Goed verhaal Mahmoud.quote:Mahmoud (40) zou buurmeisje (4) hebben misbruikt: 'Ik gaf alleen een kus op haar voorhoofd'
LELYSTAD
Ze wilde graag spelen met haar buurmeisje. Maar toen ze aanklopte bij de flat van haar vriendinnetje in Lelystad, trof ze de buurman alleen thuis. En die zag volgens de officier van justitie zijn kans schoon om het meisje van 4 te misbruiken. Niks van waar, zegt de man. "Ik heb haar opgetild en een kus op haar voorhoofd gegeven. Meer niet." Grote vraag is dan: hoe komt zijn DNA in haar onderbroek terecht?
De 40-jarige Mahmoud S. uit Lelystad probeerde dat woensdagochtend uit te leggen in de Lelystadse rechtszaal. En ja, hij heeft misschien een wat vreemde verklaring, zei zijn advocaat. "Maar dat maakt die uitleg niet direct niet waar."
S. zegt namelijk dat hij last heeft van overmatig zweten en er is een wat intiemer probleem. Als hij naar de wc gaat, heeft hij ook steeds een soort zaadlozing. En toen zijn buurmeisje op 23 september 2023 bij hem aanklopte, zat hij net op de wc.
"Ik had mijn handen nog niet gewassen toen ik de deur voor haar opendeed. Mijn dochtertje was buiten in de speeltuin. Ik tilde het buurmeisje daarom op de galerij op om te laten zien waar ze was en zette haar daarna weer neer." Hij denkt dat tijdens het tillen zijn spermavocht op en in haar onderbroek is terecht gekomen.
Vlak voordat het buurmeisje wegging, gaf hij haar nog een kus op het voorhoofd en een aai over de bol. "Die kus is normaal in onze Perzische cultuur", legde S. uit, die zo’n zes jaar terug als asielzoeker naar Nederland kwam. Al met al duurde het onderonsje met zijn buurmeisje iets langer dan een minuut, schat hij zo in.
De hel brak los
Niet veel later brak de hel los in de Lelystadse flat. Het meisje was na het bezoekje aan de buurman naar huis gegaan en vertelde haar moeder dat hij haar had misbruikt. Waarna de vrouw woedend naar de flat van S. kwam. "Ze had een mes bij zich en schreeuwde. Ze probeerde ook met een brandblusser de deur in te slaan."
S. belde zelf de politie en deed zijn verhaal. Maar dat staat haaks op wat het meisje - volgens de aanklager - steeds consequent heeft verteld in meerdere verhoren. Zij zegt dat S. haar naar binnen trok, dat ze daarbij viel en dat hij haar op de slaapkamer van haar vriendinnetje betastte en kuste nadat hij haar broek naar beneden had getrokken.
Volgens de officier is er voldoende bewijs voor die lezing, mede dankzij het gevonden DNA in de onderbroek. "Anders was het een heel moeilijke zaak geweest."
'Niet eerlijk in verhoren'
Volgens hem was S. niet altijd eerlijk in zijn verhoren. Zo zei hij eerst dat hij het meisje niet had opgetild, maar kwam pas later met dat verhaal. En hij vertelde dat hij nooit psychische hulp had gehad, terwijl zijn huisarts en vrouw de politie vertelden dat hij twee jaar lang bij de GGZ liep voor stress, spanningen en trauma's.
Deskundigen concludeerden bovendien puur op basis van de DNA-sporen dat het verhaal van het meisje waarschijnlijker is dan het verhaal van S.. Kortom, de officier eiste anderhalf jaar cel tegen hem, waarvan een halfjaar voorwaardelijk.
De advocaat van de Lelystedeling kijkt toch anders tegen de zaak aan. Hij wijt het verhaal van het meisje aan 'het magische denken' van 4-jarigen. Zij zou ook zijn beļnvloed door haar ouders en andere familie.
En dat het momenteel niet zo goed met haar gaat, komt volgens hem ook door hoe haar familie tekeer is gegaan. "Want die zijn een paar keer heel heftig geweest bij de woning van mijn cliėnt. Er werd geschreeuwd dat ze hem kwamen vermoorden, dat is voor zo'n meisje ook indrukwekkend."
Onderduiken
Het gezin van S. moest door alle commotie een paar maanden onderduiken in een hotel en verhuisde daarna naar een ander adres. De moeder van het buurmeisje dat zou zijn misbruikt, was in haar slachtofferverklaring nog steeds boos en verdrietig. "Je bent een dader en een leugenaar. Ik ben woedend. Iedere moeder snapt dat je wereld instort wanneer dit je kind overkomt."
De uitspraak is over twee weken
https://www.omroepflevola(...)us-op-haar-voorhoofd
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik tilde het buurmeisje daarom op de galerij op om te laten zien waar ze was en zette haar daarna weer neer." Hij denkt dat tijdens het tillen zijn spermavocht op en in haar onderbroek is terecht gekomen.
Zal je lekker slapen vannacht meneer de advocaat...quote:De advocaat van de Lelystedeling kijkt toch anders tegen de zaak aan. Hij wijt het verhaal van het meisje aan 'het magische denken' van 4-jarigen. Zij zou ook zijn beļnvloed door haar ouders en andere familie.
En dat het momenteel niet zo goed met haar gaat, komt volgens hem ook door hoe haar familie tekeer is gegaan. "Want die zijn een paar keer heel heftig geweest bij de woning van mijn cliėnt. Er werd geschreeuwd dat ze hem kwamen vermoorden, dat is voor zo'n meisje ook indrukwekkend."
Dit soort mensen zonder ruggengraat zitten ook in het landsbestuur en ambtenarij. Inzake de migratieproblematiek lullen die ook alles wat krom is recht en draaien ze graag om de hete brij heen.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:50 schreef mitt het volgende:
[..]
Zal je lekker slapen vannacht meneer de advocaat...
Het gaat hier wel over een meisje van 4 en niet over een jongen van 17 die meteen naar zijn mammie loopt als hij uit de super is getrapt vanwege vapen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:12 schreef halfway het volgende:
Jaja dat mama meteen met een brandblusser begint te hakken zegt ook veel over het buurtje waar ze wonen
Als het mijn dochter was had ik hem met een klauwhamer bewerkt.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het gaat hier wel over een meisje van 4 en niet over een jongen van 17 die meteen naar zijn mammie loopt als hij uit de super is getrapt vanwege vapen.
Hoe durf je?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:12 schreef halfway het volgende:
Jaja dat mama meteen met een brandblusser begint te hakken zegt ook veel over het buurtje waar ze wonen
Het is gewoon een totaaldebiele opmerking. Het meisje van 4 heeft sperma van de buurman in het onderbroekje en deze dwaas kijkt er van op dat ze de deur wil inslaan met een brandblusserquote:Op woensdag 17 september 2025 18:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hoe durf je?
Dit is ook een vorm van victim blaming, en dan in de situatie waar een vent van 40 zich vergrijpt aan een 4-jarige
De gemiddelde Fok!er heeft best een grote bek over wat ze allemaal wel niet zouden doen in de meeste situaties. Maar ik denk dat de groep die volkomen passief blijft wanneer je 4 jarige kleuter misbruikt is en huilend binnen komt lopen,toch behoorlijk klein is.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:12 schreef halfway het volgende:
Wat zijn dit voor belachelijke straffenquote:Kortom, de officier eiste anderhalf jaar cel tegen hem, waarvan een halfjaar voorwaardelijk.
Ik hoop dat deze rechter ruimte ziet om er een schepje bovenop te doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor belachelijke straffen
Wellicht zijn er weer 'culturele aspecten' meegenomen door de rechter, dit is schijnbaar iets nieuws, waardoor straffen voor mensen met een niet-Westerse culturele achtergrond minder hard worden gestraft.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor belachelijke straffen
Nou ja, nu doe je alsof er niks zit tussen volle bak in de fysieke aanval gaan en helemaal niks doen, dat is natuurlijk niet zo. Voor de kinderen die helaas slachtoffer worden hoop ik toch dat de ouders zo'n reactie er tussenin hebben, ik kan me niet indenken dat je trauma kleiner wordt als papa of mama iemand met een brandblusser kapot slaat (dat je dat dan zou wķllen doen is een tweede, en natuurlijk volkomen begrijpelijk).quote:Op woensdag 17 september 2025 18:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De gemiddelde Fok!er heeft best een grote bek over wat ze allemaal wel niet zouden doen in de meeste situaties. Maar ik denk dat de groep die volkomen passief blijft wanneer je 4 jarige kleuter misbruikt is en huilend binnen komt lopen,toch behoorlijk klein is.
Dat doe je dan ook niet waar ze bij zijn lijkt me.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, nu doe je alsof er niks zit tussen volle bak in de fysieke aanval gaan en helemaal niks doen, dat is natuurlijk niet zo. Voor de kinderen die helaas slachtoffer worden hoop ik toch dat de ouders zo'n reactie er tussenin hebben, ik kan me niet indenken dat je trauma kleiner wordt als papa of mama iemand met een brandblusser kapot slaat (dat je dat dan zou wķllen doen is een tweede, en natuurlijk volkomen begrijpelijk).
Die advocaat heeft zijn werk helemaal niet gedaan. Dan voorkom je dat je cliėnt met zo'n achterlijk verhaal naar voren komt in de rechtbank. Kun je beter gewoon je bek houden en niets zeggen voor de rechter.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:13 schreef SOG het volgende:
Ja ga vooral los op de advocaat die gewoon zn werk doet. Dat die man 1 jaartje mag brommen (nog nie eens een jaar btw) als het aan het OM lag is het werkelijke bizarre deel van dit verhaal. Nog meer bizar dan de man zijn onderbroekverhaal
Volgens mij mag een advocaat maar tot op zekere hoogte een cliėnt adviseren dit verhaal te vertellen. Als een cliėnt met dit verhaal komt en dit verhaal wil vertellen kan je als advocaat adviseren je bek te houden maar daar houdt het ook echt mee op. Een advocaat mag echt niet tegen zn cliėnt zeggen dat ie maar iets geloofwaardigers moet verzinnen want dit gaat niemand geloven.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die advocaat heeft zijn werk helemaal niet gedaan. Dan voorkom je dat je cliėnt met zo'n achterlijk verhaal naar voren komt in de rechtbank. Kun je beter gewoon je bek houden en niets zeggen voor de rechter.
Maar goed, zal een pro-deootje zijn geweest. Hoeft de voorbereiding ook niet top te zijn.
Nee, waar ze niet bij zijn. En dan ga je iets te hard tekeer en zit jij zelf ook een tijdje vast, is papa of mama voorlopig ook nog weg in de tijd waarin het kind die toch echt het hardst nodig heeftquote:Op woensdag 17 september 2025 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook niet waar ze bij zijn lijkt me.
Je kunt altijd adviseren bepaalde dingen niet te zeggen, en in veel gevallen wordt er ook een grijs lulverhaal gemaakt om strafvermindering te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:17 schreef SOG het volgende:
[..]
Volgens mij mag een advocaat maar tot op zekere hoogte een cliėnt adviseren dit verhaal te vertellen. Als een cliėnt met dit verhaal komt en dit verhaal wil vertellen kan je als advocaat adviseren je bek te houden maar daar houdt het ook echt mee op. Een advocaat mag echt niet tegen zn cliėnt zeggen dat ie maar iets geloofwaardigers moet verzinnen want dit gaat niemand geloven.
Valt wel een noodweerexces van te maken. Mits het aanpakken direct gebeurt.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, waar ze niet bij zijn. En dan ga je iets te hard tekeer en zit jij zelf ook een tijdje vast, is papa of mama voorlopig ook nog weg in de tijd waarin het kind die toch echt het hardst nodig heeft
Noodweerexces, dat is toch zoiets als met een wapen iemand verwonden omdat je anders zelf verwond wordt? Of vermoord.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt wel een noodweerexces van te maken. Mits het aanpakken direct gebeurt.
Maar je hebt natuurlijk gelijk. Het helpt het kind niet.
Maar moslims zijn toch nooit pedo? Dat zijn alleen Nederlanders!! Ondanks dat hun profeet met een meisje van 9 ging trouwen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Denk toch eens in hoeveel misdrijven door de jaren heen voorkomen hadden kunnen worden als de politiek haar verantwoordelijkheid had genomen en deze barbaren niet had toegelaten in Nederland. Als de politiek een multicultuur nastreeft dan nemen ze willens en wetens een stijging van criminaliteit, zedenmisdrijven, geweld en terrorisme op de koop toe en verklaren ze de inheemse bevolking als het ware vogelvrij.
Deze viespeuk heeft zelf ook een dochter in de leeftijd van het slachtoffer?quote:"Ik had mijn handen nog niet gewassen toen ik de deur voor haar opendeed. Mijn dochtertje was buiten in de speeltuin. Ik tilde het buurmeisje daarom op de galerij op om te laten zien waar ze was en zette haar daarna weer neer." Hij denkt dat tijdens het tillen zijn spermavocht op en in haar onderbroek is terecht gekomen.
Kan gebeuren.quote:S. zegt namelijk dat hij last heeft van overmatig zweten en er is een wat intiemer probleem. Als hij naar de wc gaat, heeft hij ook steeds een soort zaadlozing.
Hoe haal je het in je hoofd om een 4 jarig meisje alleen te laten bij zo'n achterlijke allochtoon.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hoe durf je?
Dit is ook een vorm van victim blaming, en dan in de situatie waar een vent van 40 zich vergrijpt aan een 4-jarige
Ik denk ook wel als je het ziet gebeuren en je ramt die vent van je dochter af.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Noodweerexces, dat is toch zoiets als met een wapen iemand verwonden omdat je anders zelf verwond wordt? Of vermoord.
Nou ja, precies dat laatste. Hoe ontzettend graag je iemand die zoiets bij je kind doet ook zou verbouwen, uiteindelijk is het allerbelangrijkste nog altijd het welzijn van je kind.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt wel een noodweerexces van te maken. Mits het aanpakken direct gebeurt.
Maar je hebt natuurlijk gelijk. Het helpt het kind niet.
Nee dat is noodweer.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Noodweerexces, dat is toch zoiets als met een wapen iemand verwonden omdat je anders zelf verwond wordt? Of vermoord.
Maar die moeder gaat met een mes riching die man, dat is toch geen noodweer of -exces?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dat is noodweer.
Noodweerexces is in paniek/vlaag van verstandsverbijstering als de directe dreiging al weg is.
Jij noemt dit "gewoon z'n werk doen", wetende dat er spermavocht* is gevonden in haar onderbroek?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:13 schreef SOG het volgende:
Ja ga vooral los op de advocaat die gewoon zn werk doet. Dat die man 1 jaartje mag brommen (nog nie eens een jaar btw) als het aan het OM lag is het werkelijke bizarre deel van dit verhaal. Nog meer bizar dan de man zijn onderbroekverhaal
Hij zegt basically die bitch liegt en DNA is fake news.quote:De advocaat van de Lelystedeling kijkt toch anders tegen de zaak aan. Hij wijt het verhaal van het meisje aan 'het magische denken' van 4-jarigen. Zij zou ook zijn beļnvloed door haar ouders en andere familie.
6... Hij trouwde toen ze 6 was. En hij verkrachte haar toen ze 9 was.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:45 schreef Red_85 het volgende:
Zal zijn ideologische drang wel zijn. Immers ging de profeet ook met een meisje van 8.
Strikt genomen niet maar dat zal wel het verhaal van de advocaat zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar die moeder gaat met een mes riching die man, dat is toch geen noodweer of -exces?
Dat wordt dan aanbeden..quote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
6... Hij trouwde toen ze 6 was. En hij verkrachte haar toen ze 9 was.
Benno L. terugsturen naar zijn eigen land!quote:Op donderdag 18 september 2025 00:32 schreef RotatoR het volgende:
Progressief-links zie je niet in dit soort topics. Die negeren het gewoon en blijven dit soort barbaren hier verwelkomen.
Ik las pro-pedootjequote:Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar goed, zal een pro-deootje zijn geweest. Hoeft de voorbereiding ook niet top te zijn.
Iedereen heeft recht op juridische bijstand. Zelfs de grote ratten.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij noemt dit "gewoon z'n werk doen", wetende dat er spermavocht* is gevonden in haar onderbroek?
[..]
Hij zegt basically die bitch liegt en DNA is fake news.Dat noem ik liever een rat.
*Ik ga hier van uit dat het bewezen is dat het zijn sperma is, anders zouden ze dit niet zomaar de wereld ingooien me dunkt.
Ja als je als advocaat meegaat in zo'n dom verhaal had je net zo goed geen advocaat kunnen nemenquote:Op donderdag 18 september 2025 01:10 schreef SOG het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op juridische bijstand. Zelfs de grote ratten.
Oke. Stel: hij zou geen bijstand krjjgen. Moet ie alsnog 1 jaartje zitten. Wie is er nu erger dan? Het om/de nederlandse staat/ons systeem? Of die advocaat?
Net of die advocaat veel invloed heeft op het feit dat meneertje nog geen jaartje moet brommen omdat ie een kind heeft misbruikt.
Je hebt een hele horde asiel advocaten in die hoek. Er staat er altijd wel eentje te springen dit soort wezens te helpen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja als je als advocaat meegaat in zo'n dom verhaal had je net zo goed geen advocaat kunnen nemen
En toen dat arme kind probeerde eronderuit te komen door heel veel te gaan bidden, verzon hij dat hij een openbaring had gehad waarbij ze gerust minder kon bidden en eerder met hem naar bed kon.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
6... Hij trouwde toen ze 6 was. En hij verkrachte haar toen ze 9 was.
Dat kind verzint het niet. Zijn ballen er af!!! Vieze pedoquote:Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Goed verhaal Mahmoud.
En dan 1 jaar cel eisenDie moeder zal waarschijnlijk meer gezeik krijgen als hij aangifte doet
En daar bovenop heb ik medelijden met de magistratuur die dit soort onzinverhalen moet aanhoren maar ben eveneens een tikkeltje ongerust dat ze er misschien wel (voor een deel) intuinen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:21 schreef Qarrad het volgende:
Behalve dit meisje en haar familie maak ik me zorgen over zijn dochter en vrouw die nog steeds in één huis wonen met die gek.
Ik niet. Die lui zijn ook niet gek.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:10 schreef quo_ het volgende:
maar ben eveneens een tikkeltje ongerust dat ze er misschien wel (voor een deel) intuinen.
Graag een bron.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:10 schreef matthijst het volgende:
Mahmoud?
Kan niet, gisteren nog van Timmermans gehoord.
Die kende miljoenen mensen die met allochtonen werken.quote:
Nee ok, maar jij zei dat Mahmoud dit volgens Timmermans niet gedaan kan hebben, dus graag even een bron waar Timmermans dat zei.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die kende miljoenen mensen die met allochtonen werken.
Wilders was een hypeboy met zijn 50% van de criminelen zijn allochtoon feitjes.
Dat was mijn interpretatie van bovenstaande?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee ok, maar jij zei dat Mahmoud dit volgens Timmermans niet gedaan kan hebben, dus graag even een bron waar Timmermans dat zei.
Plottwist: de advocaat ging mee met het verhaal omdat ie wist dat dit averechts zou werken in de rechtzaakquote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja als je als advocaat meegaat in zo'n dom verhaal had je net zo goed geen advocaat kunnen nemen
Nou met een eis van 1 jaar? Vind dat niet bepaald averechtsquote:Op donderdag 18 september 2025 16:27 schreef SOG het volgende:
[..]
Plottwist: de advocaat ging mee met het verhaal omdat ie wist dat dit averechts zou werken in de rechtzaak
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |