trainer onderhand hadden gezien. Vind het op dit moment ondermaats. Het is ook weer niet zo dat het verschrikkelijk slecht is. Maar ik denk dat een club als Ajax meer zou mogen eisen van een trainer na drie maanden.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
De wedstrijden waarin de trainer zich echt kan onderscheiden zijn nu pas begonnen. Muv Eagles-uit was het startprogramma van Ajax in de eredivisie vrij eenvoudig.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had enkel gehoopt dat we de hand van de trainer onderhand hadden gezien. Vind het op dit moment ondermaats. Het is ook weer niet zo dat het verschrikkelijk slecht is. Maar ik denk dat een club als Ajax meer zou mogen eisen van een trainer na drie maanden.
Over de selectie valt te twisten dat valt en staat ook weer met de vorm. Bovenal of je ze individueel beter maakt dan wel zwakke punten weet te camoufleren. Daar zie je ook gewoon weinig ontwikkeling in en veelal dat ze gewoonweg individueel ook minder presteren onder Heitinga.
We zijn weer een heilloze weg aan het bewandelen ben ik bang. Zou mij niks verbazen als ze eind oktober in goed overleg uit elkaar gaan. Dan is het seizoen alweer weggegooid.
Sjon heeft zich gisteren wederom in domheid weten te onderscheiden. Deze knul is totaal ongeschikt als trainer.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin de trainer zich echt kan onderscheiden zijn nu pas begonnen. Muv Eagles-uit was het startprogramma van Ajax in de eredivisie vrij eenvoudig.
Misschien was hij blijven zitten, vriendquote:Op donderdag 18 september 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met dat geboortejaar moet je al in de brugklas zitten
Geen enkel excuus voor deze verschrikkelijke user
Ik bedoel meer dat je half om half overgenomen patronen van Farioli ziet en verder weinig tot niks er aan is toegevoegd. Aanvallend is het zo voorspelbaar. Dat heen en weer schuiven. Backs inspelen in de opbouw. Balletje weer terug. Lange bal naar Wout en maar hopen dat er iemand overheen gaat. Geen dynamiek, niet tussen de linies durven te spelen.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin de trainer zich echt kan onderscheiden zijn nu pas begonnen. Muv Eagles-uit was het startprogramma van Ajax in de eredivisie vrij eenvoudig.
Als Gloukh, Moro en Dolberg op het bankje blijven zitten en de resultaten tegenvallen geeft het Kroes precies de munitie om snel afscheid van Heitinga en Keizer te nemenquote:Op donderdag 18 september 2025 01:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.
"Ik heb ze vorig seizoen een paar keer zien spelen" was natuurlijk ook dodelijk... dat impliceert dat je je op basis van die info voorbereid, terwijl er nu andere spelers en trainer meedoenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, precies. Heitinga zegt dat hij Chivu persoonlijk kent en daarom hoog druk wilde zetten… maar gisteren zette Inter helemaal geen hoog druk. Combineer dat met mislukte keuzes bij corners en verdedigende taken, en je ziet gewoon compleet falen van staf en trainer.
Mee eens dat die opmerking dodelijk was, maar eerlijk gezegd vind ik dat je een trainer niet moet afrekenen op hoe hij in interviews overkomt. Mourinho klonk in interviews vaak ook totaal niet serieus, maar áchter de schermen wist elke speler precies wat er verwacht werd. En daar gaat het bij Heitinga mis: hij laat Moro invallen in een Champions League-wedstrijd zonder te zeggen of hij links of rechts moet spelen en doet dat af met “kan gebeuren”. Dat is niet een ongelukkige uitspraak, dat is gewoon inhoudelijk falen.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:07 schreef TheVulture het volgende:
"Ik heb ze vorig seizoen een paar keer zien spelen" was natuurlijk ook dodelijk... dat impliceert dat je je op basis van die info voorbereid, terwijl er nu andere spelers en trainer meedoen
Moro voegt niks toe, dus die kan je net zo goed op de bank laten zitten.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Gloukh, Moro en Dolberg op het bankje blijven zitten en de resultaten tegenvallen geeft het Kroes precies de munitie om snel afscheid van Heitinga en Keizer te nemen
Die jongen zie ik toch regelmatig een goede voorzet afleveren, alleen was er tot nu toe vrijwel geen capabele optie om de goals te maken. Wat dat betreft schaal ik Dolberg wel wat hoger in...quote:Op donderdag 18 september 2025 13:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Moro voegt niks toe, dus die kan je net zo goed op de bank laten zitten.
Jammer dat je een paar vrij goede posts weer teniet doet met zo'n mokerdomme oneliner.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Moro voegt niks toe, dus die kan je net zo goed op de bank laten zitten.
Och het tere zieltje kan weer niet met andermans mening omgaan. Ga lekker in een hoekje om je moeder lopen snikken.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jammer dat je een paar vrij goede posts weer teniet doet met zo'n mokerdomme oneliner.
Maar goed die username moet je natuurlijk ook in stand houden.
Bedankt voor je bijdrage, gaan we helemaal niks mee doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Och het tere zieltje kan weer niet met andermans mening omgaan. Ga lekker in een hoekje om je moeder lopen snikken.
Idem met de jouwequote:Op donderdag 18 september 2025 13:48 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, gaan we helemaal niks mee doen.
Ik post hier meer dan regelmatig on topic, "meid".quote:Op donderdag 18 september 2025 13:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Idem met de jouweNu weer lekker ontopic meid ipv constant maar op de man te spelen wanneer zijn mening je niet aanstaat.
Uh, oké?quote:Op donderdag 18 september 2025 07:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
We kunnen er inderdaad weinig aan doen dat de enige visie die ze in Rotterdam-Zuid hebben ontwikkeld, de inzet van buurtvaders in Vogelaarwijken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |