Weltrusten.quote:
Nee daar ben ik ook bang voor. Je zal toch eens goed op je bek moeten gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
De nederlaag vandaag en een kleine nederlaag tegen PSV zullen wel niet genoeg zijn voor een ontslag van Sjon vrees ik.
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef Wertha het volgende:
Klaassen 2x verslagen bij de corner.
Dat had Gloukh niet beter gedaan overigens.
Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik ben het compleet met je eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.
Verder had Ajax natuurlijk de 1-0 moeten maken, maar Godts heeft veel te weinig kwaliteit om voor Ajax te mogen spelen. Het is dat we niets beters hebben.
Tegen een clubje als PEC, met alle respect, scoort hij wel en staat hij allerlei hand gebaartjes te maken, terwijl vandaag de wedstrijd was waarin hij echt mensen de mond kon snoeren. Maar dan zie je dat het maar een heel matig aanvallertje is met een veel te grote waffel.
Goed dat je je verzetje deze week ook weer hebt gehadquote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Uhhh ja, kijk… uiteindelijk gaat het erom dat je de ruimtes goed benut, hè. En dan zie je vandaag dat we, uhhh ja, vooral aan de linkerkant… of nou ja, eigenlijk meer aan de rechterkant, daar kwamen we niet goed door. Uhhh ja, links ging het af en toe wel, maar ook weer niet constant genoeg. Dus dat is iets waar we naar moeten kijken.
Ik denk wel dat er momenten waren, zoals bij Fitz-Jim, waar je ziet dat we het wel kunnen kantelen naar de andere kant. Alleen ja, dan moet je wel weten wanneer je naar links speelt en wanneer naar rechts. En uhhh daar ontbrak soms de duidelijkheid.
Maar goed, dat is ook een proces, hè. Je moet leren als team, weten wanneer je de linkerkant… of de rechterkant… uhhh ja, benut. Uiteindelijk gaat het erom dat we dat als geheel beter gaan doen. En uhhh het publiek bleef ons steunen, links én rechts van het stadion, dus dat geeft wel vertrouwen.”
Ditquote:Op woensdag 17 september 2025 23:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik ben het compleet met je eens.
Dat weet jij wel . Op dat moment dat Edvardsen en Moro niet weten waar ze moeten lopen omdat het ze niet gezegd is.quote:
Redelijk genant wel ja Vooral als je je spelers die net binnen zijn wel hard aanpakt op één mindere potquote:
Jezus anusquote:Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat weet jij wel . Op dat moment dat Edvardsen en Moro niet weten waar ze moeten lopen omdat het ze niet gezegd is.
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot aan de 0-1 was het aardig. Voetballend beter dan vorig jaar. Alleen jammer dat je dan verder geen creativiteit hebt op het middenveld en bij hoekschoppen kinderlijk naïef verdedigt.
En als Inter het dan op slot gooit gebeurt er helemaal niets bij Ajax en bij de staf. Tja.
Voetballen zou ik het niet willen noemen , eerder op inzet en energie net overeind proberen te blijven . Voetballend gezien sloeg het nergens op.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.
Woord voor woord letterlijk, respect.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon gaat het gooien op ''Ja maar voor de 0-1 kregen wij ook een gigantische kans en dan wordt het toch een andere wedstrijd''
Stukje clownworld.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef LethalNinja het volgende:
Verspilling van een champions league ticket op deze manier. Jammer dit..
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
De nederlaag vandaag en een kleine nederlaag tegen PSV zullen wel niet genoeg zijn voor een ontslag van Sjon vrees ik.
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.
Tja, als ze enige zelfreflectie hadden dan hadden ze gezegd “ Dat we niet gruwelijk hard in de poeperd zijn genomen is echt al pure winst”. Maar dat uitspreken wordt ook weer niet echt gewaardeerd.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
Klopt, maar zelfs op de gebruikelijke Italiaanse 70% had ik een walk over met minimaal 3-4 doelpunten verwacht.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je altijd laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.
Dus eigenlijk zeg je dat het einde verhaal is voor dat droevige patsertje?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.
Op woensdag 17 september 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:Domme sjon……..quote:Heitinga is echt veel slechter.
Is nog dommer dan we dachten.quote:John Heitinga erkent dat hij en zijn technische staf een fout hebben gemaakt in de tweede helft van Ajax – Inter (0-2). De trainer van de Amsterdammers bracht Raúl Moro in, maar de Spanjaard wist niet of hij op de rechter- of linkerflank moest spelen. “Dat kan gebeuren, toch?”, aldus Heitinga in gesprek met Ziggo Sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |