Dan wil ik er ook een Müller bijquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wil, kan ik in de buurt goedkoop naar de drogist
Handjequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Handje
Tis weer een contradictio in terminis
Hopeloosquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht nog op de arretjescake
Die van @:Kissingbird ga ik nooit krijgen
Heb je nog steeds geen arretjescake gehad?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht nog op de arretjescake
Die van @:Kissingbird ga ik nooit krijgen
opequote:Op dinsdag 16 september 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen arretjescake gehad?
De lol is er wel af hoorquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je ergens lang op moet wachten, dan is het plezier extra groot.
Jij krijgt klappen van @SwJquote:
quote:
Is ze al lang vergetenquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je wacht nu al maanden. Maar wie weet, wie weet...
Ik bedoelde die van greysquote:
soort edgingquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je ergens lang op moet wachten, dan is het plezier extra groot.
Nee, posten in de 22:22 topics.quote:
Hoe laat is GG bedtijd ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, posten in de 22:22 topics.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ook bedtijd inderdaad. Ik lig er al in.
Doorgaans nu, rond deze tijd. kwart over tien, half elf. En morgen word ik dan om 5 uur wakker.quote:
Oef, das vroeg 5 uurquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doorgaans nu, rond deze tijd. kwart voor tien, half elf. En morgen word ik dan om 5 uur wakker.
Jeezzz GG das vroegquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doorgaans nu, rond deze tijd. kwart over tien, half elf. En morgen word ik dan om 5 uur wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |