Ja er komt veel bij kijken he. Maar fijn dat je veel bereikt hebt.quote:
kamer van ma leeggeruimd en sleutel ingeleverd, dus een vinkje op de lijst.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja er komt veel bij kijken he. Maar fijn dat je veel bereikt hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kamer van ma leeggeruimd en sleutel ingeleverd, dus een vinkje op de lijst.
Bloemen geregeld, vinkje
En in de avond op bezoek geweest bij ma
zaterdagochtendquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer is de afscheidsceremonie?
Regelen jullie alles zelf of heb je een woorddienstbegeleider?quote:
mijn ma was verzekerd bij Dela, dat scheelt wel een hoopquote:Op woensdag 17 september 2025 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Regelen jullie alles zelf of heb je een woorddienstbegeleider?
Misschien heb je toch een moment de kracht om het wel te doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:00 schreef Koen66 het volgende:
ik wil toch zaterdag wel even kort wat vertellen, maar weet zeker dat ik niet uit m'n woorden kan komen
de 2 Koen juniors gaan ook nog wat over oma vertellen, dat is wel tofquote:Op woensdag 17 september 2025 00:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien heb je toch een moment de kracht om het wel te doen.
En als het niet lukt, dan kan de uitvaartbegeleider het overnemen.
Een minuut of 2 is ook mooi.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de 2 Koen juniors gaan ook nog wat over oma vertellen, dat is wel tof
Maar denk niet dat ik zelf verder kom dan een minuut of 2
zeker. Vanavond was ook een mooi einde wel, samen met Koen jr1 de kist afgeslotenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker. Vanavond was ook een mooi einde wel, samen met Koen jr1 de kist afgesloten
Mevr Koen en Koen jr2 vonden het te heftig die wilden dus niet mee. Maar ik vond het een mooi einde. Ze lag er mooi bij en er leek zelfs ietwat van een glimlach op haar mondquote:
Ja dat is heel persoonlijk of je wel of niet zo'n laatste blik wil werpen of iemand in gedachten houden zoals je voor het laatst gezien hebt.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen en Koen jr2 vonden het te heftig die wilden dus niet mee. Maar ik vond het een mooi einde. Ze lag er mooi bij en er leek zelfs ietwat van een glimlach op haar mond
Sterktequote:Op woensdag 17 september 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de 2 Koen juniors gaan ook nog wat over oma vertellen, dat is wel tof
Maar denk niet dat ik zelf verder kom dan een minuut of 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |