Ik zit heel moeilijk te kijken om te bedenken wie er boven de 1,70 is.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:14 schreef papert het volgende:
De beste verdedigende kopper zit overigens op de bank.
Spugen in de handjes en je best doen en daarna een onsamenhangende woordenbrei van 14 minutenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:11 schreef The-BFG het volgende:
Wat spookt Sjon allemaal uit in de rust, stort gewoon helemaal in.
Het ironische is dat het sterkste aan Slot precies het slechtste is aan Heitinga.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Spugen in de handjes en je best doen en daarna een onsamenhangende woordenbrei van 14 minuten
De rasajacied die het succes is achter Arne Slot
Hohoho tussen de breed staande centrale verdedigers heen en weer schuiven en dan de lange bal richting Weghorst. Is ook opbouwen.quote:
Dolberg brengen in een wanhoopspoging krediet te winnen bij het publiek. Sjon, je middenveld is non-existent op dit moment. Dat los je niet op met een spits.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:19 schreef Black-Death het volgende:
Domme Sjon is eraan herinnerd dat er gewisseld mag worden.
Als je opgelet had zag je dat er ook een middenvelder werd gewisseld..quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dolberg brengen in een wanhoopspoging krediet te winnen bij het publiek. Sjon, je middenveld is non-existent op dit moment. Dat los je niet op met een spits.
Heb ik gezien.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je opgelet had zag je dat er ook een middenvelder werd gewisseld..
Mijn 6 jarige kleuter kijkt nog minder melodramatisch als hij geen lollie krijgt..quote:
Missen ze Henderson?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dolberg brengen in een wanhoopspoging krediet te winnen bij het publiek. Sjon, je middenveld is non-existent op dit moment. Dat los je niet op met een spits.
Dat zou wat geholpen hebben, maar naar mijn mening mis je vooral spelers met het vermogen om er voetballend uit te komen. Er zijn nu geen combinaties op het middenveld, maar ook geen speler die kan indribbelen en daarmee ruimte creëert voor een openingspass op een vleugelspits of opkomende back.quote:
Mooi voor in het werknemersdossier.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat het onderhand wel zal gaan knellen bij Kroes en Beuker dat al die miljoenenaankopen gewoon op de bank blijven zitten
Ja maar Regeer heeft benen he, vergeet dat nietquote:Op woensdag 17 september 2025 22:28 schreef Wotte het volgende:
Het is straks alweer oktober denk dat je onderhand wel kan concluderen dat er weinig ontwikkeling in het spel zit.
Ik zou er conclusies aan verbinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |