SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb ze niet alletwee in een keer op hoor gelukkig, van ieder de helftquote:
dus twee keer de helft
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
@ToT : je kent arretjecake???Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Je kan ook een pizza half/half bestellen hequote:Op dinsdag 16 september 2025 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ze niet alletwee in een keer op hoor gelukkig, van ieder de helft
dus twee keer de helft![]()
![]()
Maar hoeveel is twee keer de helft?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
2e gratis hequote:Op dinsdag 16 september 2025 21:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan ook een pizza half/half bestellen heUw ADH vitamine Worst
1quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:33 schreef Bargehassus het volgende:
Maar hoeveel is twee keer de helft?![]()
Of nee, that's the question.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Je cholestorol vindt dat prima.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb dat woord regelmatig hier voorbij zien komen, maar verder niet, nee.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan heb je 2 keer 2 keer de helft! loleinz
lollerz
Uw ADH vitamine Worst
HOW MUCH IS THE FISH?quote:
En nee, vis is geen optie.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mijn cholesteerol is zelf al aardig dichtgeslibd!quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:36 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je cholestorol vindt dat prima.Ik mest die motherfucker zo vet dat-ie de pijp uit gaat!
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
HOW MUCH IS THE FISH?
En nee, vis is geen optie.
Bolk wel?![]()
Thats't the question!quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
HOW MUCH IS THE FISH?
En nee, vis is geen optie.![]()
TjolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
je moet wel eerst de prijs weten voordat je weet of het een optie isquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
HOW MUCH IS THE FISH?
En nee, vis is geen optie.Uw ADH vitamine Worst
Ik gok op 450 Euro.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je moet wel eerst de prijs weten voordat je weet of het een optie isHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Daar ben ik al overheen!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn lief vindt het, dus, tja....
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Good night.quote:
Sleep tight.
Don't let the bedbugs bite.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Good night.
Sleep tight.
Don't let the bedbugs bite.@ edit!
![]()
![]()
Nee, met m'n doneer actie voor het antoni van leeuwenhoek ziekenhuis.quote:
GC / (Z)aan de Wandel - in actie voor kankeronderzoekIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, met m'n doneer actie voor het antoni van leeuwenhoek ziekenhuis.
[ afbeelding ]
GC / (Z)aan de Wandel - in actie voor kankeronderzoek![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen weer gruwelijk nat weer![]()
die is nog niet officieel uitgebracht maar de previews klinken wel goed, waar had jij die gehoord?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:55 schreef JustinK het volgende:
Deze release@:hemarookworst
Nifra x Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence
Uw ADH vitamine Worst
Ik merkte het... was ik vergeten gisterquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die heeft tegenwoordig wel aardig wat glijmiddel nodig hoor.![]()
![]()
quote:Nee, die niet. Ik heb geen zusje.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Net gedownloadquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is nog niet officieel uitgebracht maar de previews klinken wel goed, waar had jij die gehoord?![]()
![]()
Het flyertje dat ik gisteren gefotoshopt heb hangt bij het lokale buurtcentrum in de etalage, hangt in de kroeg bij het biljart, staat bij de snackbar frontaal voor de kassa, en hangt op een van de populairste stations in de zaanstreek bij de in en uitcheck paal naast de koffie zaak op het station.quote:
Hou eigenlijk niet zo van publiciteit, maar voor het goede doel moet ik maar iets over hebben hé?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik merkte het... was ik vergeten gister![]()
![]()
![]()
Oh dan heb ik de verkeerde gequote. Sorry ToT.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Nee, die niet. Ik heb geen zusje.![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Nee, die niet. Ik heb geen zusje.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het flyertje dat ik gisteren gefotoshopt heb hangt bij het lokale buurtcentrum in de etalage, hangt in de kroeg bij het biljart, staat bij de snackbar frontaal voor de kassa, en hangt op een van de populairste stations in de zaanstreek bij de in en uitcheck paal naast de koffie zaak op het station.
Hou eigenlijk niet zo van publiciteit, maar voor het goede doel moet ik maar iets over hebben hé?Yup!
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan heb ik de verkeerde gequote. Sorry ToT.![]()
![]()
ah, je krijgt dus al die nieuwe dingen als eerste te zienquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja ze moet wel weer even geleegd worden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je m'n buuv vol liggen blaffen dan?![]()
Het is ook net een hottentottententoonstelling he?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hmmm mocht ik ooit op #ANONIEM gaan, dan denk ik wel dat dat mijn nieuwe accountnaam zou worden: TeT!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ze moet wel weer even geleegd worden.Sow!
![]()
![]()
Hotte ToTtenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is ook net een hottentottententoonstelling he?![]()
![]()
Met tenten?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is ook net een hottentottententoonstelling he?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Je bent DJ Jus of nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah, je krijgt dus al die nieuwe dingen als eerste te zien![]()
![]()
Zou DM'enquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
Hmmm mocht ik ooit op #ANONIEM gaan, dan denk ik wel dat dat mijn nieuwe accountnaam zou worden: TeT!![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ben je te boeken voor partijenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent DJ Jus of niet [ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Partij voor de Tettenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je te boeken voor partijen![]()
![]()
Opvallend genoeg ervaar ik momenteel relatief weinig problemen.quote:
Quoten gaat ietsjes traag, maar da's normaal.![]()
3 x503 melding netquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Opvallend genoeg ervaar ik momenteel relatief weinig problemen.
Quoten gaat ietsjes traag, maar da's normaal.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel ineens wat trager dan normaal... Precies toen je me je TeT DM'de... hmmzz...quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Opvallend genoeg ervaar ik momenteel relatief weinig problemen.
Quoten gaat ietsjes traag, maar da's normaal.![]()
![]()
Was die zo groot ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel ineens wat trager dan normaal... Precies toen je me je TeT DM'de... hmmzz...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik wil, kan ik in de buurt goedkoop naar de drogistquote:Uw ADH vitamine Worst
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan wil ik er ook een Müller bijquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wil, kan ik in de buurt goedkoop naar de drogist![]()
Handjequote:
Tis weer een contradictio in terminisThinking is difficult, that’s why most people judgeHihi![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Handje
Tis weer een contradictio in terminis![]()
![]()
Hopeloosquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht nog op de arretjescake
Die van @:Kissingbird ga ik nooit krijgen![]()
![]()
Heb je nog steeds geen arretjescake gehad?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht nog op de arretjescake
Die van @:Kissingbird ga ik nooit krijgen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nopequote:Op dinsdag 16 september 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen arretjescake gehad?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar als je ergens lang op moet wachten, dan is het plezier extra groot.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De lol is er wel af hoorquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je ergens lang op moet wachten, dan is het plezier extra groot.![]()
quote:
Ja je wacht nu al maanden. Maar wie weet, wie weet...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een leuke UI heb je trouwens
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ze al lang vergetenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je wacht nu al maanden. Maar wie weet, wie weet...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik bedoelde die van greysquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is 22:22 trouwensAutocorrect
(zelfst. naamw.)
soort edgingquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je ergens lang op moet wachten, dan is het plezier extra groot.Uw ADH vitamine Worst
Nee, posten in de 22:22 topics.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar ook bedtijd inderdaad. Ik lig er al in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe laat is GG bedtijd ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, posten in de 22:22 topics.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ook bedtijd inderdaad. Ik lig er al in.
Doorgaans nu, rond deze tijd. kwart over tien, half elf. En morgen word ik dan om 5 uur wakker.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oef, das vroeg 5 uurquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doorgaans nu, rond deze tijd. kwart voor tien, half elf. En morgen word ik dan om 5 uur wakker.![]()
![]()
Jeezzz GG das vroegquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doorgaans nu, rond deze tijd. kwart over tien, half elf. En morgen word ik dan om 5 uur wakker.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, ik baal er wel van, maar het gaat zoals het gaat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
waren zelfs periodes waarin ik om 5 uur nog wakker wasUw ADH vitamine Worst
Al iets geprobeerd ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik baal er wel van, maar het gaat zoals het gaat.
Om langer te kunnen slapen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij was wel een nachtbraker jaquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
waren zelfs periodes waarin ik om 5 uur nog wakker wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bedoelt slaaptabletten ofzo? Nee. Ik ben niet zo van tabletten of medicijnen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al iets geprobeerd ?
Om langer te kunnen slapen ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Homeopathischquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt slaaptabletten ofzo? Nee. Ik ben niet zo van tabletten of medicijnen.
Oefeningen
Ik ben ook niet weg van tablettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nog steeds een beetjequote:Op dinsdag 16 september 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij was wel een nachtbraker jaUw ADH vitamine Worst
Ik was jongquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken
En had nog energieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent toch nog steeds jongquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was jong
En had nog energie![]()
![]()
Alleen die energie is ergens door het putje gegaanquote:
Ik heb mijn slaap nodigquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je moet werken
Liefst 7 uur
Dat mislukt vaak
Zal jou eens wat energie gevenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen die energie is ergens door het putje gegaan![]()
![]()
Herkenbaar. Same here. lukt nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was jong
En had nog energieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik ook. Liever nog 8 uurquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb mijn slaap nodig
Liefst 7 uur
Dat mislukt vaak![]()
![]()
Mijn horloge houdt precies bij hoelang ik slaap.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb mijn slaap nodig
Liefst 7 uur
Dat mislukt vaakAutocorrect
(zelfst. naamw.)
dat ik nog steeds veel te laat slaap ook al heb ik kantoorwerktijdenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik hou het liever zelf bijquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn horloge houdt precies bij hoelang ik slaap.
Kan zelf prima bepalen hoe ik heb geslapen
Dat hoeft mijn horloge me niet te vertellenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kloptquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je moet werkenUw ADH vitamine Worst
Nu weer lawaai van beneden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Toen was geluk heel gewoon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wel met pottenbakmeisjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sowquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien komt ze zo weer terugquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik gok van welquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien komt ze zo weer terug![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
even luisterenklinkt wel lekker
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit past meer bij goa trance![]()
![]()
Hopen is altijd goedquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:37 schreef Shii het volgende:
[..]
JK![]()
Ik had gehoopt puntjes te pakken.![]()
![]()
Volgens mij doen de hormonen wat ze moeten doen. Voor het eerst in maanden tijd heb ik het koud 's avonds, waar ik de afgelopen weken de airco nodig had ik te kunnen slapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat wordt lekker slapen danquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:45 schreef DJMO het volgende:
Volgens mij doen de hormonen wat ze moeten doen. Voor het eerst in maanden tijd heb ik het koud 's avonds, waar ik de afgelopen weken de airco nodig had ik te kunnen slapen![]()
![]()
Ja, ik vertrek.quote:
Naar bed.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja dat scheelt welquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
Het is ook kouder nu 's avonds dus......![]()
kamer van ma leeggeruimd en sleutel ingeleverd, dus een vinkje op de lijst.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja er komt veel bij kijken he. Maar fijn dat je veel bereikt hebt.
Bloemen geregeld, vinkje
En in de avond op bezoek geweest bij ma
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kamer van ma leeggeruimd en sleutel ingeleverd, dus een vinkje op de lijst.
Bloemen geregeld, vinkje
En in de avond op bezoek geweest bij ma
Wanneer is de afscheidsceremonie?![]()
zaterdagochtendquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer is de afscheidsceremonie?Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik wil toch zaterdag wel even kort wat vertellen, maar weet zeker dat ik niet uit m'n woorden kan komenSame shit, different day
SC hopper present![]()
mijn ma was verzekerd bij Dela, dat scheelt wel een hoopquote:Op woensdag 17 september 2025 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Regelen jullie alles zelf of heb je een woorddienstbegeleider?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Misschien heb je toch een moment de kracht om het wel te doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:00 schreef Koen66 het volgende:
ik wil toch zaterdag wel even kort wat vertellen, maar weet zeker dat ik niet uit m'n woorden kan komen
En als het niet lukt, dan kan de uitvaartbegeleider het overnemen.![]()
de 2 Koen juniors gaan ook nog wat over oma vertellen, dat is wel tofquote:Op woensdag 17 september 2025 00:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien heb je toch een moment de kracht om het wel te doen.
En als het niet lukt, dan kan de uitvaartbegeleider het overnemen.
Maar denk niet dat ik zelf verder kom dan een minuut of 2
Same shit, different day
SC hopper present![]()
bolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Een minuut of 2 is ook mooi.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de 2 Koen juniors gaan ook nog wat over oma vertellen, dat is wel tof
Maar denk niet dat ik zelf verder kom dan een minuut of 2Je doet wat je kan.
En fijn dat de 2 juniors iets over oma vertellen. Dat is een mooi eerbetoon en echt knap dat ze het doen.![]()
zeker. Vanavond was ook een mooi einde wel, samen met Koen jr1 de kist afgeslotenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 17 september 2025 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker. Vanavond was ook een mooi einde wel, samen met Koen jr1 de kist afgesloten![]()
![]()
Mevr Koen en Koen jr2 vonden het te heftig die wilden dus niet mee. Maar ik vond het een mooi einde. Ze lag er mooi bij en er leek zelfs ietwat van een glimlach op haar mondquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dat is heel persoonlijk of je wel of niet zo'n laatste blik wil werpen of iemand in gedachten houden zoals je voor het laatst gezien hebt.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen en Koen jr2 vonden het te heftig die wilden dus niet mee. Maar ik vond het een mooi einde. Ze lag er mooi bij en er leek zelfs ietwat van een glimlach op haar mond
En fijn dat ze er mooi bij lag. Het kan soms best heftig zijn zo'n laatste blik.![]()
Sterktequote:Op woensdag 17 september 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de 2 Koen juniors gaan ook nog wat over oma vertellen, dat is wel tof
Maar denk niet dat ik zelf verder kom dan een minuut of 2
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Richard van NotenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wow, ik zat net toevallig in het GTST topic te lezenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waarom?quote:Op woensdag 17 september 2025 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, ik zat net toevallig in het GTST topic te lezen![]()
Dat voelde ik.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, ik zat net toevallig in het GTST topic te lezenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: