abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218954924
Het meisje heeft er zelf om gevraagd.
pi_218955165
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ehhh deze man is goed geïntegreerd. De usual suspects zijn meestal wit in dit soort zaken.
Hoe krijg je dit uit je smoel
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  maandag 6 oktober 2025 @ 21:14:12 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_218955209
En al die moslims maar gillen dat dit een dingetje van witte mannen is.

:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:20:27 #104
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218955775
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:14 schreef Hathor het volgende:
En al die moslims maar gillen dat dit een dingetje van witte mannen is.

:')
Loopse Moslims hebben normaal gezien liever een geit of schaap.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218955890
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ehhh deze man is goed geïntegreerd. De usual suspects zijn meestal wit in dit soort zaken.
Ik wist niet dat de meeste pedo's albino zijn. Weer wat geleerd.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 02:16:28 #106
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_218956548
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hij denkt dat tijdens het tillen zijn spermavocht op en in haar onderbroek is terecht gekomen.
Bijzondere manier van optillen dan, normaal grijp je een kleuter dan toch niet in het kruis -O-
Colleziono francobolli di bambini
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 02:18:51 #107
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_218956550
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Zij hier users die ook een soort van zaadlozing krijgen wanneer zij naar het toilet gaan?
Zou niet best zijn, de meeste mensen gaan toch een keer of 5 6 per etmaal naar het toilet, en dan iedere keer ..... wat een zaadverspilling -O-
Colleziono francobolli di bambini
pi_218956586
En dan ook nog doodleuk beweren dat het meisje het verzonnen heeft. Dat kind is 4. Ik vind het al knap dat ze in normale bewoordingen heeft weten te vertellen wat er gebeurd is. De meeste 4-jarigen zouden het misschien voor zich houden.

Kunnen dit walgelijke figuur nog het land uitzetten nadat hij zijn straf heeft gehad? En wat zijn dat trouwens voor straffen, van 1 jaar voor iets waarvan dat meisje misschien wel de rest van haar leven een trauma heeft?
Mja
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 04:50:16 #109
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_218956614
Want van ‘het magische denken’ van een vierjarige komt er sperma van de buurman in haar onderbroekje. :r Ik zou als moeder ook echt niet voor mezelf instaan.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:16:35 #110
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_218958925
En die man heeft zelf ook een klein dochtertje? :X
Hoe kun je zeker weten of hij met zijn gore poten van dat meisje afblijft?
To BG or not to BG!
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:19:09 #111
335476 oppiedoppie
pi_218958935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 04:50 schreef n0sferat2 het volgende:
Want van ‘het magische denken’ van een vierjarige komt er sperma van de buurman in haar onderbroekje. :r Ik zou als moeder ook echt niet voor mezelf instaan.
En hij heeft ook een vrouw met een dochtertje in dezelfde leeftijd. Ik had geen enkel risico meer genomen als ik zijn vrouw was en had dit voldoende gevonden om 'hard weg te rennen'. Hier laat je je dochtertje toch nooit geen seconde meer bij zijn?
To BG or not to BG!
pi_218958936
We verwelkomen barbaarse primitievelingen uit de 3e wereld. Dit soort nieuwsberichten zijn daar het logische gevolg van.
pi_218959000
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:19 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
En hij heeft ook een vrouw met een dochtertje in dezelfde leeftijd. Ik had geen enkel risico meer genomen als ik zijn vrouw was en had dit voldoende gevonden om 'hard weg te rennen'. Hier laat je je dochtertje toch nooit geen seconde meer bij zijn?
Die beland dan waarschijnlijk ergens in de bosjes met een doorgesneden keel
pi_218959015
Moslims zijn ook gewoon ongeschikt voor onze strafrechtspleging. Verantwoordelijkheid voor de eigen daden nemen, schuld bekennen, spijt hebben en spijt betuigen, het zit er gewoon niet in. Liever een belachelijke smoes verzinnen waarvan je weet dat niemand erin trapt dan een fout toegeven. Geen wonder dat ze in moslimlanden lichaamsdelen afhakken enzo.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:38:37 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218959115
quote:
Zij hier users die ook een soort van zaadlozing krijgen wanneer zij naar het toilet gaan?
Nee, maar ik ben wel benieuwd of een medisch expert hier iets over heeft gezegd en of dat überhaupt een bestaande aandoening is. Overigens geloof ik het hele verhaal nog steeds niet als blijkt dat die aandoening echt is, dan komt het natuurlijk alsnog niet spontaan ín een onderbroek.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:40:47 #116
335476 oppiedoppie
pi_218959141
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:25 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die beland dan waarschijnlijk ergens in de bosjes met een doorgesneden keel
Ja triest. Dat is ook vaak het hele probleem, een man is vaak zoveel sterker dat je daar niks tegen inbrengt als vrouw en een man daarnaast ook vaak sneller agressief wordt dan een vrouw. Al zijn er natuurlijk veel uitzonderingen. Maar over het algemeen is dit gewoon zo. Femicide term is ook bedacht omdat het gewoon veel vaker voorkomt dan andersom dat in een relatie de partner wordt vermoord.
To BG or not to BG!
pi_218959161
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee, maar ik ben wel benieuwd of een medisch expert hier iets over heeft gezegd en of dat überhaupt een bestaande aandoening is. Overigens geloof ik het hele verhaal nog steeds niet als blijkt dat die aandoening echt is, dan komt het natuurlijk alsnog niet spontaan ín een onderbroek.
Misschien is dat de ontbrekende informatie wel waardoor de uitspraak niet geweest is.

Lijkt me in elk geval een raar verhaal
pi_218959167
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is natuurlijk een lulverhaal van die vent.
pi_218959206
quote:
Soms https://en.m.wikipedia.or(...)_convulsion_syndrome , maar dat is toch wat anders.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_218959244
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:51 schreef Resistor het volgende:

[..]
Soms https://en.m.wikipedia.or(...)_convulsion_syndrome , maar dat is toch wat anders.
Lijkt mij idd iets heel anders: pee rillingen of piss rillingen, de ervaring van rillingen tijdens of na het urineren. Dat heb ik ook wel eens. :') :')
pi_218960601
Op een of andere manier ben ik geneigd om dat verhaal over die zaadlozingen tijdens het urineren toch serieus te nemen. Zoiets verzin je niet. Als hij behoefte had aan een scenario waarbij er sperma op zijn hand terecht is gekomen, dan had hij ook gewoon kunnen zeggen dat hij heeft zitten rukken, net klaargekomen was en zijn hand niet goed genoeg heeft afgeveegd.

Ik acht het ook heel goed mogelijk dat er medische toestanden bestaan waarbij dat gebeurt, bijvoorbeeld als de sluitspier tussen de prostaat en de blaas niet helemaal goed afsluit en er daardoor kleine hoeveelheden sperma uit de prostaat naar de blaas lekken. Dan komt natuurlijk de vraag hoe ze dat ooit ontdekt hebben, want in principe hoef je daar geen last van te hebben als het om kleine hoeveelheden sperma gaat, maar het is natuurlijk mogelijk dat ze om andere redenen ooit zijn urine onderzocht hebben en stoffen hebben aangetroffen die normaal niet in urine maar wel in sperma zitten.

Maar goed, ik ben helaas ook geen deskundige op dit gebied. Voor het laatste woord hierover zou je een uroloog moeten vragen.

Al met al blijft het sowieso een lulverhaal.

En dan is het misschien verklaarbaar hoe er sperma op zijn hand kwam, dan blijft nog de vraag hoe dat sperma in het slipje van het buurmeisje terecht kwam.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:05:45 #122
3542 Gia
User under construction
pi_218961096
Lulverhaal natuurlijk, want Mahmoud is niet eens katholiek en het meisje had een heel kort rokje aan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')