Kan toch een keer gebeuren???quote:Op donderdag 18 september 2025 09:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Positie doorgeven aan de speler is klaarblijkelijk al teveel gevraagd.![]()
De CL-plaatsing ging natuurlijk ook voornamelijk om het geld wat er aan vast hangt. Sportief waren de verwachtingen er voor dit seizoen toch al niet echt qua CL.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit Ajax heeft niets te zoeken in de CL, dat is wel duidelijk geworden na gisteren. Je had gisteren zelfs nog wel een resultaat kunnen boeken tegen een lamlendig Inter als je niet zo naiëf was geweest bij die corners.
dit vat het wel samen idd.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De CL-plaatsing ging natuurlijk ook voornamelijk om het geld wat er aan vast hangt. Sportief waren de verwachtingen er voor dit seizoen toch al niet echt qua CL.
En nogmaals, met een fatsoenlijke coach kun je nog wel een eind komen maar Heitinga snapt er echt heel weinig van. Daar kom je dan in de eredivisie tot nu toe mee weg omdat je speelt tegen gehandicaptenteams zoals Heracles en PEC, maar als het allemaal iets sneller gaat, haakt dit Ajax af.
Uiteraard, maar waarom na een wedstrijd tegen Inter ineens je vertrouwen opzeggen in Sjon als je het wel had.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjon
Dergelijke uitspraken zijn toch niet serieus te nemenquote:Op donderdag 18 september 2025 10:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit vat het wel samen idd.
Er werd vooraf gezegd opbouw kan wel 5 jaar duren. Gaat nu wat sneller, maar een betere coach gaat helpen. Materiaal zijn we wel wat op vooruit gegaan (wel een kwestie van opstellen)
Een normale selectie zou inderdaad moeten kunnen overwinteren. We hebben bij mijn insziens een redelijk normale selectie (op de backs na al vind ik Gaaei misschien niet veel slechter dan Boilessen)quote:Op donderdag 18 september 2025 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Natuurlijk mag je wel wat verwachtingen hebben van CL. De wedstrijden waarin het moet gebeuren moeten nog komen. Marseille-uit, Galatasaray-thuis, Benfica-thuis, Qarabag-uit, Villarreal-uit en Olympiakos-thuis. Hier en daar moet je gewoon punten pakken hoor.
Inter is gewoon de CL-finalist van vorig jaar ook. Daar win je niet zomaar van, al speel je een half uur leuk mee.
je mag op zijn minst verwachten dat je spelers van dezelfde lengte bij elkaar laat lopen tijdens een corner en niet iemand van 1,78 bij iemand van 1,91.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Natuurlijk mag je wel wat verwachtingen hebben van CL. De wedstrijden waarin het moet gebeuren moeten nog komen. Marseille-uit, Galatasaray-thuis, Benfica-thuis, Qarabag-uit, Villarreal-uit en Olympiakos-thuis. Hier en daar moet je gewoon punten pakken hoor.
Inter is gewoon de CL-finalist van vorig jaar ook. Daar win je niet zomaar van, al speel je een half uur leuk mee.
Ten opzichte van vorig seizoen vind ik de selectie gebalanceerder maar inderdaad dan heb je wel een trainer nodig die kan communiceren met z'n spelers. Het is ongelooflijk dat je op Champions League-niveau een trainer hebt die blijkbaar niet tegen een speler kan zeggen; jij staat rechts.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een normale selectie zou inderdaad moeten kunnen overwinteren. We hebben bij mijn insziens een redelijk normale selectie (op de backs na al vind ik Gaaei misschien niet veel slechter dan Boilessen)
Jammer dat we een trainer hebben die niet eens even kan zeggen op welke flank Moro moet spelen
Itakura 1,88 en Weghorst 1,97.. En dan laat je Klaassen bij iemand van 1,91 staan..quote:Op donderdag 18 september 2025 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ten opzichte van vorig seizoen vind ik de selectie gebalanceerder maar inderdaad dan heb je wel een trainer nodig die kan communiceren met z'n spelers. Het is ongelooflijk dat je op Champions League-niveau een trainer hebt die blijkbaar niet tegen een speler kan zeggen; jij staat rechts.
En dan heb je ook nog assistenten die allerlei tactische aanwijzingen geven en dan is het ook niet gecommuniceerd waar die moet staan. Compleet lachwekkend. Daar gaat er een hoop mis bij de staf.
Klaassen die niet springt bij verdedigende corners zetten tegenover Thuram is ook een opmerkelijke keuze. Je hebt inderdaad te maken met een kleine selectie maar goed. Je kan ook overwegen om iemand bij eerste paal te zetten. Tsja.
quote:Op donderdag 18 september 2025 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ten opzichte van vorig seizoen vind ik de selectie gebalanceerder maar inderdaad dan heb je wel een trainer nodig die kan communiceren met z'n spelers. Het is ongelooflijk dat je op Champions League-niveau een trainer hebt die blijkbaar niet tegen een speler kan zeggen; jij staat rechts.
En dan heb je ook nog assistenten die allerlei tactische aanwijzingen geven en dan is het ook niet gecommuniceerd waar die moet staan. Compleet lachwekkend. Daar gaat er een hoop mis bij de staf.
Klaassen die niet springt bij verdedigende corners zetten tegenover Thuram is ook een opmerkelijke keuze. Je hebt inderdaad te maken met een kleine selectie maar goed. Je kan ook overwegen om iemand bij eerste paal te zetten. Tsja.
Je hoort tegenwoordig steeds vaker dat trainers door een heel HR-plan moeten voordat ze een topfunctie krijgen, en dan vraag ik me af: hoe zijn Johnny en Keizer hier überhaupt doorheen gekomen?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Itakura 1,88 en Weghorst 1,97.. En dan laat je Klaassen bij iemand van 1,91 staan..
0-2 verliezen van Inter is niet het probleem. Weer het totale gebrek aan organisatie is het probleem. Het lijkt helemaal nergens op en de achterlijke antwoorden die John uitkraamt is de kers op de taart.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar het mag geen thema worden van Heitinga. Benieuwd wanneer de eerste journalist in een persconferentie het aanblijven van Heitinga als thema gaat noemen. Aanstaande zondag?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Itakura 1,88 en Weghorst 1,97.. En dan laat je Klaassen bij iemand van 1,91 staan..
En een kwestie van je tegenstander niet analyseren. En als je kleinere spelers hebt, laat dan iemand met een beetje body bij een Thuram staan. Bij de eerste goal werd Klaassen gewoon afgetroefd op lengte én lichaamskracht. Bij die tweede goal staat hij te slapen en laat hij Thuram gewoon bij hem weglopen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Je hoort tegenwoordig steeds vaker dat trainers door een heel HR-plan moeten voordat ze een topfunctie krijgen, en dan vraag ik me af: hoe zijn Johnny en Keizer hier überhaupt doorheen gekomen?
Op Champions League-niveau moet je gewoon kunnen communiceren met je spelers en tactische keuzes duidelijk maken. Alles wat misgaat bij corners, verdedigende taken of positiespel ligt bij de staf, punt. Dit is niet een kwestie van kleine selectie of pech, dit is structureel falen op het hoogste niveau.
Heitinga is een parodie.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef papert het volgende:
[..]
Maar het mag geen thema worden van Heitinga. Benieuwd wanneer de eerste journalist in een persconferentie het aanblijven van Heitinga als thema gaat noemen. Aanstaande zondag?
Ja, precies. Heitinga zegt dat hij Chivu persoonlijk kent en daarom hoog druk wilde zetten… maar gisteren zette Inter helemaal geen hoog druk. Combineer dat met mislukte keuzes bij corners en verdedigende taken, en je ziet gewoon compleet falen van staf en trainer.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
En een kwestie van je tegenstander niet analyseren. En als je kleinere spelers hebt, laat dan iemand met een beetje body bij een Thuram staan. Bij de eerste goal werd Klaassen gewoon afgetroefd op lengte én lichaamskracht. Bij die tweede goal staat hij te slapen en laat hij Thuram gewoon bij hem weglopen.
De beste koppers en langste spelers niet op de beste koppers en langste spelers zetten van de tegenstander is zelfs op amateurbasis een fout te noemen. Mokerdomme Sjon vind het echter allemaal prima, zo lijkt het.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En een kwestie van je tegenstander niet analyseren. En als je kleinere spelers hebt, laat dan iemand met een beetje body bij een Thuram staan. Bij de eerste goal werd Klaassen gewoon afgetroefd op lengte én lichaamskracht. Bij die tweede goal staat hij te slapen en laat hij Thuram gewoon bij hem weglopen.
Kan gebeuren, hequote:Op donderdag 18 september 2025 11:33 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De beste koppers en langste spelers niet op de beste koppers en langste spelers zetten van de tegenstander is zelfs op amateurbasis een fout te noemen. Mokerdomme Sjon vind het echter allemaal prima, zo lijkt het.
Meteen winnen van Inter is een ander verhaal. Maar het zou leuk zijn als er een trainer is die wel inhoud heeft.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat je met een andere trainer met dit spelersmateriaal wel van Inter gaat winnen?
Je zegt het zelf al, dat is niet gebeurd omdat Inter het wel goed vond. We speelden de eerste helft leuk mee, omdat Inter het allemaal wel geloofde.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
deel echt de zorgen en het ongeloof over het schrikbarende amateurisme van Heitinga, maar desalniettemin ben ik niet zo ontevreden over gisteren. Ik had me voorbereid op een historische afgang en dat is het, mede omdat Inter het wel prima vond, gelukkig niet gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |