Ik zit heel moeilijk te kijken om te bedenken wie er boven de 1,70 is.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:14 schreef papert het volgende:
De beste verdedigende kopper zit overigens op de bank.
Spugen in de handjes en je best doen en daarna een onsamenhangende woordenbrei van 14 minutenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:11 schreef The-BFG het volgende:
Wat spookt Sjon allemaal uit in de rust, stort gewoon helemaal in.
Het ironische is dat het sterkste aan Slot precies het slechtste is aan Heitinga.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Spugen in de handjes en je best doen en daarna een onsamenhangende woordenbrei van 14 minuten
De rasajacied die het succes is achter Arne Slot
Hohoho tussen de breed staande centrale verdedigers heen en weer schuiven en dan de lange bal richting Weghorst. Is ook opbouwen.quote:
Dolberg brengen in een wanhoopspoging krediet te winnen bij het publiek. Sjon, je middenveld is non-existent op dit moment. Dat los je niet op met een spits.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:19 schreef Black-Death het volgende:
Domme Sjon is eraan herinnerd dat er gewisseld mag worden.
Als je opgelet had zag je dat er ook een middenvelder werd gewisseld..quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dolberg brengen in een wanhoopspoging krediet te winnen bij het publiek. Sjon, je middenveld is non-existent op dit moment. Dat los je niet op met een spits.
Heb ik gezien.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je opgelet had zag je dat er ook een middenvelder werd gewisseld..
Mijn 6 jarige kleuter kijkt nog minder melodramatisch als hij geen lollie krijgt..quote:
Missen ze Henderson?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dolberg brengen in een wanhoopspoging krediet te winnen bij het publiek. Sjon, je middenveld is non-existent op dit moment. Dat los je niet op met een spits.
Dat zou wat geholpen hebben, maar naar mijn mening mis je vooral spelers met het vermogen om er voetballend uit te komen. Er zijn nu geen combinaties op het middenveld, maar ook geen speler die kan indribbelen en daarmee ruimte creëert voor een openingspass op een vleugelspits of opkomende back.quote:
Mooi voor in het werknemersdossier.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat het onderhand wel zal gaan knellen bij Kroes en Beuker dat al die miljoenenaankopen gewoon op de bank blijven zitten
Ja maar Regeer heeft benen he, vergeet dat nietquote:Op woensdag 17 september 2025 22:28 schreef Wotte het volgende:
Het is straks alweer oktober denk dat je onderhand wel kan concluderen dat er weinig ontwikkeling in het spel zit.
Ik zou er conclusies aan verbinden.
Als De Wolf als assistent functioneert naast slot dan zal dat ook wel lukken met Domme Sjon Heitingaquote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ironische is dat het sterkste aan Slot precies het slechtste is aan Heitinga.
Regeer gaat zo de sprinter Dolberg naar voren brengen als kopman van een treintje.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Regeer heeft benen he, vergeet dat niet
Gelukkig heeft hij Ajax-DNAquote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hohoho tussen de breed staande centrale verdedigers heen en weer schuiven en dan de lange bal richting Weghorst. Is ook opbouwen.
Dit was echt bizar. Zelfs de spelers worden dommer door Sjonniequote:Op woensdag 17 september 2025 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon moet nog even bedenken wie links en rechts is.
Het is gewoon om te huilen dat Ajax geen trainer heeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit was echt bizar. Zelfs de spelers worden dommer door Sjonnie
We kunnen nog beter die inktvis van het wk voor de groep zetten.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is gewoon om te huilen dat Ajax geen trainer heeft.
Of een tekkeltje die vanaf de trap balletjes in de mand gooit met zijn snoet.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We kunnen nog beter die inktvis van het wk voor de groep zetten.
MESSIquote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of een tekkeltje die vanaf de trap balletjes in de mand gooit met zijn snoet.
Messi?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of een tekkeltje die vanaf de trap balletjes in de mand gooit met zijn snoet.
Is de Paus katholiek?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef papert het volgende:
Zal Heitinga de zwakste trainer van de eredivisie zijn? Ik denk het wel.
“Uhhh ja, kijk… uiteindelijk gaat het erom dat je de ruimtes goed benut, hè. En dan zie je vandaag dat we, uhhh ja, vooral aan de linkerkant… of nou ja, eigenlijk meer aan de rechterkant, daar kwamen we niet goed door. Uhhh ja, links ging het af en toe wel, maar ook weer niet constant genoeg. Dus dat is iets waar we naar moeten kijken.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon moet nog even bedenken wie links en rechts is.
Ook in de KKD al scheelt het niet veel met gek van Helmond Sport.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef papert het volgende:
Nou Van Persie is ook nog niet bepaald een hoogvliegerquote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef papert het volgende:
Omgelofelijk jaquote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
En weer staat Klaassen op Thuram
Pakt wel 15 punten tot nu toequote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Van Persie is ook nog niet bepaald een hoogvlieger
Een halve penis van de gemiddelde Fokkerquote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het verschil tussen Klaassen en Thurman 13 cm
Dat wel jaquote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pakt wel 15 punten tot nu toe
vPersie zijn hersenen hebben bij vlagen kortsluiting en dan neemt ie bizarre beslissingen, maar verder is het best een prima trainer.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Van Persie is ook nog niet bepaald een hoogvlieger
Ik ging kijken of Heerenveen bovenaan stondquote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pakt wel 15 punten tot nu toe
Die Thuram heeft wel een serieuze lul dan.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het verschil tussen Klaassen en Thurman 13 cm
Edje was top! Die mag vaker starten.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef papert het volgende:
Edvardsen beste man van Ajax. Gelukkig is Berghuis geblesseerd.
Ik moet daar ook nog aan wennen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ging kijken of Heerenveen bovenaan stond
Heb je vaker bij negersquote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Thuram heeft wel een serieuze lul dan.
Wedstrijd viel niet goed, vanaf nu alles winnenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
Sjon staat erbij en kijkt ernaar. Maar individueel coachen heb ik hem nog nooit zien doen.
Nee het ging veel beter in Eindhoven inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef LethalNinja het volgende:
Verspilling van een champions league ticket op deze manier. Jammer dit..
Naja als je wisselt en ze weten vervolgens niet waar ze moeten lopen. Wat zijn we in godsnaam aan het doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik heb het geloof in Heitinga en co ook wel verloren eigenlijk...
Ik hoop dat hij 18 september niet haalt.quote:
Of Klaassen echt een heel erg kleinequote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Thuram heeft wel een serieuze lul dan.
Neequote:
In Eindhoven vieren ze dan Bevrijdingsdagquote:Op woensdag 17 september 2025 22:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij 18 september niet haalt.
Zelfde uiteraard voor psvquote:Op woensdag 17 september 2025 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee het ging veel beter in Eindhoven inderdaad.
Dat is maar één aspect. Sowieso die spelhervattingen in verdedigend opzicht, zijn keuzes qua opstelling door alle nieuwe jongens 0 krediet te geven. Je hebt nu al het gevoel dat ie een flink deel van de spelersgroep kwijt is...quote:Op woensdag 17 september 2025 22:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja als je wisselt en ze weten vervolgens niet waar ze moeten lopen. Wat zijn we in godsnaam aan het doen.
Die hebben wel een coach die van te voren kan aangeven of iemand rechts of links moet staan bij een wissel.quote:
Weltrusten.quote:
Nee daar ben ik ook bang voor. Je zal toch eens goed op je bek moeten gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
De nederlaag vandaag en een kleine nederlaag tegen PSV zullen wel niet genoeg zijn voor een ontslag van Sjon vrees ik.
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef Wertha het volgende:
Klaassen 2x verslagen bij de corner.
Dat had Gloukh niet beter gedaan overigens.
Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik ben het compleet met je eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.
Verder had Ajax natuurlijk de 1-0 moeten maken, maar Godts heeft veel te weinig kwaliteit om voor Ajax te mogen spelen. Het is dat we niets beters hebben.
Tegen een clubje als PEC, met alle respect, scoort hij wel en staat hij allerlei hand gebaartjes te maken, terwijl vandaag de wedstrijd was waarin hij echt mensen de mond kon snoeren. Maar dan zie je dat het maar een heel matig aanvallertje is met een veel te grote waffel.
Goed dat je je verzetje deze week ook weer hebt gehadquote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Uhhh ja, kijk… uiteindelijk gaat het erom dat je de ruimtes goed benut, hè. En dan zie je vandaag dat we, uhhh ja, vooral aan de linkerkant… of nou ja, eigenlijk meer aan de rechterkant, daar kwamen we niet goed door. Uhhh ja, links ging het af en toe wel, maar ook weer niet constant genoeg. Dus dat is iets waar we naar moeten kijken.
Ik denk wel dat er momenten waren, zoals bij Fitz-Jim, waar je ziet dat we het wel kunnen kantelen naar de andere kant. Alleen ja, dan moet je wel weten wanneer je naar links speelt en wanneer naar rechts. En uhhh daar ontbrak soms de duidelijkheid.
Maar goed, dat is ook een proces, hè. Je moet leren als team, weten wanneer je de linkerkant… of de rechterkant… uhhh ja, benut. Uiteindelijk gaat het erom dat we dat als geheel beter gaan doen. En uhhh het publiek bleef ons steunen, links én rechts van het stadion, dus dat geeft wel vertrouwen.”
Ditquote:Op woensdag 17 september 2025 23:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik ben het compleet met je eens.
Dat weet jij wel . Op dat moment dat Edvardsen en Moro niet weten waar ze moeten lopen omdat het ze niet gezegd is.quote:
Redelijk genant wel ja Vooral als je je spelers die net binnen zijn wel hard aanpakt op één mindere potquote:
Jezus anusquote:Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat weet jij wel . Op dat moment dat Edvardsen en Moro niet weten waar ze moeten lopen omdat het ze niet gezegd is.
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot aan de 0-1 was het aardig. Voetballend beter dan vorig jaar. Alleen jammer dat je dan verder geen creativiteit hebt op het middenveld en bij hoekschoppen kinderlijk naïef verdedigt.
En als Inter het dan op slot gooit gebeurt er helemaal niets bij Ajax en bij de staf. Tja.
Voetballen zou ik het niet willen noemen , eerder op inzet en energie net overeind proberen te blijven . Voetballend gezien sloeg het nergens op.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.
Woord voor woord letterlijk, respect.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon gaat het gooien op ''Ja maar voor de 0-1 kregen wij ook een gigantische kans en dan wordt het toch een andere wedstrijd''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |