abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218799867
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:01 schreef Wertha het volgende:
Welterusten allen. :W
Weltrusten.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218799917
De nederlaag vandaag en een kleine nederlaag tegen PSV zullen wel niet genoeg zijn voor een ontslag van Sjon vrees ik.
pi_218799942
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
De nederlaag vandaag en een kleine nederlaag tegen PSV zullen wel niet genoeg zijn voor een ontslag van Sjon vrees ik.
Nee daar ben ik ook bang voor. Je zal toch eens goed op je bek moeten gaan.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218799958
Godts vond het een 50/50 wedstrijd _O- _O- _O- :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218799972
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef Wertha het volgende:
Klaassen 2x verslagen bij de corner.

Dat had Gloukh niet beter gedaan overigens.
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.

Verder had Ajax natuurlijk de 1-0 moeten maken, maar Godts heeft veel te weinig kwaliteit om voor Ajax te mogen spelen. Het is dat we niets beters hebben.

Tegen een clubje als PEC, met alle respect, scoort hij wel en staat hij allerlei hand gebaartjes te maken, terwijl vandaag de wedstrijd was waarin hij echt mensen de mond kon snoeren. Maar dan zie je dat het maar een heel matig aanvallertje is met een veel te grote waffel.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_218799990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.

Verder had Ajax natuurlijk de 1-0 moeten maken, maar Godts heeft veel te weinig kwaliteit om voor Ajax te mogen spelen. Het is dat we niets beters hebben.

Tegen een clubje als PEC, met alle respect, scoort hij wel en staat hij allerlei hand gebaartjes te maken, terwijl vandaag de wedstrijd was waarin hij echt mensen de mond kon snoeren. Maar dan zie je dat het maar een heel matig aanvallertje is met een veel te grote waffel.
Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik ben het compleet met je eens.
  woensdag 17 september 2025 @ 23:27:24 #187
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218799996
''Kan gebeuren toch ?''

Genot
RED ONS HENNIEGOD
pi_218800002
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
“Uhhh ja, kijk… uiteindelijk gaat het erom dat je de ruimtes goed benut, hè. En dan zie je vandaag dat we, uhhh ja, vooral aan de linkerkant… of nou ja, eigenlijk meer aan de rechterkant, daar kwamen we niet goed door. Uhhh ja, links ging het af en toe wel, maar ook weer niet constant genoeg. Dus dat is iets waar we naar moeten kijken.

Ik denk wel dat er momenten waren, zoals bij Fitz-Jim, waar je ziet dat we het wel kunnen kantelen naar de andere kant. Alleen ja, dan moet je wel weten wanneer je naar links speelt en wanneer naar rechts. En uhhh daar ontbrak soms de duidelijkheid.

Maar goed, dat is ook een proces, hè. Je moet leren als team, weten wanneer je de linkerkant… of de rechterkant… uhhh ja, benut. Uiteindelijk gaat het erom dat we dat als geheel beter gaan doen. En uhhh het publiek bleef ons steunen, links én rechts van het stadion, dus dat geeft wel vertrouwen.”
Goed dat je je verzetje deze week ook weer hebt gehad ^O^
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218800005
quote:
9s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
''Kan gebeuren toch ?''

Genot
Wie zegt dit en waarop?
pi_218800008
Goede vragen wel van Sam over die spelhervattingen maar John is echt clueless. En het was dus een fout van de staf bij de wissel met Moro _O-

Je proeft nu ook wel het cynisme bij Sneijder en Janssen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218800011
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:26 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik ben het compleet met je eens.
Dit :D
  woensdag 17 september 2025 @ 23:30:01 #192
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218800013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:29 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Wie zegt dit en waarop?
Dat weet jij wel . Op dat moment dat Edvardsen en Moro niet weten waar ze moeten lopen omdat het ze niet gezegd is.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218800018
quote:
9s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
''Kan gebeuren toch ?''

Genot
Redelijk genant wel ja Vooral als je je spelers die net binnen zijn wel hard aanpakt op één mindere pot
pi_218800021
Zonde dat Godts niet scoort vlak voor de 0-1. Leuk die gebaartjes zaterdag maar deze moet er echt in. Vrij Italiaans dat 'ie daarna aan de andere kant valt, jammer, want aardige eerste helft.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218800024
quote:
9s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Dat weet jij wel . Op dat moment dat Edvardsen en Moro niet weten waar ze moeten lopen omdat het ze niet gezegd is.
Jezus anus _O-
pi_218800046
Tot aan de 0-1 was het aardig. Voetballend beter dan vorig jaar. Alleen jammer dat je dan verder geen creativiteit hebt op het middenveld en bij hoekschoppen kinderlijk naïef verdedigt.

En als Inter het dan op slot gooit gebeurt er helemaal niets bij Ajax en bij de staf. Tja.
pi_218800064
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot aan de 0-1 was het aardig. Voetballend beter dan vorig jaar. Alleen jammer dat je dan verder geen creativiteit hebt op het middenveld en bij hoekschoppen kinderlijk naïef verdedigt.

En als Inter het dan op slot gooit gebeurt er helemaal niets bij Ajax en bij de staf. Tja.
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 september 2025 @ 23:41:34 #198
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218800075
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.
Voetballen zou ik het niet willen noemen , eerder op inzet en energie net overeind proberen te blijven . Voetballend gezien sloeg het nergens op.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218800128
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
pi_218800215
quote:
9s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon gaat het gooien op ''Ja maar voor de 0-1 kregen wij ook een gigantische kans en dan wordt het toch een andere wedstrijd''
Woord voor woord letterlijk, respect.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 18 september 2025 @ 00:40:36 #201
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218800225
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
Stukje clownworld.
pi_218800262
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef LethalNinja het volgende:
Verspilling van een champions league ticket op deze manier. Jammer dit..
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218800266
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.
  donderdag 18 september 2025 @ 01:14:20 #204
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218800272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.
pi_218800273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Tja, als ze enige zelfreflectie hadden dan hadden ze gezegd “ Dat we niet gruwelijk hard in de poeperd zijn genomen is echt al pure winst”. Maar dat uitspreken wordt ook weer niet echt gewaardeerd.
pi_218800275
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:14 schreef fetX het volgende:

[..]
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je altijd laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.
Klopt, maar zelfs op de gebruikelijke Italiaanse 70% had ik een walk over met minimaal 3-4 doelpunten verwacht.
pi_218800284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.
pi_218800289
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:24 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.
Dus eigenlijk zeg je dat het einde verhaal is voor dat droevige patsertje?
pi_218800295
Dit waren leuke 31 minuten.
Groot fan van User Wotte
pi_218800297
[quote]0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
vPersie zijn hersenen hebben bij vlagen kortsluiting en dan neemt ie bizarre beslissingen, maar verder is het best een prima trainer.

quote:
Heitinga is echt veel slechter.
Domme sjon……..
quote:
John Heitinga erkent dat hij en zijn technische staf een fout hebben gemaakt in de tweede helft van Ajax – Inter (0-2). De trainer van de Amsterdammers bracht Raúl Moro in, maar de Spanjaard wist niet of hij op de rechter- of linkerflank moest spelen. “Dat kan gebeuren, toch?”, aldus Heitinga in gesprek met Ziggo Sport
Is nog dommer dan we dachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door KlapMongeaul op 18-09-2025 01:40:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')