Dat benaderde perfectie. Vervlogen tijdenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niveau heeft geen enkele NL ploeg meer gehaald en dat dat zal voorlopig ook niet meer gaan gebeuren.
Achteraf gezien presteerde de meeste spelers toen ver boven hun kunnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:47 schreef Bugno3 het volgende:
Wat waren we goed, 5 maart 2019. Mooie beelden op Ziggy.
Het was vooral echt een een team.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Achteraf gezien presteerde de meeste spelers toen ver boven hun kunnen.
Tbilisi is veel leuker en sfeervoller dan Baku inderdaad, maar dat lijkt mij precies zo leuk aan een voetbalreis naar Baku, dan maak je die sfeer daar samen met je medesupporters. Het is wel echt een heel mooie stad, veel mooier dan Dubai. Tbilisi is sowieso heel leuk, ook zonder voetbaltrip.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, Tbilisi <3. Baku trekt me dit jaar echt helemaal niks, het voelt zo kunstmatig, kil en saai, echt een stad waar ik niks mee heb. Eerlijk gezegd vind ik het dit jaar sowieso een klote loting. Dan vind ik het zonde van mijn geld en tijd om daar naartoe te gaan. In Georgië kun je naast Tbilisi ook de bergen en kleine dorpjes ontdekken, lekker wandelen, cultuur opsnuiven en heerlijk eten. Veel leuker dan Baku. Ik ga sowieso veel liever snel naar Chelsea en daarna chillen op een terras in Castellón: Villareal schijnt best saai te zijn, maar Castellón is nog best leuk
Dolberg 90 minuten op de bank. Moet eerst wennen aan de club en cultuur enzoquote:Op woensdag 17 september 2025 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er al hersenschimmen van Sjon doorgesijpeld voor vanavond?
En Kroes had nog zo zijn best gedaan deze zomer voor de dure aankopen.quote:
Dat biedt wel hoop voor het ontslag, want het niet opstellen van de nieuwelingen laat Beuker Kroes er slecht uit zien.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:05 schreef Wertha het volgende:
Gewoon lekker je aankopen niet ingepast hebben of krijgen in je ploeg en met deze opstelling aantreden. Flikker op Sjon. Flikker heel gauw op.
Die krijgen envelopjes toegeschoven vanuit Kamp Sjon.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
Er zijn hier overigens users die Heitinga niet volledig incompetent vinden. Dit ter info.
Dat sowieso. Steijn moest werken met spelers die hij niet wilde hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Heitinga is echt nog erger dan Steijn.
Die kunnen vooral elke vorm van kritiek niet verdragen terwijl de club sinds het vertrek van Netto een ronkende puinhoop is.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
Er zijn hier overigens users die Heitinga niet volledig incompetent vinden. Dit ter info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |