Het gevoel wat beklijft is het feit dat er (veel meer) uit deze selectie te halen valt dan wat Sjon met zijn mokerdomme opmerkingen en zijn achterlijke staf op dit moment eruit halen. Na 3 maanden en een zooi wedstrijden mag je toch minimaal wel wat progressie zien, maar dat is er niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ten opzichte van vorig seizoen vind ik de selectie gebalanceerder maar inderdaad dan heb je wel een trainer nodig die kan communiceren met z'n spelers. Het is ongelooflijk dat je op Champions League-niveau een trainer hebt die blijkbaar niet tegen een speler kan zeggen; jij staat rechts.
En dan heb je ook nog assistenten die allerlei tactische aanwijzingen geven en dan is het ook niet gecommuniceerd waar die moet staan. Compleet lachwekkend. Daar gaat er een hoop mis bij de staf.
Klaassen die niet springt bij verdedigende corners zetten tegenover Thuram is ook een opmerkelijke keuze. Je hebt inderdaad te maken met een kleine selectie maar goed. Je kan ook overwegen om iemand bij eerste paal te zetten. Tsja.
Het gebeurt eigenlijk alleen nog maar bij amateurs, de meeste (goede) profteams doen aan zoneverdediging bij cornersquote:Op donderdag 18 september 2025 11:33 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De beste koppers en langste spelers niet op de beste koppers en langste spelers zetten van de tegenstander is zelfs op amateurbasis een fout te noemen. Mokerdomme Sjon vind het echter allemaal prima, zo lijkt het.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat je met een andere trainer met dit spelersmateriaal wel van Inter gaat winnen?
De opluchting overheerst omdat inter het als een veredeld oefenpartijtje beschouwde ja. En dat betekent dat we eigenlijk terug zijn naar de tijden van 2010/2011 met Madrid. Pijnlijke conclusie.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
deel echt de zorgen en het ongeloof over het schrikbarende amateurisme van Heitinga, maar desalniettemin ben ik niet zo ontevreden over gisteren. Ik had me voorbereid op een historische afgang en dat is het, mede omdat Inter het wel prima vond, gelukkig niet gebeurd.
In groep 8 leren kinderen begrijpend lezen. Er staat 2012 in je username dus misschien kan ik je niks kwalijk nemen.quote:
Met dat verschil dat ik denk dat we nu wel een betere selectie hebben, waar nog wel wat rek in zit. Alleen moet je dan een coach hebben die daar mee om weet te gaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De opluchting overheerst omdat inter het als een veredeld oefenpartijtje beschouwde ja. En dat betekent dat we eigenlijk terug zijn naar de tijden van 2010/2011 met Madrid. Pijnlijke conclusie.
Dat is ook wat simpel en verouderd, zeker bij dodespelmomenten. Nieuwe mantra is progressieve mandekking. Vooral omdat zoneverdediging wat beperkt is als de tegenstander geclusterd staat.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gebeurt eigenlijk alleen nog maar bij amateurs, de meeste (goede) profteams doen aan zoneverdediging bij corners
Met dat geboortejaar moet je al in de brugklas zittenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In groep 8 leren kinderen begrijpend lezen. Er staat 2012 in je username dus misschien kan ik je niks kwalijk nemen.
Ik had enkel gehoopt dat we de hand van de trainer onderhand hadden gezien. Vind het op dit moment ondermaats. Het is ook weer niet zo dat het verschrikkelijk slecht is. Maar ik denk dat een club als Ajax meer zou mogen eisen van een trainer na drie maanden.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat je met een andere trainer met dit spelersmateriaal wel van Inter gaat winnen?
De wedstrijden waarin de trainer zich echt kan onderscheiden zijn nu pas begonnen. Muv Eagles-uit was het startprogramma van Ajax in de eredivisie vrij eenvoudig.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had enkel gehoopt dat we de hand van de trainer onderhand hadden gezien. Vind het op dit moment ondermaats. Het is ook weer niet zo dat het verschrikkelijk slecht is. Maar ik denk dat een club als Ajax meer zou mogen eisen van een trainer na drie maanden.
Over de selectie valt te twisten dat valt en staat ook weer met de vorm. Bovenal of je ze individueel beter maakt dan wel zwakke punten weet te camoufleren. Daar zie je ook gewoon weinig ontwikkeling in en veelal dat ze gewoonweg individueel ook minder presteren onder Heitinga.
We zijn weer een heilloze weg aan het bewandelen ben ik bang. Zou mij niks verbazen als ze eind oktober in goed overleg uit elkaar gaan. Dan is het seizoen alweer weggegooid.
Sjon heeft zich gisteren wederom in domheid weten te onderscheiden. Deze knul is totaal ongeschikt als trainer.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin de trainer zich echt kan onderscheiden zijn nu pas begonnen. Muv Eagles-uit was het startprogramma van Ajax in de eredivisie vrij eenvoudig.
Misschien was hij blijven zitten, vriendquote:Op donderdag 18 september 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met dat geboortejaar moet je al in de brugklas zitten
Geen enkel excuus voor deze verschrikkelijke user
Ik bedoel meer dat je half om half overgenomen patronen van Farioli ziet en verder weinig tot niks er aan is toegevoegd. Aanvallend is het zo voorspelbaar. Dat heen en weer schuiven. Backs inspelen in de opbouw. Balletje weer terug. Lange bal naar Wout en maar hopen dat er iemand overheen gaat. Geen dynamiek, niet tussen de linies durven te spelen.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin de trainer zich echt kan onderscheiden zijn nu pas begonnen. Muv Eagles-uit was het startprogramma van Ajax in de eredivisie vrij eenvoudig.
Als Gloukh, Moro en Dolberg op het bankje blijven zitten en de resultaten tegenvallen geeft het Kroes precies de munitie om snel afscheid van Heitinga en Keizer te nemenquote:Op donderdag 18 september 2025 01:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.
"Ik heb ze vorig seizoen een paar keer zien spelen" was natuurlijk ook dodelijk... dat impliceert dat je je op basis van die info voorbereid, terwijl er nu andere spelers en trainer meedoenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, precies. Heitinga zegt dat hij Chivu persoonlijk kent en daarom hoog druk wilde zetten… maar gisteren zette Inter helemaal geen hoog druk. Combineer dat met mislukte keuzes bij corners en verdedigende taken, en je ziet gewoon compleet falen van staf en trainer.
Mee eens dat die opmerking dodelijk was, maar eerlijk gezegd vind ik dat je een trainer niet moet afrekenen op hoe hij in interviews overkomt. Mourinho klonk in interviews vaak ook totaal niet serieus, maar áchter de schermen wist elke speler precies wat er verwacht werd. En daar gaat het bij Heitinga mis: hij laat Moro invallen in een Champions League-wedstrijd zonder te zeggen of hij links of rechts moet spelen en doet dat af met “kan gebeuren”. Dat is niet een ongelukkige uitspraak, dat is gewoon inhoudelijk falen.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:07 schreef TheVulture het volgende:
"Ik heb ze vorig seizoen een paar keer zien spelen" was natuurlijk ook dodelijk... dat impliceert dat je je op basis van die info voorbereid, terwijl er nu andere spelers en trainer meedoen
Moro voegt niks toe, dus die kan je net zo goed op de bank laten zitten.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Gloukh, Moro en Dolberg op het bankje blijven zitten en de resultaten tegenvallen geeft het Kroes precies de munitie om snel afscheid van Heitinga en Keizer te nemen
Die jongen zie ik toch regelmatig een goede voorzet afleveren, alleen was er tot nu toe vrijwel geen capabele optie om de goals te maken. Wat dat betreft schaal ik Dolberg wel wat hoger in...quote:Op donderdag 18 september 2025 13:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Moro voegt niks toe, dus die kan je net zo goed op de bank laten zitten.
Jammer dat je een paar vrij goede posts weer teniet doet met zo'n mokerdomme oneliner.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Moro voegt niks toe, dus die kan je net zo goed op de bank laten zitten.
Och het tere zieltje kan weer niet met andermans mening omgaan. Ga lekker in een hoekje om je moeder lopen snikken.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jammer dat je een paar vrij goede posts weer teniet doet met zo'n mokerdomme oneliner.
Maar goed die username moet je natuurlijk ook in stand houden.
Bedankt voor je bijdrage, gaan we helemaal niks mee doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Och het tere zieltje kan weer niet met andermans mening omgaan. Ga lekker in een hoekje om je moeder lopen snikken.
Idem met de jouwequote:Op donderdag 18 september 2025 13:48 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, gaan we helemaal niks mee doen.
Ik post hier meer dan regelmatig on topic, "meid".quote:Op donderdag 18 september 2025 13:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Idem met de jouweNu weer lekker ontopic meid ipv constant maar op de man te spelen wanneer zijn mening je niet aanstaat.
Uh, oké?quote:Op donderdag 18 september 2025 07:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
We kunnen er inderdaad weinig aan doen dat de enige visie die ze in Rotterdam-Zuid hebben ontwikkeld, de inzet van buurtvaders in Vogelaarwijken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |