Hoe krijg je dit uit je smoelquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehhh deze man is goed geïntegreerd. De usual suspects zijn meestal wit in dit soort zaken.
Loopse Moslims hebben normaal gezien liever een geit of schaap.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:14 schreef Hathor het volgende:
En al die moslims maar gillen dat dit een dingetje van witte mannen is.
Ik wist niet dat de meeste pedo's albino zijn. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehhh deze man is goed geïntegreerd. De usual suspects zijn meestal wit in dit soort zaken.
Bijzondere manier van optillen dan, normaal grijp je een kleuter dan toch niet in het kruisquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hij denkt dat tijdens het tillen zijn spermavocht op en in haar onderbroek is terecht gekomen.
Zou niet best zijn, de meeste mensen gaan toch een keer of 5 6 per etmaal naar het toilet, en dan iedere keer ..... wat een zaadverspillingquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Zij hier users die ook een soort van zaadlozing krijgen wanneer zij naar het toilet gaan?
En hij heeft ook een vrouw met een dochtertje in dezelfde leeftijd. Ik had geen enkel risico meer genomen als ik zijn vrouw was en had dit voldoende gevonden om 'hard weg te rennen'. Hier laat je je dochtertje toch nooit geen seconde meer bij zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 04:50 schreef n0sferat2 het volgende:
Want van ‘het magische denken’ van een vierjarige komt er sperma van de buurman in haar onderbroekje.Ik zou als moeder ook echt niet voor mezelf instaan.
Die beland dan waarschijnlijk ergens in de bosjes met een doorgesneden keelquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En hij heeft ook een vrouw met een dochtertje in dezelfde leeftijd. Ik had geen enkel risico meer genomen als ik zijn vrouw was en had dit voldoende gevonden om 'hard weg te rennen'. Hier laat je je dochtertje toch nooit geen seconde meer bij zijn?
Nee, maar ik ben wel benieuwd of een medisch expert hier iets over heeft gezegd en of dat überhaupt een bestaande aandoening is. Overigens geloof ik het hele verhaal nog steeds niet als blijkt dat die aandoening echt is, dan komt het natuurlijk alsnog niet spontaan ín een onderbroek.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Zij hier users die ook een soort van zaadlozing krijgen wanneer zij naar het toilet gaan?
Ja triest. Dat is ook vaak het hele probleem, een man is vaak zoveel sterker dat je daar niks tegen inbrengt als vrouw en een man daarnaast ook vaak sneller agressief wordt dan een vrouw. Al zijn er natuurlijk veel uitzonderingen. Maar over het algemeen is dit gewoon zo. Femicide term is ook bedacht omdat het gewoon veel vaker voorkomt dan andersom dat in een relatie de partner wordt vermoord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die beland dan waarschijnlijk ergens in de bosjes met een doorgesneden keel
Misschien is dat de ontbrekende informatie wel waardoor de uitspraak niet geweest is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel benieuwd of een medisch expert hier iets over heeft gezegd en of dat überhaupt een bestaande aandoening is. Overigens geloof ik het hele verhaal nog steeds niet als blijkt dat die aandoening echt is, dan komt het natuurlijk alsnog niet spontaan ín een onderbroek.
Het is natuurlijk een lulverhaal van die vent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel benieuwd of een medisch expert hier iets over heeft gezegd en of dat überhaupt een bestaande aandoening is. Overigens geloof ik het hele verhaal nog steeds niet als blijkt dat die aandoening echt is, dan komt het natuurlijk alsnog niet spontaan ín een onderbroek.
Soms https://en.m.wikipedia.or(...)_convulsion_syndrome , maar dat is toch wat anders.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Lijkt mij idd iets heel anders: pee rillingen of piss rillingen, de ervaring van rillingen tijdens of na het urineren. Dat heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:51 schreef Resistor het volgende:
[..]
Soms https://en.m.wikipedia.or(...)_convulsion_syndrome , maar dat is toch wat anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |