Kan mij die aankondiging ook herinneren, programma met Rutger en ik dacht Kieft?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doet mee aan een of ander tv-programma geloof ik om nog 1x topfit te worden.
quote:In het programma gaan oud-voetballers Wesley Sneijder, Wim Kieft en Royston Drenthe terug naar de trainingsregimes van hun hoogtijdagen.
Wesley Sneijder, Wim Kieft en Royston Drenthe gaan de strijd aan met zichzelf en de kilo’s in nieuwe Powned-serie ‘Nog Eén Keer Fit’quote:Op woensdag 17 september 2025 20:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan mij die aankondiging ook herinneren, programma met Rutger en ik dacht Kieft?
Al doet die even niet meer mee.
Vind je het nou niet een beetje vroeg in het seizoen om hier nu al over te klagenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Wanneer gaat Kroes tegen Heitinga zeggen dat spelers die waarde vertegenwoordigen toch echt (meer) moeten spelen? Er zit nu 64 miljoen op de bank (Moro, Gloukh, Dolberg en Sutalo) die zo alleen maar minder waard worden.
Nope, want er is een patroon zichtbaar.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je het nou niet een beetje vroeg in het seizoen om hier nu al over te klagengeef het ff
Maar je noemt bijvoorbeeld een Dolberg. Die is er net een week bij joh. Moro heeft al paar keer gespeeld. Sutalo kwam terug van een blessure. Gloukh krijgt echt zijn kans nog welquote:Op woensdag 17 september 2025 21:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nope, want er is een patroon zichtbaar.
Gloukh moest ook even acclimatiseren in Salzburg. Schijnt dat hij nog niet verveeld is met zijn wandelingen over de wallen. Geef het ff tijd.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je noemt bijvoorbeeld een Dolberg. Die is er net een week bij joh. Moro heeft al paar keer gespeeld. Sutalo kwam terug van een blessure. Gloukh krijgt echt zijn kans nog wel
Opmerkelijk dat ze altijd wel kunnen rennen in de Champions League.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze doen wel hun stinkende best.
Champions League tegen de verliezend finalist. Al blijft het voetballend heel armoedig.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat ze altijd wel kunnen rennen in de Champions League.
Als ze nou ook eens wat meer hun best deden in de competitie.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Champions League tegen de verliezend finalist. Al blijft het voetballend heel armoedig.
Liever geen tweede NAC .quote:Op woensdag 17 september 2025 21:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ze nou ook eens wat meer hun best deden in de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |