abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218795782
quote:
Mahmoud (40) zou buurmeisje (4) hebben misbruikt: 'Ik gaf alleen een kus op haar voorhoofd'
LELYSTAD

Ze wilde graag spelen met haar buurmeisje. Maar toen ze aanklopte bij de flat van haar vriendinnetje in Lelystad, trof ze de buurman alleen thuis. En die zag volgens de officier van justitie zijn kans schoon om het meisje van 4 te misbruiken. Niks van waar, zegt de man. "Ik heb haar opgetild en een kus op haar voorhoofd gegeven. Meer niet." Grote vraag is dan: hoe komt zijn DNA in haar onderbroek terecht?

De 40-jarige Mahmoud S. uit Lelystad probeerde dat woensdagochtend uit te leggen in de Lelystadse rechtszaal. En ja, hij heeft misschien een wat vreemde verklaring, zei zijn advocaat. "Maar dat maakt die uitleg niet direct niet waar."

S. zegt namelijk dat hij last heeft van overmatig zweten en er is een wat intiemer probleem. Als hij naar de wc gaat, heeft hij ook steeds een soort zaadlozing. En toen zijn buurmeisje op 23 september 2023 bij hem aanklopte, zat hij net op de wc.

"Ik had mijn handen nog niet gewassen toen ik de deur voor haar opendeed. Mijn dochtertje was buiten in de speeltuin. Ik tilde het buurmeisje daarom op de galerij op om te laten zien waar ze was en zette haar daarna weer neer." Hij denkt dat tijdens het tillen zijn spermavocht op en in haar onderbroek is terecht gekomen.

Vlak voordat het buurmeisje wegging, gaf hij haar nog een kus op het voorhoofd en een aai over de bol. "Die kus is normaal in onze Perzische cultuur", legde S. uit, die zo’n zes jaar terug als asielzoeker naar Nederland kwam. Al met al duurde het onderonsje met zijn buurmeisje iets langer dan een minuut, schat hij zo in.

De hel brak los
Niet veel later brak de hel los in de Lelystadse flat. Het meisje was na het bezoekje aan de buurman naar huis gegaan en vertelde haar moeder dat hij haar had misbruikt. Waarna de vrouw woedend naar de flat van S. kwam. "Ze had een mes bij zich en schreeuwde. Ze probeerde ook met een brandblusser de deur in te slaan."

S. belde zelf de politie en deed zijn verhaal. Maar dat staat haaks op wat het meisje - volgens de aanklager - steeds consequent heeft verteld in meerdere verhoren. Zij zegt dat S. haar naar binnen trok, dat ze daarbij viel en dat hij haar op de slaapkamer van haar vriendinnetje betastte en kuste nadat hij haar broek naar beneden had getrokken.

Volgens de officier is er voldoende bewijs voor die lezing, mede dankzij het gevonden DNA in de onderbroek. "Anders was het een heel moeilijke zaak geweest."

'Niet eerlijk in verhoren'
Volgens hem was S. niet altijd eerlijk in zijn verhoren. Zo zei hij eerst dat hij het meisje niet had opgetild, maar kwam pas later met dat verhaal. En hij vertelde dat hij nooit psychische hulp had gehad, terwijl zijn huisarts en vrouw de politie vertelden dat hij twee jaar lang bij de GGZ liep voor stress, spanningen en trauma's.

Deskundigen concludeerden bovendien puur op basis van de DNA-sporen dat het verhaal van het meisje waarschijnlijker is dan het verhaal van S.. Kortom, de officier eiste anderhalf jaar cel tegen hem, waarvan een halfjaar voorwaardelijk.

De advocaat van de Lelystedeling kijkt toch anders tegen de zaak aan. Hij wijt het verhaal van het meisje aan 'het magische denken' van 4-jarigen. Zij zou ook zijn beļnvloed door haar ouders en andere familie.

En dat het momenteel niet zo goed met haar gaat, komt volgens hem ook door hoe haar familie tekeer is gegaan. "Want die zijn een paar keer heel heftig geweest bij de woning van mijn cliėnt. Er werd geschreeuwd dat ze hem kwamen vermoorden, dat is voor zo'n meisje ook indrukwekkend."

Onderduiken
Het gezin van S. moest door alle commotie een paar maanden onderduiken in een hotel en verhuisde daarna naar een ander adres. De moeder van het buurmeisje dat zou zijn misbruikt, was in haar slachtofferverklaring nog steeds boos en verdrietig. "Je bent een dader en een leugenaar. Ik ben woedend. Iedere moeder snapt dat je wereld instort wanneer dit je kind overkomt."

De uitspraak is over twee weken

https://www.omroepflevola(...)us-op-haar-voorhoofd
Goed verhaal Mahmoud.

En dan 1 jaar cel eisen :') Die moeder zal waarschijnlijk meer gezeik krijgen als hij aangifte doet
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218795816
Zijn verhaal is wel echt heel sterk ja.

De tering man, zeg dan gewoon dat je een pedo bent, zelfs dan kom je nog minder achterlijk over. :N
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 september 2025 @ 17:45:31 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_218795833
Zelfs als dit medisch allemaal kan (geen idee eigenlijk), met dat "steeds een soort zaadlozing", dan is zijn verklaring dus nog steeds dat het *poef* zo in de onderbroek van dat meisje zat? :')

Want zijn verklaring is dus: hij heeft op het toilet steeds een soort zaadlozing (kan wellicht, geen idee), daarna tilde hij met ongewassen handen dat meisje op en gaf haar een aai over de bol (kan, niet echt fris natuurlijk, maar...het kan). En dan ineens, simsalabim, je DNA in - dus aan de binnenkant van - haar onderbroek (die, neem ik aan, ook weer onder een normale broek zat)?

Daar wordt je als advocaat toch ook een beetje moedeloos van :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218795856
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik tilde het buurmeisje daarom op de galerij op om te laten zien waar ze was en zette haar daarna weer neer." Hij denkt dat tijdens het tillen zijn spermavocht op en in haar onderbroek is terecht gekomen.
:')
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 17 september 2025 @ 17:49:43 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218795863
Mahmoud is niet zo'n goede impostor, out the airlock!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 17 september 2025 @ 17:50:00 #6
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218795865
quote:
De advocaat van de Lelystedeling kijkt toch anders tegen de zaak aan. Hij wijt het verhaal van het meisje aan 'het magische denken' van 4-jarigen. Zij zou ook zijn beļnvloed door haar ouders en andere familie.

En dat het momenteel niet zo goed met haar gaat, komt volgens hem ook door hoe haar familie tekeer is gegaan. "Want die zijn een paar keer heel heftig geweest bij de woning van mijn cliėnt. Er werd geschreeuwd dat ze hem kwamen vermoorden, dat is voor zo'n meisje ook indrukwekkend."
Zal je lekker slapen vannacht meneer de advocaat...
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_218795867
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Kan iedereen overkomen.
-nee-
pi_218795975
Denk toch eens in hoeveel misdrijven door de jaren heen voorkomen hadden kunnen worden als de politiek haar verantwoordelijkheid had genomen en deze barbaren niet had toegelaten in Nederland. Als de politiek een multicultuur nastreeft dan nemen ze willens en wetens een stijging van criminaliteit, zedenmisdrijven, geweld en terrorisme op de koop toe en verklaren ze de inheemse bevolking als het ware vogelvrij.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218795985
Als we dit soort mensen importeren, dan moeten we hun cultuur en gewoontes ook respecteren.
En niet overal meteen een probleem van maken.
pindazakje
pi_218796025
quote:
12s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:50 schreef mitt het volgende:

[..]
Zal je lekker slapen vannacht meneer de advocaat...
Dit soort mensen zonder ruggengraat zitten ook in het landsbestuur en ambtenarij. Inzake de migratieproblematiek lullen die ook alles wat krom is recht en draaien ze graag om de hete brij heen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:10:28 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218796073
‘De advocaat van de Lelystedeling kijkt toch anders tegen de zaak aan. Hij wijt het verhaal van het meisje aan 'het magische denken' van 4-jarigen. Zij zou ook zijn beļnvloed door haar ouders en andere familie. En dat het momenteel niet zo goed met haar gaat, komt volgens hem ook door hoe haar familie tekeer is gegaan. "Want die zijn een paar keer heel heftig geweest bij de woning van mijn cliėnt. Er werd geschreeuwd dat ze hem kwamen vermoorden, dat is voor zo'n meisje ook indrukwekkend.’

Hoe kun je het voor je eigen geweten verantwoorden om zo’n figuur met zo’n sprookjesverhaal te verdedigen. Notabene tegen het verhaal van het kleine meiske in. Iedereen verdient een verdediging maar dit is volksverlakkerij.
pi_218796087
Jaja dat mama meteen met een brandblusser begint te hakken zegt ook veel over het buurtje waar ze wonen
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218796288
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:12 schreef halfway het volgende:
Jaja dat mama meteen met een brandblusser begint te hakken zegt ook veel over het buurtje waar ze wonen
Het gaat hier wel over een meisje van 4 en niet over een jongen van 17 die meteen naar zijn mammie loopt als hij uit de super is getrapt vanwege vapen.
pi_218796319
Hopelijk komt Allah hem snel oppikken @Zipportal
U MAD?
pi_218796344
Snap door deze gebeurtenissen ook wel hoe ze aan 1001 Arabische nachten komen. Ze zijn stuk voor stuk sprookjesschrijver.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218796345
Hij volgt gewoon het voorbeeld van zijn profeet
pi_218796353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:35 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het gaat hier wel over een meisje van 4 en niet over een jongen van 17 die meteen naar zijn mammie loopt als hij uit de super is getrapt vanwege vapen.
Als het mijn dochter was had ik hem met een klauwhamer bewerkt.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218796362
quote:
Hoe durf je?
Dit is ook een vorm van victim blaming, en dan in de situatie waar een vent van 40 zich vergrijpt aan een 4-jarige
-
pi_218796375
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:44 schreef quo_ het volgende:

[..]
Hoe durf je?
Dit is ook een vorm van victim blaming, en dan in de situatie waar een vent van 40 zich vergrijpt aan een 4-jarige
Het is gewoon een totaaldebiele opmerking. Het meisje van 4 heeft sperma van de buurman in het onderbroekje en deze dwaas kijkt er van op dat ze de deur wil inslaan met een brandblusser :')
pi_218796381
quote:
De gemiddelde Fok!er heeft best een grote bek over wat ze allemaal wel niet zouden doen in de meeste situaties. Maar ik denk dat de groep die volkomen passief blijft wanneer je 4 jarige kleuter misbruikt is en huilend binnen komt lopen,toch behoorlijk klein is.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_218796391
Das de cultuur van Mahmoud daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:52:26 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218796445
quote:
Kortom, de officier eiste anderhalf jaar cel tegen hem, waarvan een halfjaar voorwaardelijk.
Wat zijn dit voor belachelijke straffen :{
pi_218796510
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik hoop dat deze rechter ruimte ziet om er een schepje bovenop te doen.
De echte fok-juristen weten het vast beter maar met google kwam ik het volgende tegen: Op ontucht met een minderjarig kind is een gevangenisstraf gesteld van maximaal 12 jaar wanneer het gaat om een kind dat jonger is dan 12 jaar.

Dat zou toch mogelijkheden moeten bieden om Mahmoud wat langer te voorzien van een gastvrij onthaal en gratis onderdak op kosten van de belastingbetaler. En dat hij maar veel nieuwe "vrienden" mag leren kennen in een zo weinig mogelijk beveiligde inrichting.
-
pi_218796542
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Wellicht zijn er weer 'culturele aspecten' meegenomen door de rechter, dit is schijnbaar iets nieuws, waardoor straffen voor mensen met een niet-Westerse culturele achtergrond minder hard worden gestraft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218796548
Terugsturen naar land van afkomst.

Hou op met dit soort figuren toe te staan hier te blijven.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 september 2025 @ 19:03:58 #26
284411 crew  heywoodu
pi_218796553
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:46 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
De gemiddelde Fok!er heeft best een grote bek over wat ze allemaal wel niet zouden doen in de meeste situaties. Maar ik denk dat de groep die volkomen passief blijft wanneer je 4 jarige kleuter misbruikt is en huilend binnen komt lopen,toch behoorlijk klein is.
Nou ja, nu doe je alsof er niks zit tussen volle bak in de fysieke aanval gaan en helemaal niks doen, dat is natuurlijk niet zo. Voor de kinderen die helaas slachtoffer worden hoop ik toch dat de ouders zo'n reactie er tussenin hebben, ik kan me niet indenken dat je trauma kleiner wordt als papa of mama iemand met een brandblusser kapot slaat (dat je dat dan zou wķllen doen is een tweede, en natuurlijk volkomen begrijpelijk).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_218796658
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, nu doe je alsof er niks zit tussen volle bak in de fysieke aanval gaan en helemaal niks doen, dat is natuurlijk niet zo. Voor de kinderen die helaas slachtoffer worden hoop ik toch dat de ouders zo'n reactie er tussenin hebben, ik kan me niet indenken dat je trauma kleiner wordt als papa of mama iemand met een brandblusser kapot slaat (dat je dat dan zou wķllen doen is een tweede, en natuurlijk volkomen begrijpelijk).
Dat doe je dan ook niet waar ze bij zijn lijkt me.
pi_218796661
Ja ga vooral los op de advocaat die gewoon zn werk doet. Dat die man 1 jaartje mag brommen (nog nie eens een jaar btw) als het aan het OM lag is het werkelijke bizarre deel van dit verhaal. Nog meer bizar dan de man zijn onderbroekverhaal :(
pi_218796673
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:13 schreef SOG het volgende:
Ja ga vooral los op de advocaat die gewoon zn werk doet. Dat die man 1 jaartje mag brommen (nog nie eens een jaar btw) als het aan het OM lag is het werkelijke bizarre deel van dit verhaal. Nog meer bizar dan de man zijn onderbroekverhaal :(
Die advocaat heeft zijn werk helemaal niet gedaan. Dan voorkom je dat je cliėnt met zo'n achterlijk verhaal naar voren komt in de rechtbank. Kun je beter gewoon je bek houden en niets zeggen voor de rechter.

Maar goed, zal een pro-deootje zijn geweest. Hoeft de voorbereiding ook niet top te zijn.
pi_218796696
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die advocaat heeft zijn werk helemaal niet gedaan. Dan voorkom je dat je cliėnt met zo'n achterlijk verhaal naar voren komt in de rechtbank. Kun je beter gewoon je bek houden en niets zeggen voor de rechter.

Maar goed, zal een pro-deootje zijn geweest. Hoeft de voorbereiding ook niet top te zijn.
Volgens mij mag een advocaat maar tot op zekere hoogte een cliėnt adviseren dit verhaal te vertellen. Als een cliėnt met dit verhaal komt en dit verhaal wil vertellen kan je als advocaat adviseren je bek te houden maar daar houdt het ook echt mee op. Een advocaat mag echt niet tegen zn cliėnt zeggen dat ie maar iets geloofwaardigers moet verzinnen want dit gaat niemand geloven.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 september 2025 @ 19:18:07 #31
284411 crew  heywoodu
pi_218796699
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat doe je dan ook niet waar ze bij zijn lijkt me.
Nee, waar ze niet bij zijn. En dan ga je iets te hard tekeer en zit jij zelf ook een tijdje vast, is papa of mama voorlopig ook nog weg in de tijd waarin het kind die toch echt het hardst nodig heeft :{
pi_218796739
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:17 schreef SOG het volgende:

[..]
Volgens mij mag een advocaat maar tot op zekere hoogte een cliėnt adviseren dit verhaal te vertellen. Als een cliėnt met dit verhaal komt en dit verhaal wil vertellen kan je als advocaat adviseren je bek te houden maar daar houdt het ook echt mee op. Een advocaat mag echt niet tegen zn cliėnt zeggen dat ie maar iets geloofwaardigers moet verzinnen want dit gaat niemand geloven.
Je kunt altijd adviseren bepaalde dingen niet te zeggen, en in veel gevallen wordt er ook een grijs lulverhaal gemaakt om strafvermindering te bewerkstelligen.

Dit lijkt me een uitstekend voorbeeld waarin dat beter had gemoeten.
pi_218796753
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee, waar ze niet bij zijn. En dan ga je iets te hard tekeer en zit jij zelf ook een tijdje vast, is papa of mama voorlopig ook nog weg in de tijd waarin het kind die toch echt het hardst nodig heeft :{
Valt wel een noodweerexces van te maken. Mits het aanpakken direct gebeurt.

Maar je hebt natuurlijk gelijk. Het helpt het kind niet.
  woensdag 17 september 2025 @ 19:34:18 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218796815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Noodweerexces, dat is toch zoiets als met een wapen iemand verwonden omdat je anders zelf verwond wordt? Of vermoord.
pi_218796889
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Denk toch eens in hoeveel misdrijven door de jaren heen voorkomen hadden kunnen worden als de politiek haar verantwoordelijkheid had genomen en deze barbaren niet had toegelaten in Nederland. Als de politiek een multicultuur nastreeft dan nemen ze willens en wetens een stijging van criminaliteit, zedenmisdrijven, geweld en terrorisme op de koop toe en verklaren ze de inheemse bevolking als het ware vogelvrij.
Maar moslims zijn toch nooit pedo? Dat zijn alleen Nederlanders!! Ondanks dat hun profeet met een meisje van 9 ging trouwen.
pi_218796915
quote:
"Ik had mijn handen nog niet gewassen toen ik de deur voor haar opendeed. Mijn dochtertje was buiten in de speeltuin. Ik tilde het buurmeisje daarom op de galerij op om te laten zien waar ze was en zette haar daarna weer neer." Hij denkt dat tijdens het tillen zijn spermavocht op en in haar onderbroek is terecht gekomen.
Deze viespeuk heeft zelf ook een dochter in de leeftijd van het slachtoffer? :X
  woensdag 17 september 2025 @ 19:43:29 #37
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218796923
Ik geloof mamoud direct
pi_218797005
quote:
S. zegt namelijk dat hij last heeft van overmatig zweten en er is een wat intiemer probleem. Als hij naar de wc gaat, heeft hij ook steeds een soort zaadlozing.
Kan gebeuren.
pi_218797021
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:44 schreef quo_ het volgende:

[..]
Hoe durf je?
Hoe haal je het in je hoofd om een 4 jarig meisje alleen te laten bij zo'n achterlijke allochtoon.
Dan spoor je gewoon niet, en dan later komen dreigen met een mes en rammen met een brandblusser
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218797069
Als zo iemand voor minder dan 15 jaar vastgezet wordt is er iets heel erg mis met het rechtssysteem in dit land.
pi_218797199
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Noodweerexces, dat is toch zoiets als met een wapen iemand verwonden omdat je anders zelf verwond wordt? Of vermoord.
Ik denk ook wel als je het ziet gebeuren en je ramt die vent van je dochter af.

Maar zover te zien is heeft hij geen aangifte tegen haar gedaan. Wat ook wel bijzonder is als je zogenaamd onschuldig bent. Maar kennelijk heeft die advocaat toch nog iets verstand gehad om dat af te raden.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 september 2025 @ 20:13:25 #42
284411 crew  heywoodu
pi_218797345
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nou ja, precies dat laatste. Hoe ontzettend graag je iemand die zoiets bij je kind doet ook zou verbouwen, uiteindelijk is het allerbelangrijkste nog altijd het welzijn van je kind.

Ik weet overigens heel goed dat dat makkelijk praten is zonder het ooit meegemaakt te hebben, en logischerwijze hoop ik er ook nooit achter te komen hoe ik wél zou reageren.
pi_218797463
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee dat is noodweer.

Noodweerexces is in paniek/vlaag van verstandsverbijstering als de directe dreiging al weg is.
  woensdag 17 september 2025 @ 20:24:23 #44
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218797497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee dat is noodweer.

Noodweerexces is in paniek/vlaag van verstandsverbijstering als de directe dreiging al weg is.
Maar die moeder gaat met een mes riching die man, dat is toch geen noodweer of -exces?
pi_218797611
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:13 schreef SOG het volgende:
Jij noemt dit "gewoon z'n werk doen", wetende dat er spermavocht* is gevonden in haar onderbroek?

quote:
Hij zegt basically die bitch liegt en DNA is fake news. :') Dat noem ik liever een rat.

*Ik ga hier van uit dat het bewezen is dat het zijn sperma is, anders zouden ze dit niet zomaar de wereld ingooien me dunkt.
pi_218797658
Maar dit doet niets af aan de vele tientallen asielzoekers die het wel goed doen!
pi_218797823
Zal zijn ideologische drang wel zijn. Immers ging de profeet ook met een meisje van 8.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 17 september 2025 @ 21:55:10 #48
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_218798952
Ik dacht dat alleen blanke mannen dit deden?
  woensdag 17 september 2025 @ 22:00:38 #49
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218799034
Dus opletten als je bij Mahmoud in de buurt komt. Voor je het weet zit zijn zaad op je. De doerak.
  woensdag 17 september 2025 @ 22:39:42 #50
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_218799572
Had hij niet even 5 jaar kunnen wachten ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_218799698
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:45 schreef Red_85 het volgende:
Zal zijn ideologische drang wel zijn. Immers ging de profeet ook met een meisje van 8.
6... Hij trouwde toen ze 6 was. En hij verkrachte haar toen ze 9 was.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_218799896
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar die moeder gaat met een mes riching die man, dat is toch geen noodweer of -exces?
Strikt genomen niet maar dat zal wel het verhaal van de advocaat zijn lijkt mij.

(Zal geen aanklacht krijgen mag ik hopen)
pi_218799919
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Dat wordt dan aanbeden..
1947-2016
pi_218800192
Onmogelijk, alleen blanken zijn pedo...

donderdag 18 september 2025 @ 00:23:06 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218800196
Grootste onzin verhaal ooit! :') Als het niet zo zielig was zou ik me kapot lachen. Smeerlap.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_218800205
Edit: dubbel

[ Bericht 87% gewijzigd door RotatoR op 18-09-2025 00:38:54 ]
pi_218800208
Progressief-links zie je niet in dit soort topics. Die negeren het gewoon en blijven dit soort barbaren hier verwelkomen.
  donderdag 18 september 2025 @ 00:35:17 #58
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218800213
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:32 schreef RotatoR het volgende:
Progressief-links zie je niet in dit soort topics. Die negeren het gewoon en blijven dit soort barbaren hier verwelkomen.
Benno L. terugsturen naar zijn eigen land!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_218800219
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik las pro-pedootje :')
Colleziono francobolli di bambini
pi_218800267
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:31 schreef Drxx het volgende:

[..]
Jij noemt dit "gewoon z'n werk doen", wetende dat er spermavocht* is gevonden in haar onderbroek?
[..]
Hij zegt basically die bitch liegt en DNA is fake news. :') Dat noem ik liever een rat.

*Ik ga hier van uit dat het bewezen is dat het zijn sperma is, anders zouden ze dit niet zomaar de wereld ingooien me dunkt.
Iedereen heeft recht op juridische bijstand. Zelfs de grote ratten.

Oke. Stel: hij zou geen bijstand krjjgen. Moet ie alsnog 1 jaartje zitten. Wie is er nu erger dan? Het om/de nederlandse staat/ons systeem? Of die advocaat?

Net of die advocaat veel invloed heeft op het feit dat meneertje nog geen jaartje moet brommen omdat ie een kind heeft misbruikt.
pi_218801977
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:10 schreef SOG het volgende:

[..]
Iedereen heeft recht op juridische bijstand. Zelfs de grote ratten.

Oke. Stel: hij zou geen bijstand krjjgen. Moet ie alsnog 1 jaartje zitten. Wie is er nu erger dan? Het om/de nederlandse staat/ons systeem? Of die advocaat?

Net of die advocaat veel invloed heeft op het feit dat meneertje nog geen jaartje moet brommen omdat ie een kind heeft misbruikt.
Ja als je als advocaat meegaat in zo'n dom verhaal had je net zo goed geen advocaat kunnen nemen
pi_218802002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja als je als advocaat meegaat in zo'n dom verhaal had je net zo goed geen advocaat kunnen nemen
Je hebt een hele horde asiel advocaten in die hoek. Er staat er altijd wel eentje te springen dit soort wezens te helpen.
1947-2016
  donderdag 18 september 2025 @ 11:10:24 #63
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218802051
Mahmoud?
Kan niet, gisteren nog van Timmermans gehoord.

"Die kus is normaal in onze Perzische cultuur"
Meteen het probleem duidelijk: je leeft nu in onze cultuur, sjaak.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 18 september 2025 @ 11:15:19 #64
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218802082
Weer een meisje dat getekend voor het leven is door iemand die hier helemaal niet had moeten zijn :r
  donderdag 18 september 2025 @ 11:21:36 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218802114
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
En toen dat arme kind probeerde eronderuit te komen door heel veel te gaan bidden, verzon hij dat hij een openbaring had gehad waarbij ze gerust minder kon bidden en eerder met hem naar bed kon.

Net zo geloofwaardig als iemand die "steeds een soort zaadlozing heeft" tijdens het plassen die een meisje optilt en dat er dan ineens zaad aan de binnenkant van haar onderbroek zit.

Behalve dit meisje en haar familie maak ik me zorgen over zijn dochter en vrouw die nog steeds in één huis wonen met die gek.
pi_218802444
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Goed verhaal Mahmoud.

En dan 1 jaar cel eisen :') Die moeder zal waarschijnlijk meer gezeik krijgen als hij aangifte doet
Dat kind verzint het niet. Zijn ballen er af!!! Vieze pedo
pi_218802514
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:21 schreef Qarrad het volgende:

Behalve dit meisje en haar familie maak ik me zorgen over zijn dochter en vrouw die nog steeds in één huis wonen met die gek.
En daar bovenop heb ik medelijden met de magistratuur die dit soort onzinverhalen moet aanhoren maar ben eveneens een tikkeltje ongerust dat ze er misschien wel (voor een deel) intuinen.
-
pi_218803595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:10 schreef quo_ het volgende:
maar ben eveneens een tikkeltje ongerust dat ze er misschien wel (voor een deel) intuinen.
Ik niet. Die lui zijn ook niet gek.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 september 2025 @ 14:43:50 #69
284411 crew  heywoodu
pi_218803604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:10 schreef matthijst het volgende:
Mahmoud?
Kan niet, gisteren nog van Timmermans gehoord.

Graag een bron.
pi_218803638
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Graag een bron.
Algemene bechouwingen?
  donderdag 18 september 2025 @ 14:50:38 #71
28167 matthijst
pi_218803647
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Graag een bron.
Die kende miljoenen mensen die met allochtonen werken.
Wilders was een hypeboy met zijn 50% van de criminelen zijn allochtoon feitjes.
pi_218803662
Zou wel weer Jan, Piet of Klaas heten
Groot fan van User Wotte
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 september 2025 @ 15:07:32 #73
284411 crew  heywoodu
pi_218803757
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:50 schreef matthijst het volgende:

[..]
Die kende miljoenen mensen die met allochtonen werken.
Wilders was een hypeboy met zijn 50% van de criminelen zijn allochtoon feitjes.
Nee ok, maar jij zei dat Mahmoud dit volgens Timmermans niet gedaan kan hebben, dus graag even een bron waar Timmermans dat zei.
  donderdag 18 september 2025 @ 15:10:40 #74
28167 matthijst
pi_218803782
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2025 15:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee ok, maar jij zei dat Mahmoud dit volgens Timmermans niet gedaan kan hebben, dus graag even een bron waar Timmermans dat zei.
Dat was mijn interpretatie van bovenstaande?
pi_218804347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Plottwist: de advocaat ging mee met het verhaal omdat ie wist dat dit averechts zou werken in de rechtzaak

pi_218804557
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:27 schreef SOG het volgende:

[..]
Plottwist: de advocaat ging mee met het verhaal omdat ie wist dat dit averechts zou werken in de rechtzaak

[ afbeelding ]
Nou met een eis van 1 jaar? Vind dat niet bepaald averechts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')